cemre♡rüzgar

196 9 0
                                    

Bende arkasından odaya çıktım.
Çıktığımda yatakta oturup ağlıyordu.
Kapıyı kapatıp yanına gittim beni farkedince göz yaşlarını silmeye çalıştı. Yanına gidip oturdum.
Konuşmaya başladı noldu yemeğimi beğenmedin diye sordu.
Dayanamayıp ona sarıldım o herzamanki gibi karşılık vermedi beni itti.
Eline sağlık çok güzel olmuş.
Sen niye ağlıyorsun diye sorduğumda yok bişey dedi.
Ve bu sefer o bana soru sordu.
Rüzgar ben sana bir hafta boyunca hizmet ettikten sonra beni birakicakmisin?dedi.
Bende sen istersen birakicam cemre ama ben seni gerçekten seviyorum dedim ve odadan çıktım.
Yarenden
Cemre gideli iki gün oldu onu özlemiştim buse olayı anlattı.
İki gündür tek yaptığımız şey kızlarla mervenin çenesini çekmek oldu.
Ve tabi bide dün batuyla buluştum.
Cemreyi özlediğim için aramaya karar verdim.
Aradım....
Cemre:alo

Yaren:alo kanka napoyon ya seni çok özledim.

Cemre:iyi kanka sen napiyon bende özledim ama bir hafta gelemiyorum.

Yaren:neden?

Cemre:rüzgar beye bir hafta hizmet edicez.

Yaren:kanka enişte seni bırakamıyor neyse sen kal orda vazgeçtim gelme. 😂

Cemre:yareeen neyse sen yine cıvvıttın civcivim kızlara selam söyle byby.

Yaren:tamam kuzum sende enişteye selam söyle byby.
Dedim ve kapattım.

Cemreden
Yarenle konuştuktan sonra sofrayı topladım bulaşıkları makinaya yerleştirdim ve salona geçip oturdum.
Rüzgar arkamdan cemre diye seslendi efendim dedim yanına giderek kıyafetlerimi makinaya atarmisin dedi bende yukarı banyoya çıktım.
Rüzgardan
Cemre yukarı çıktıktan sonra koltukta telefonunu gördüm bildirim sesiyle kim olduğuna baktım.
Kalp yanindada sarışınım yazıyordu.
Cemre hanımın niye beni istemediği anlaşılıyor.
Sevgilisi varmış diye düşündüm zaten bildirimdede naber prensesim yazıyordu.
Sen kimsin lan kimsin cemreye prenses diyorsun diye sinirle aklımdan geçirdim.
O sırada cemre aşağı iniyordu bende hemen telefonu bırakıp ceketimi alıp sinirle dışarı çıktım.
Cemre arkamdan öküz diye söylendi ama onu takmadım.
Dışarı çıktım arabayı son hızla sürüyordum.
Cemre aradı sinirli olduğum için açmadım iki üç kere daha arayınca açtım.
Nevar cemre diye sordum.
Ne bagrıyosun öküz diye yine söylendi.
Bende hadi nesoyliceksen söyle kapaticam dedim.
Cemre:okula nezaman gidicem devamsızlık oluyor böyle okul çıkışları sana yine hizmet ederim olurmu.
Rüzgar:olmaz devamsızlık işini ben hallettim diyip kapattım.
Akşama kadar sadece yollarda araba sürdüm.
Akşam oldu bara gitmeye karar verdim biraz kafamı dağıtırım diye
Eve gittim üstümü değiştirmeye gittiğimde cemre mutfakta yemek hazırlıyordu.
Cemreden
Rüzgarın geldiğini görünce yemek yemicekmisin diye sordum hayır üstümü değiştirip cikicam dedi ve yukarı çıktı.
Üstünü değiştirip kapıyı çarpıp gitti benimde canım hiç birşey istemediği için sofrayı toplayıp salona gittim televizyon izledim.
Rüzgardan
Bara geldim bir loca açıp oturdum
Oturduğumda yanıma çakma sarışın hafif uzun boylu bir kız geldi.
Cemreye niye bukadar sinirlendiğimi bilmiyorum ama sevgilisi olmasını kendime yediremiyorum sanırım. On onbeş kadeh içtikten sonra sarhoş oldum.
Okız fazlasıyla yaklaştı ve bende bütün sinirimi ondan çıkarmak istedim kızı yukarı çıkarıp bir güzel becericektim ama aklıma cemre gelince bişey yapmadım.
Hızla bardan çıkıp eve gittim.
Eve geldiğimde cemre yatak odasında uyuyordu.

449 kelime 😎😎😎

psikopat aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin