Selaaam yeni bölüme hoşgeldiniz! Hazırsanız çok bekletmeden başlayalım.
---
5. sınıfta 2. dönemin bayram tatilinden önce ki son gün. Sadece ben ve başka bir arkadaşım gelmişti. Öyle öğretmenler falanda derse girmiyor bayağı bir zaman geçti sonra kimse olmayınca arkadaşım gidip hocadan saati sormaya karar verdi. Bende okulda tek başıma olmaktan korkuyorum zar zor onu göndermeye karar verdim. O gelince hemen koşa koşa geldi meğer okul boşaltılmış. Hemen dışarı çıktık çıkış kapısı aralıklıydı ve başka öğretmenler oradaydı utançtan öğretmenlerin yüzüne bakmadan oradan çıktık. Allah'tan kız yanımdaydı yoksa okulda kilitli kalabilirdik…
---
Uzun zamandan sonra tekrar merhabalarrr. Sizin de böyle kilitli kalma anılarınız var mı? Bence bu çok korkunç bir durum. Buna benzer bir anım var. Hemen anlatıyorummm.
---
Ben 3. sınıftaydım. Bilirsiniz son ders bazı hocalar anlatmayı bitirmeden çıkmamızı istemez. Ama bazılarıda dinlemeden eşyalarını toplamaya başlar. Ama ben o gün öyle yapmamıştım ve öğretmenin sözünü dinlemiştim. Zil çaldı, önceden toplananlar ve diğerleri toplanıp gitti. Ama ben hala toplanıyordum ve sanırım benim gibi sona kalan tek arkadaşımla konuşuyordum. Önün evi okulun önündeydi o bu yüzden acele etmiyordu ama benim servisim vardı ve acele etmem gerekiyordu. Ama maalesef masaya yaydığım eşyalarımı toplamak uzun sürmüştü. Sonra ben arkadaşım ve onu almaya gelen dedesiyle okulun arka kapısından servislerin olduğu yere çıktık. Ama bahçede 1 insan bile yoktu. Tüm servisler gitmişti. Ayrıca hava kapalıydı ve yağmur yağıyordu. Ve ben yağmurdan nefret ederim.
Neyse servisim kaçmış ben çok üzgünüm ne yapıcam diye etrafa bakıyorum. Arkadaşıma servisim gitmiş dedim. Sonra onların evine gittik. Hatta hiç unutmuyorum dedesi bana kabak çekirdeği vermişti bahçedeyken yemiştik lsmclskkdkskf. Daha sonra annemi aradılar ve gelip beni aldı. O günden sonra son derslerde eşyalarımı masaya yaymıyorum ve hızlıca toplanıyorum.
---
Görüşleriniz benim için çok önemli ve pozitif yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Gerçekten moralimi düzeltiyorlar lsmdlslclls. Ayrıca soranlar oluyor kitap bitmedi arkadaşlar. 100 bölüm yapmaya çalışacağım zaten kitabın adı da bu. Son olarak yeni bölüm için fikirleriniz vb yorumlarda belirtmeyi unutmayın. Bugünlük bu kadardı. Bir sonraki bölümde görüşmek üzereee...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda Yapılması Gereken 100 Şey
Random■En sevilen öneri kitaplarından!■ ■Şakalar etiketinde 1 numara!■ Derste/okulda yapılması gerekenler, hoca tipleri... Okurken hem eğlenin hem de okulda yapacak bir kaç şey öğrenin 🙄 !ironi içerir!