Hope'un anlatımıyla*
Herkes Dorian'in tarih ile ilgili sıkıcı dersinin bitmesini beklerken ben yine ailemi düşünmeye başlamıştım. Geçen tenefüs Aleyssa Chang yine ailemin ve benim canavar olduğumu bağırarak koridorda anlatıyordu.
Aklıma babamın ölümü, annemin yanışı ve ailemin yani Mikaelson'ların dağılışı geldi.
Gözlerim yine dolmuştu. Kimse farketmeden silmeye çalışırken Lizzie bana soran gözlerle bakıyordu, koridorda ki dedikoduları duymuş olmalıydı.
Zilin çalmasıyla hızla kapıdan çıkıp Alaric'le antrenmana gideceğim zaman karşıma Josie ve Lizzie dikildi.(Lizzie = L, Josie = J)
L : Hope, koridorda olanları duyduk ayrıca gözlerinin dolmasını benden saklayamazsın hemen bizimle geliyorsuz. Kız gücü adına moralini düzelteceğiz Mikaelson.Lizzie nin sözlerine gülümsedim ve kurtulamayacağımı bildiğim için peki dedim.
J : Bu gün annem ve babamızı konuşurken duydum. Sanırım artık saldırı büyüleri ögretmeye başlayacaklar.
L : Bu harika bir haber sonunda öğrencilerin istekleri gerçekleşiyor.
Bense o sırada çok başka bir şey düşünüyordum. Öğretmenimiz kim olacaktı gibi milyon tane soru vardı kafamda ama en çon buna dikkat etmiştim. Kızlara Alaric'in yanına gitmem gerektiğini söyleyip müdür odasına doğru koşmaya başladım.
Kapıyı çalmadan içeri nefes nefese daldığımda Caroline ve Alaric şaşkın gözlerle bana bakıyorlardı.Onlara yeni öğretmenin kim olacağını sordum.
C : Bilmiyoruz tatlım daha arayıştayız aklımızda bir kaç isim var o kadar.
A : Buraya bu şekilde bunu sormak için gelmiş olamazsın Hope, ne oldu?
Alaric'e beni iyi tanıyorsun bakışı attıktan sonra düşüncelerimi belirttim.
"Benim aklımda mükemmel bir aday var öğretmen olmak için" diyince merakla bana baktılar.
C : Önerilere açığız küçük Klaus söyle bakalım, diyince Caroline a samimi bir bakış attım, bana böyle seslenmesini seviyordum.
"Freya, Freya Mikaelson, Halam. Bu iş için mükemmel ayrıca New Orleans'ten başka yerlerde kalmak uzun bir dönem ona iyi gelir hem.. şey.. Ailemden birinin burada olması.. neyse bu benim fikrim lütfen değerlendirin" dedikten sonra hızla odadan çıktım, konu ailem olunca zayıf görünüyordum ve kimsenin beni zayıf görmesine dayanamıyordum.Odama resim yapmaya döndüm ve notlara yarın Care ve Alaric'in fikirlerinin ne olduğunu öğrenmeyi ekledim.
Alaric'in anlatımıyla*
Ne diyorsun Care, Hope çok mantıklı fakat riskli bir şey söyledi.
C : Freya bir Mikaelson ama kardeşlerinden çok farkı var, ayrıca güçlü ve iyi bir cadı. Bu fikri hemen kafamızdan çıkarmak yanlış olur, sence?Bende ona katılıyordum fakat takıldığım bir başka nokta vardı.
A : Hope onu özellikle burada istiyor, annesinin , babasının , amcasının ölümünün üstünden daha 1 yıl bile geçmedi. Bizi ne kadar anne baba gibi görsede gerçek bir akrabaya ihtiyacı var sanırım.
Care de düşüncelerimi katıldığını belirten bir ifadeyle başını salladı
C : Freya Mikaelson ile küçük bir sohbet vakti sanırım. Ben ona bu gün ulaşırım, yarın uygunsa gelmesini isterim. Eğer kabul ederse teklifimizi bizim için ve öğrenciler için bu büyük bir şans olacaktır.Başımla onu onayladıktan sonra önümdeki raporlara geri döndüm ve uykusuzluk iyice bastırana kadar işlerimi hallettim. Sonra da öğrencileri kontrol edip kendi odama geçtim.
Evet belki sıkıcı bir bölümdü fakat bu bölümün olması gerekiyordu çünkü asıl temeli oluşturmam lazım.
Devamı gelecek bölümde.. İyi okumalarr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hope Mikaelson {Bir Tribrid'in Hayatı}
FanfictionBen Hope, Hope Mikaelson Cadı, kurt ve (daha aktif olmayan) vampir kanını aynı anda taşıyan, yaşayan tek doğa üstü kızım yani bir Tribrid'im Bu da benim hikayem Bu hikaye The Originals finalinden sonrayı anlatmaktadır İzlemediyseniz spoiler yemem...