Selam bugün yine birkaç konu tartışacağız. Başlayalım.
Yeni hoca geldiğinde ya da okulun ilk günlerinde bütün sınıf kendini tanıtır.
Sizce en iyi kendini tanıtma şekli nedir?
Fazla ayrıntıya mı girersiniz yoksa kısaca mı tanıtırsınız?
"Merhaba adım Rachel Atalay. Yaşım 16. Annem ev hanımı babam inşaat teknikeri. Trabzonluyum ve trabzonsporluyum. Ileride mimar olmak istiyorum. 4 kardeşiz. Adımın anlamı bla bla bla..."
"Adım Rachel Atalay. Trabzonluyum. Mimar olmak istiyorum."
Bazı hocalar çok gereksiz şeyler sorabiliyor. Mesela babanın işi ne anpnacbpscnpac bunu öğrenip ne yapıcaksın acaba yaşlarını da soranlar oluyor. Bir de bizim sınıfta bir kız vardı hiç sevmiyorum uf neyse 9.sınıftayken bu kıza herrrr hoca adının anlamını sormuştu. O da övüne övüne anlatıyordu. Kendilerini överek tanıtmaya bayılanlarda var havalı olacaklarını düşünüyorlar ama sınavlardan 30 alınca görüyorum ben onları.
Bu arada şu isim şeyine gelmişken hocaların yaptığı çok büyük bir şerefsizlik ve haksızlıktan bahsedicem. Bu genellikle okulun ilk haftasında belli olur haksızsam haksızsın diyin. Kendilerine sanki bi oyunmuş gibi öğrenci seçerler hani artık bu benim favori öğrencim gibisinden. İşte bu kız ve bir kaç kişi daha öyleydi. Bir şey oldu mu ilk önce onlara laf atardı, onlara gülerdi, sorulara ilk onları kaldırırlardı, onların saçma espirilerine gülerlerdi. Bu o kadar sinir bozucu ve üzücü ki kendimi dışlanmış gibi hissediyorum. Hatta almancacı bir kıza şunu demişti:
"Sen artık benim derslerime katılma. Bundan sonra benim fav. Kızım sensin. Yat sıraya uyu ben sana artı koyucam hep zaten bir sürü artın var. Parmak da kaldırma."
:D EXCUSE ME WTF? :D
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda böyle bir şey yaşadınız mı?Vote atmayı unutmayın ❤❤❤❤❤
VE BU KONU BURDA BITMEZ SIZI TOXIC HOCALAR...
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda Yapılması Gereken 100 Şey
Random■En sevilen öneri kitaplarından!■ ■Şakalar etiketinde 1 numara!■ Derste/okulda yapılması gerekenler, hoca tipleri... Okurken hem eğlenin hem de okulda yapacak bir kaç şey öğrenin 🙄 !ironi içerir!