Rüzgardan
Ben tam odadan cikicakken cemrenin güzel sesiyle durdum.
Bana uykulu sesiyle rüzgar senmisin diye sordu.
Bende cevap verdim benim kusura bakma rahatsız ettim dedim ve çıktım.
Aşağıya indim ve yine içki içmeye başladım.
Arkamdan cemrenin sesini duydum.
Cemre:rüzgar ben burdayken içmesen. Dedi
Rüzgar:eğer bana nü içkiden daha iyi gelen biri olursa içmeyi bırakırım.dedim
Cemre:ben sana iyi gelmiyomuyum.
Dedi ve bana iyice yaklaşıp yanıma oturdu.
Bende sen sevgiline iyi gel bana iyi gelmene gerek yok ve busaaten sonrada gelmessin dedim.
Ayağa kalkıp gitcekken kolumdan tuttu.
Cemre:rüzgar ne sevgilisi benim sevgilim falan yok.dedi.
İnanmadım çünkü bir insan sevgilisi haricinde kimi telefonuna öyle kaydederki diye düşündüm.
Evden hızla çıktım bara gittim.
Cemreden
Rüzgar çıktıktan sonra bende sinirlenip mini bir elbise giyip çıktım bir bara gittim.Bara gittiğimde rüzgarı gördüm ve etrafında iki kız sarmaş dolaş o beni görmedi.
Bende onu umursamayıp barmenin yanına gidip içki istedim fazla içtim sanırım başım dönmeye başladı.
Yanıma bir erkek gelip beni dansa kaldırdı bende kabul edip kalktım.
Rüzgardan
Cemreyi bir erkekle dans ederken gördüm.
Zorla cemreye ellemeye çalıştığını farkedince yanına gidip yumruk yapıştırdım gözüne.
Cemrede sırada kendinde degildi ama rüzgar yeter bırak diye beni tutmaya çalışıyordu.
Onu kolundan tutup arabaya bindirdim.
Eve geldiğimizde cemre hala kendinde değildi.
Bende onu kucağıma alıp odaya götürdüm.
Ona sinirliydim ama içtiği için böyle olduğunda biliyordum.
Ben yanına uzandım.
Cemrede rüzgar beni banyoya sokarmisin dedi.
Ama hayır dedim çünkü o istemeden ona ellemicektim ve şuan kafası yerinde değil.***
Yalvarmaya başladı bende kıyafetlerini çıkardım. Ama iç çamaşırları kaldı onu duşa soktum.
Duştan sonra kendine geldi ve bana ne işin var burda ve benim kıyafetlerim nerde dedi.
Bende olanları anlattım. Yanakları kıpkırmızı olmuştu utandığı her halinden belliydi.Üstünü giyinip aşağıya indi.
Kahvaltı hazırlarken bana rüzgar bugün arkadaşlarım gelsinmi ben onları çok özledim hem zatenn zorla beni burda tutuyorsun diye hem soru sordu hem söylenmesini eksik etmedi.
Bende tamam gelsinler ama bende bizim çocukları çağırdım dedim Cemrede tamam gelsinler dedi.
Kahvaltımızı edip sofrayı topladık.
Cemre bulaşıkları makinaya yerleştirip tatlı mazemeleri çıkardı dolaptan.
Cemreden
Akşam arkadaşlarım geleceği için tatlı falan yapmaya karar verdim.
Rüzgar neyapiyosun diye sordu bende kısaca akşam için tatlı dedim oda içeri gitti.
Bir saatin sonunda tatlı hazırdı.
Akşam oldu kızlar geldi sonra erkekler kızların hepsi üstüme cullandi.
Oturup tatlıyı falan yedik. Sohbet ettik hepsi çok beğendi.
Erkekler fifa oynamaya karar verdi.
Bende çok sevdiğim için dayanamayıp bende oyniyimmi dedim.
Hepsi biranda kahkaha attı.
Ben ne var ne gülüyorsunuz diye sordum.
Kursatta elinin hamuruyla fifa mi oynican cemre dalgamı geçiyorsun ya bir git diyince ceren sinirlendi ve hadi bakalım Kürşat bey yiyiyirsa benle oyna dedi.
Bu sefer gülme sırası bizdeydi.
Kürşatla ceren oynadı cerende en az benim kadar iyi.
Yarım saat sonunda ceren Kürşati 3-1 olarak yendi.
Sonra rüzgar benlede oyna Kürşat kötü oynuyor onu yenmek kolay dedi cerene.
Cerende yok enişte sen cemreyle oyna vallahi o benden çok daha iyi oynuyor diyip kolu bana uzattı.
Rüzgarda sırıtıp Cemreyi yenmekte nevar dedi kursatta diğer kolu rüzgara uzattı.
Bir saat sonra rüzgarı 5-2yendim.
Rüzgarda sinirli sinirli bana ters ters baktı.
Erkeklerin hepsi aynanda yuh diye bağırdı.
Berke:yenge rüzgarı bile fifada yendin ya helal olsun dedi.
Bende birincisi teşekkür ederim ikincisi budala bana yenge demeyin diye bağırdım.
Sonra dc oynayalım dedi ceren hepimiz onayladık.
Cemre rüzgara soruyor.
Dmi cmi rüzgar dedim.
Rüzgarda d dedi.
Bende benim sevgilim olduğunu nerden çıkardın dedim.
Telefonuna sarışınindan mesaj geldi.
Dedi.
Kızlarla aynanda kahkaha attık.
Rüzgar sinirle ne gülüyon kızım dedi.
Bende o benim kuzenim emir dedim.
Samette noldu kanka kiskandinmi sen diyince rüzgar sinirlenip odaya çıktı.
Sonra kızlar biz artık kalkalım diyince erkeklerde biz bırakırız sizi diyip arkalarından çıktı. Onları ugurladiktan sonra yukarı rüzgarı merak edip çıktım.
Rüzgar odada üstünü değiştiriyordu ben özür dilerim diyip gidicekken rüzgar kapıyı kilitleyip beni kapıya yasladi ona heyecandan ölebilirdim çünkü sadece altında havlu vardı.
Napiyosun demeye kalmadan beni öptü ve kulağıma fısıldadı cemre ben seni seviyorum ve seni asla birakmicam dedi.
Ben artık duygularıma karşı koyamadım ve bende seni seviyorum diyip onun dudaklarına yapıştım.
Beni kucağına aldı bende bacaklarımı onun beline sardım.
Cemre şuan şaka yapmıyorsun dimi diyince istemsizce güldüm.
Cemre benim olayı gerçekten istiyormusun dedi.
Bende evet diyip yine onun dudaklarına yapıştım.
Rüzgar:aşkım ben dayanamıyorum artık.
Cemre:tamam başla hadi.
***
Yazardan
Rüzgar yavaşça cemrenin tişörtünü siyirmaya başlar.
Göğüslerini sıkar boynunu somururcesine öpüp yalamaya başlar.
Cemre:ahhh rüzgar yavaş
Rüzgar:tamam bebeğim bu göğüslere dayanamıyorum napiyim.
Cemre rüzgarın boynunu ısırır.
Rüzgar:ahh
Rüzgar cemrenin göğüslerini emer biyandanda ısırır.
Cemre:rüzgar ahhh
Cemre rüzgarı yatağın kenarına iter nefes nefese kalmıştır.
Rüzgar noldu diye sorar cemre rüzgar ben hazır değilim bak özür dilerim seni seviyorum ama şuan yapamam.
Rüzgar buna biraz bozulsada belli etmez.
Cemre tamam sen istemesen şuan yapmam sen istediğin zaman sana dokunurum.
Cemre özür dilerim der ve banyoya girer rüzgarda duş alır cemreden sonra ikiside giyinip uyur.
Rüzgar:iyi geceler aşkım.
Cemre:iyi geceler tekrar özür dilerim.
Rüzgarla sarılıp uyurlar.😍801 kelime en uzun bölüm😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat aşık
Teen Fictionpsikopat bir aşık ve güzel bir kız okulda tanışma hikayesi 😊