Sabah
Sabah kalktım cemreye kırılmıştım ama onu üzmekten korktuğum için ona kizmicaktim.
Cemreyi yanağından öptüm ve yataktan kalkarak elimi yüzümü yıkadım.
Cemreye kahvaltı hazırlamak için aşağıya indik kahvaltı hazırladım.
Yukarı çıkıp Cemreyi uyandırdım.
Yataktan doğrulup beni öptü bende onu öptüm ve sana kahvaltı hazırladım kalk et dedim.
Cemre:aşkım hayret başına taşmı düştü kahvaltı hazirlamalar falan😂🤔
Rüzgar:aşkım sen iste ben sana her gün hazırlarım hadi şimdi kalk edelim.
Dedim cemre kalktı aşağıya inip kahvaltı etmeye başladık.
Bana mesaj geldi baktım bugün okulun semineri varmış.
Cemre kim o diye sordu.
Bende seminer varmış beşte dedim.
Cemrede aşkım ben çok sıkıldım gidelimmi seminere hem değişiklik olur.dedi.
Bende aşkım gitmeyelim çok sıkıcı uykumu getiriyor bu seminerler dedim oda dudağını büzünce kıyamadım tamam gidelim dedim.
Cemrede oleeey evde cikicam sonunda dedi.
Rüzgar:okadarmi sıkıldın bebeğim evden?
Cemre:yok aşkımda ne yalan soyliyim biraz sıkıldım. Saat kaç?dedi.
3 dedim.
Cemreden
Kahvaltımı ettim rüzgara kızları arayıp haber vermesi için rica edip yukarı giyinmeye gittim.
Seminer için biraz resmi giyindim.Saat dört buçuk olmuş.
Aşağıya rüzgarın yanına indim indiğimde telefonla oynuyordu.
Ben hazırım dedim rüzgarda tamam gidelim hadi diyip elimden tuttu.
Arabaya bindik,20dakikalik yolun ardından gelmiştik içeri gidip oturduk ceren beni aradı busenin ateşi çıkmış kızlar gelmiyormuş geliyim dedim ama ceren hanım tabiki izin vermedi.
Seminer başladı benim lavaboya gitmem gerektiğini söyleyip rüzgarın yanından ayrılıp lavaboya gittim.
***
Rüzgardan
Cemre gider gitmez yanıma benim yaşlarımda biri oturdu.
Burda biri oturuyor dedim oda meraba dedi bende karşılık verdim meraba dedim.
Ben cellat sana bişey soylicem sonra gidicem dedi.
Kimsin dedim konuşmadı.
Cemre senin sevgilin varya seni parmağında oynatıyor.
Gecelerin prensesi sürtüğün teki her gün biriyle şimdide sıra sende dedi ve yanımdan uzaklaştı.
Cemreden
Rüzgarın yanına gidip oturdum.
Elini tutcakken çekti.
Biseymi oldu diye sordum cevap vermedi. Gidelim dedi bende biraz korktuğum için kabul ettim.
Eve geldik içeri girdik bana bağırmaya başladı.
"Cemre sen hangi barlarda surtukluk yaptın yada hangi adamları parmağında oynattın veya şöyle sorayım ben kacinciyim"dedi.
O an dediklerinden hiç bir şey anlamadım nediyosun sen diye sordum.
Bu sefer daha fazla bağırarak benim yanıma bugün seminerde bir adam geldi senin bunları yaptigni söyledi.
Ben ağlamaya başladım ve rüzgara daha fazla bağırarak sende buna inandın öylemi rüzgar dedim kapıyı çarpıp çıktım.Bakalım rüzgar ve cemreye neolucak? 🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat aşık
Teen Fictionpsikopat bir aşık ve güzel bir kız okulda tanışma hikayesi 😊