Ovvvvvv bu da ne? Tabiki yine bir clickbait başlık. Ama durun durun gerçekten de öyle değil. Bakalım bugünkü konumuz nasılmış?????
Evet konumuza geçmeden önce izninizle reklamımı yapacağım 😊😊 Yazdığım bir kitap var, profilime gidip görebilirsiniz. Eğer okuyup yorum bırakırsanız çok mutlu olurum. Şimdiden, yapan olursa onlara çok teşekkür ediyorum.
Bugünkü konumuz sınıfta internet kafe açmak. Şuan haykırıyorum ama beni duyamıyorsunuz neyse nasıl olduğuna geçiyorum.
Öncelikle bir bilgisayarınızın olması lazım. Çünkü internet kafe açacaksınız değil mi? :D Sonra da bu pcyi okula götürüyorsunuz. İçinde oyun da yüklü olsun. Bir de yanınızda flash bellek olması lazım. Mesela hocanız pcyi gördü diyelim flashi gösterip proje için getirdim diyebilirsiniz çünkü bizim sınıfta biri öyle yapmıştı ve hocalar bir şey dememişti. (Bu kişi tenefüslerde arkadaşlarıyla euro truck oynamıştı XD yani bu yapılabilir birşey imkansız değil.) Ancak tabiiki flashın içinde gerçektende bir proje olması lazım. (Bu flashdaki projem olayı her zaman işe yarayamayabilir hani bazen proje haftaları falan oluyor ya o dönemlerde işe yarar onun dışında pcyi saklamanız gerekir.)
Ve işte artık bir internet kafeniz var. Tenefüste arkadaşlarınızla beraber Minecraft mı dersiniz euro truck mı dersiniz gta, sims istediğiniz her oyunu oynayabilirsiniz. Hatta arkadaşlarınız da pclerini getirirse tam bir internet kafe ortamı olur.
Nöbetçi öğretmenleri napıcaz diye soracaklar olursa yapmanız gereken çok basit: dikkat çekmemek. Zaten saklaması da kolay ister çantana koy ister sıranın altına koy üstünede birkaç kitap, inanın bana hiç gözükmez. Ek olarak dosyanızın içine bile koyabilirsiniz. Tabi laptobun sığabileceği bir büyüklükte dosyanız varsa ki bence sığar. Şunu da söyleyeyim laptopların büyüklükleri birbirinden farklı olabilir. Kimisi çok kalın kimisi ipince olabilir bu yüzden yorumlarda bana kızmayın kocaman şey nereye sığacak gibi. Zaten pcler çantaya rahatlıkla sığabilir. Herneyse çok uzattım. Uzatmamın sebebi yorumlarda insanların bana kızması bu yüzden açıklama yaptım.
Eveet bugünlük bu kadardı bir sonraki şahane fikirlerimin olduğu bölümlerde görüşmek üzere. Yorum yapmayı unutmayın he!😡😡
Not:okullar kapalı ama neyse umarım açılır 😡😡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda Yapılması Gereken 100 Şey
Random■En sevilen öneri kitaplarından!■ ■Şakalar etiketinde 1 numara!■ Derste/okulda yapılması gerekenler, hoca tipleri... Okurken hem eğlenin hem de okulda yapacak bir kaç şey öğrenin 🙄 !ironi içerir!