Tanışma

0 0 0
                                    

Dünya’daki ünlü psikologlar Diego’nun Amerika’daki ünlü üniversitelerin hastanelerine götürülmesini ve her yönüyle araştırılmasını istiyordu. Brezilyalı yetkililer ise ona kendi vatandaşları gözüyle bakıyor ve ülkeden çıkarmaya pek sıcak gözle bakmıyorlardı. Brezilyanın önde gelen üniversitelerinden alanlarında uzman profesörlerden bir heyet kurup Diego ile yakından ilgilenebilecekleri bir yaşam alanında uzun soluklu bir araştırma başlatmak için çalışmalar yapıyorlardı. Bu heyeti toplamak için Brezilyanın en ünlü psikoloğu Brayan Gomez’e görev verilmişti. Brayan önderliğinde ülkedeki en iyi doktorlar, psikologlar, hemşireler ve filologlarından oluşan on kişilik bir ekip Diego’nun hikayesini tam olarak öğrenmek ve onu topluma kazandırmakla görevlendirilmişti. Zaman geçtikçe bu ekibe eğitimcilerin de dahil olması Diego’ya küçük bir çocukmuş gibi eğitim verilmesi planlanmıştı. Brayan Diego ile birebir ilgilenecek ekibin diğer üyeleri ise kendi uzmanlık alanlarında danışmanlık yapacaktı. Bu heyet kurulurken Diego hastanede geçen zamanının büyük bölümünde uyutuluyordu. Saldırgan tavırları azalmış ve kabullendiği çaresizliği gözlerinden okunsa da kendisine verilen yiyecekleri atıyor, kendisine dokunulduğunda kaçmaya çalışıyordu. Heyet ise Diego’nun araştırma ve tedavi sürecinin nerede olması gerektiğine karar vermeye çalışıyordu. Ekip içinde bir anlaşmazlık söz konusuydu. Bazı üyeler şehir içinde bir klinik olursa alışma sürecinin hızlanacağını düşünüyor bazılarıysa doğayla iç içe bir yere götürülmezse uyum sağlayamayacağını düşünüyordu. Brayan ikinci gruba daha yakın düşüncelere sahipti. Şehrin gürültüsünden uzakta geniş bahçeli bir evin tedavi süreci için uygun bir yer olduğunu düşünüyordu.
Guarajadaki sessiz sahillerine birinde yeterli büyüklükte bir yer bulunduktan sonra evin bir çeşit kliniğe dönüşüm süreci başlamıştı. Yüksek teknoloji ürünleri uzaklaştırılmış, profesyonel sağlık aletleri getirilmiş, Diego’nun kendine ve çevresine zarar verebileceği eşyalar göz önünden kaldırılmıştı. Brayan bu heyetin oluşma sürecinde Diegoyla iletişime geçmemeyi tercih etmiş evde güzel ve yeni bir başlangıç yapmak istemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DIEGO Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin