BAYAN MİN KAZA

409 19 0
                                    

Medya: KİM SUN SUNNY

~ Sunny den ~

Yediğim yastık darbesi ile esnaf tümü , amele sumu gibi yata yapıştım. Ve sonra Min-li üstüme atladı ve onun üstüne Roseanna ve ikisinde beni gıdıklamaya başladı.

Bu anı bozan şey telefonumun çalmasıydı.

" Ah tanrım cidden hala Ariana Grande 'mi dibliyosun Sun "
"Sanane lan velet "

Telefonu aldım , arayan Bang-PD idi. Hemen açtım ve kulama götürdüm.

" Sun hemen **** hastanesine gelin"
"Noldu PD ne hastanesi"
"Sun bayan Min kaza yapmış "
"H..hemen ge..geliyorum "

Gözlerim dolmaya başladı, kızlar sa soru işaretleri ile bana bakıyodu .

"Noldu kızım gözlerin doldu. "
"Kızlar bayan Min "
"Nolmus bayan Min e " dedi Roseanna
"Kaza yapmış , ****hastanendeymiş ben gidiyorum "

Hızla yataktan kalktım , ve dolaba yöneldik hemen kot pantolan ve siyah süveter alıp gitdim.

Montumuda giydim, hızla aşağı indim. Bayan Min benim için çok önemliydi.
Bi annem yoktu , bana anne ölmüştü. Babam stajerlik sıralarımda beni sokağa atmıştı.

Bayan Min bakmıştı bana . Bana herzaman ayrım yapardı. Çünkü onunda çocuğu ölmüştü. Ve beni hep çocuğu gibi sevmişti.

Hızla evden çıktım. Soo Min in bağrışları durmuyodu , ama umrumda değildi. Hızla taksi çevirdim. Hastaneyi söyledim.

Ve yol boyu ağlamaya çalıştım. Hastanenin önü kamera larla doluydu.
Hızla taksiye parasını ödeyip indim.

Paparazi ler beni görümce resmen üstüme çullandı. İdol olmak kolay değil di sonuçta.

"Kim Sunny , menejeriniz Bayan Min ' in kaza  yaptı söyleniyo doğrumu. "
" Lütfen bize bi açıklama yapın"
" Arabada Bang-PD ninde oldu söylenmekte doğrumu"

"MÜSAADE EDİN GEÇİYİM İZİN VERİN YOKSA BİRAZDAN ÇOK BÜYÜK MANŞET OLUŞACAKSINIZ . KAFAMI BOZMAYIN KAMERALARINIZI Bİ TARAFINIZA SOKMAYIM . ÇIKIN" diye kükredim resmen . " BİZ SİZE GEREKLİ AÇIKLAMAYAI YAPICAZ , ŞİMDİ MÜSAADE EDİN"

Hemen aralarından geçip hastaneye girdim. Danışma ya yaklaştım.

" İyi günler"
" ah siz Kim Sunny degilmisiniz "
" evet oyum ama bana Min Soo-ha nın oldu odayı söyler mısınız "
" 3 kat , asansörden sağa dönün yoğum bakım odası 5 inci oda"
" Sağol"
" imza alabilirmiyim "
" çabuk"

Kağıt kalem verdi .

" adın"
" Eun- ji"
" al " dedim .

Hızla merdivene koştum , 3 kata ne ara çıktım hiç fark etmedim . Hemen yoğum bakım odalarına baktım. Tam 5 yazan yere ilerledim.

" PD NOLDU NERDE"
" Sakın ol Sunny "
" Dışarısı paparazi dolu öldük resmen"
Dedi arkamdan duyduğum Roseanna sesi .

Ve kafama bitane yapıştırdı.

" niye bizi beklemiyon lan sen salak " diye azarladı Louisa
" paparazi leri nasıl geçtiniz " diye sordu PD
" Jessi oyaliyo "diye yanıtladı Lou

" PD Bayan Min in durumu nasıl "
" bilmiyorum ameliyata aldılar "
" tanrım çıldıracam" dedim , duvara sindim ve kendimi yere oturur şekilde bıraktım.

Min-li , Louisa , Roseanna ve Soo Min sarıldı. Ki o anı bozan zevzek ego muz bozdu.

" lan iki dk paparizlerle uğraştım, hemen bensiz gurup sarılması yapiyosunuz herkezden beklerdem Sunny senden beklemezdim 😡" dedi Jessi
" salak salak konuşma gel Jessi 😒" dedim.

Sarıldık .

________  1 Saat sonra _______

Doktor yoğun bakımdan çıktı. Hemen yanına gittim.

"Doktor bey durumu nasıl "
"Hasta gayet iyi iş çıkarttı. Ameliyat hayet başarılıydı "
"Ne zaman normal odaya alırsınız " dedi Louisa
"1 gün daha yoğum bakım da kalıcak "
"Peki "

"Kızlar siz eve gidin , hadi iki gün sonra Japonya konseriniz var . Bavulları hazırlayın ."
"Menejer olmadan mı"
"Yarın şirkette menajeriniz ile görüşürsünüz hadi . Sunny iki dk gelsene "dedi PD

Kızlar koridorun sonunda beni bekleyeceklerini söyleyip gittiler.

"Evet PD dinliyorum"
"Sunny bak sen bu gurubun liderisin evlat , biliyorum bayan Min le ayrı bi bağınız var . Ama bu gurubu magne veya gurubun yüzü ayakta tutamaz. Bu gurubu ne kadar darbe alırsa alsın lideri ayakta tutar . Sana her baktığımda bana Rap Monster i anımsatıyosun onun kadar yeteneklisi. Ben emin imki onun kadar da güçlüsün. Hadi benim asi prensesim . Yıkılmadını bize göster. Ben sana sonsuz güveniyorum"
"Biliyomusun PD "
"Neyi asi prensesim"

"Senin yanında baba eksikliği hissetmiyorum . İyi ki varsın "
"Ah cidden sende benim çocuğum gibisin , yani bazen seni Woo-yun kıskanıyo o derece "
"İyiki varsın Bang-PD "
"Sende Sunny , sende , hadi kızlar seni bekliyo "
"Sen burda mi kalacaksın "
"Hayır giderim birazdan "
"Tamam "

     

Evet güzel bi hikaye ile karşınızdım.

İnşallah begenirsiniz , ama kuru kuruya beğenmeyin bi 🌟 iyi gider.

😘 öptüm 😘

Jeon JUNGKOOK/ Menejer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin