Yeni Öğretmen

262 17 0
                                    

Freya'nın anlatımıyla*

Hope'un okulundan bir arama alınca çok korktum, yiğenimin başına bir şey geldi sanmıştım ama Caroline'den gelen teklif beni çok şaşırtmıştı, saldırı büyüleri öğretmeni olmak için görüşmek istiyorlardı. Keeline haber verdikten sonra Mystic Falls a doğru yola çıktım, hem meraklı hem de Hope u göreceğim için heyecanlı bir halde sürmeye devam ettim.

Hope'un anlatımıyla*

Sabah uyandıktan sonra kahvaltı etmek yerine doğruca Alaric'in odasına gittim. Son gelişmeleri öğrenmem lazımdı.
A : Günaydın Hope, Halanın çoktan yola çıkmış olduğunu öğrendik büyük ihtimalle öğle arasında burada olacaktır. Görüşmeye girmeden önce öğle yemeğinde yanına geleceğine fazlasıyla eminim şimdi hemen kahvaltını et, derslere gir ve akşam ki antrenmanımızı unutma.

Bir şey dememe fırsat kalmadan tüm herşeyi açıklamıştı, ben de hemen yemek salonuna inip ikizlerin yanına oturdum.
J ve L aynı anda: Günaydın Mikaelson.
Hope : Günaydın kızlar nasılsınız?
L : Hope bize nasıl olduğumuzu sordu, iyi misin, senin ölü ruhuna bu neşe nereden geldi?
Dediği şeye güldüm ve meraklı gözlere cevap verdim.
"Freya Halamın burada öğretmen olma ihtimali var ve bu gün buraya geliyor. Ailemden birinin yanımda olmasına ihtiyacım var sanırım." Diyince ikiside anlayışla bana baktı ve sarıldılar.

Yemeklerimizi bitirdikten sonra dersliklere doğru oflaya puflaya gittik.
Bu okulda herkesin ortak karara vardığı tek nokta derslerin inanılmaz sıkıcı olmasıydı.

Öğle arası
Zil çalınca tam anlamıyla yerimden fırlayarak yemekhane ye koştum hemen yemeğimi yiyip Care ve Alaric'in yanına gitmek istiyordum.
Arkamda duyduğum bir bağırma sesiyle tam anlamıyla olduğum yere sabitlendim.
"Hope"
Freya halam o kadar gürültü arasında sesini duyurmak için bağırmıştı.
Bunu duyan tüm öğrenciler bir anda ikimize döndü fakat onları umursamadan hemen Freya'ya sarıldım.
"Gelmişsin" dedim.
F : Tabi ki geldim bunu kaçıramazdım.
Freya Halam etrafta ki öğrencilere baktı
F(yüksek sesle): afedersiniz gençler ben Freya Mikaelson, yeni saldırı büyüleri öğretmeninizim.
Etraftan soy adını söylediğinde duyulan hayret nidaları son cümleyle iyice arttı. Sonra onlara "neye bakıyorsunuz" bakışı atınca herkes yavaş yavaş dağılmaya başladı sadece Lizzie ve Josie yanımda kalmışlardı.

İkisi de Freya ile tanıştıktan sonra dördümüz Alaric'in odasına doğru yürümeye başladık. İçeri girip ayrıntıları konuşmalarını dinledik ve sonunda Alaric bizim varlığımızı farkedip derslere gönderdi.

Ders bitiminde günlük toplantıların yapıldığı bölgeye tüm öğrencilerle toplandık.
Herkes yerleşince Alaric konuşmaya başladı.
A : Çoğunuzun bildiği üzere bu gün okulumuza yeni bir öğretmen geldi, tüm cadı ve büyücülerin istediği ders olan saldırı sanatları ve büyüleri dersine girecek. Şimdi size kendini tanıtacak, lütfen sakin tepki verin yeni bir kargaşa istemeyiz.
Son cümleyi söylerken doğruca bana bakıyordu, sanki ben çok kavgacıyım gibi (!)
F : Merhaba Ben Freya Mikaelson kendimden bahsetmeyi pek bilmem ve sevmem o yüzden isterseni siz sorun ben cevaplıyım, diyince aynı anda en az 20 el havaya kalktı.

Sırayla sorular gelmeye başladı.
İlk soru ize Lizzie den di.
L : Tam olarak yaşınız kaç?
F : (gülerek) yaklaşık olarak 1000. Dedikten sonra öğrencilerin bir kısmı daha ellerini havaya kaldırdı.

(Herhangi bir öğrenci = hö)
Hö : Vampir değilseniz nasıl hala ölmediniz?
F : Bunun hikayesi uzun o yüzden ben derste cadı ve büyücü arkadaşlarınıza anlatırım boş bir zamanda onlar da size anlatır.
Hö : Tüm.. Yani çoğu Mikaelson un canavar olduğu söylenir yani söylenirdi. Size nasıl güveneceğiz?
Ayağa kalkarak soru soranı bulmaya çalıştım, Alaric , Care ve Dorian ın uyarıcı bakışlarıyla yeniden yerime oturmak zorunda kaldım ama çoktan herkes suspus kesilmişti.
F : Bunu beni daha çok tanıdıkça anlayacaksınızdır. Sanırım bu kadar yeterli.
Dedikten sonra yanıma geldi ve biraz konuşmak istediğini söyledi.
Alaric öğrencilerini ders sonrası antrenman ve pratikler için bilgilendirirken ben de Freya ile koridora çıktım.
F : Hope bu tarz soru ve imalar karşısında sakin kalman lazım burada ikimizin olması çoğu kişiyi tedirgin ediyor ama yavaş yavaş bana güveneceklerdir, rahat ol.
H : Biliyorum Freya Hala ama sinirlendim ayrıca..
F : Ayrıca ne?
H : Önemli değil unuttum. Benim Alaric ile çalışmam var bildiğim kadarıyla sende Care in yanına gidecekmişsin, görüşürüz hala.
Dedikten sonra arka bahçeye Alaric'in yanına gittim.
A : Hazır mısın Hope?
H : Evet başlayalım.
İkişer çubuk alıp nakavt etme çalışmalarına 2 saat boyunca devam ettik.
Sonra ben odama Alaric te kendi işlerine bakmaya gitti.

Odamda sıkılınca kızların yanına gitmeye karar verdim, gitmeden önce mutfaktan 3 kaşık ve dondurma arakladım.
Kapılarını çalınca ikisi de yine aynı anda gir diye seslendiler.
Aynı yatağa uzanmışlardı.
"Aranızda üçüncü bir kişiye yer var mı?" Diye sorunca gülerek bana yer açtılar.
O gece dondurma yiyip sohbet ederek aynı yerde beraber uyumuşuz...

Sonunda Freya yı getirebildim ksjdjsn.
Temel ve geçiş bölümleri sonunda bitti.
Artık sıradaki bölüm ve devamı tamamen olaylar ve heyecanlarla geçecek.
Sonraki bölümde görüşmek üzere...

Hope Mikaelson {Bir Tribrid'in Hayatı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin