Dikkatimi kapıdan giren kişiye baktım. Ama ama ama bu bu
JEON JUNGKOOK !"Hoşgeldin Jungkook "
"Hosbuldum Bang PD "
"Bumu benim menejeri , bunun evlenip buralardan gitmesi gerekmiyomu ya hem BTS tarih oldu " dedim."Hayır hala bekarım"
"Ev de kalmış bu bekar gömcez bunu he " dedim sırıtarak.
"Sen alırsın beni "
"Hı ideal tipimin yaninda geçirmem , zaten kartsın yani geçemezsin bile "
( valla çarpılcam he )"Belli beni yorucak sın "
"Canım şimdiden git sen , kapının yeri belli " dedim.
PD elini masaya vurdu.
"SUN YETER ! ANLIYORUM BAYAN MİN HERŞEYİN YERİNE BİRİNİ İSTEMİYOSUN AMA YETER SUN , ÇOCUK GİBİ DAVRANMA . SENLE KONUŞTUM , SENİN İÇİN ÖZEL MENEJER GRTİRDİM . VE KABULLEN BUNDAN SONRA BAYAN MİN GELENE KADAR JEON JUNGKOOK MENEJERİNİZ " dedi.Gözlerimin doldunu hissettim , hızla odadan çıktım ve asansöre bindim. Bir kaç gözyaşı kaydı. Ama istedim kata geldim , teras .
Biraz temiz hava almalıyım. Kapıyı açtım ve çıktım . Herzaman ki köşeme gittim.
Hemen oturup başımı ellerimin arasına aldım. Nefesimi düzenleyip alamamaya çalışıyorum.
Yanımda çöküntü hissedince bunun büyük ihtimalle Roseanne oldunu düşündüm. Sinirlenince yanımda olmaya cesaret eden tek kişi .
"Anna gidermisin "
"Anna değil Jungkook "
"Git! "
"Biraz anlatıp rahatla "
"Sebep sen kimsin? Neyimsin ?"
"Sevgilin "
"Ne diyon lan sen ! "Ona baktım gayet ciddi bi tip vardı.
"Tabi canım senin haberin yok magazininden baya meşgulsün "
"Ne diyon ya "
"Iki gün önce lez olduna dağir haberler çıktı"
"Ne lanet olsun yapmış olamaz"
"Bunu yapanı biliyomusun? "
"Kısmen " dedim"Kim? "
"Sanane "Ayağa kalktım ve terasın çıkışına ilerlerdim. Bu işe son vermeliydim . Bir anda kolumdan çekilmekle feleğim şaştı.
"Napıyon lan "
"Nereye "
"Cehenneme "
"Offff cidden söylesene"
"Bunj yapan kişiye haddini bildirmeye "
"Kim bu kişi"
"Seni alakadar etmez "
"Bırakmıyorum""Desene Jeon Jungkook' a çattık "
"Evet çatın söyle"
"Soylicem ama rahat bırak"
"Tamam "
"Cat5 gurbunun üyesi Jae , ayni lise ye gidiyok o lezdi ve bundan haberin yoktu. Bana teklif etti beni sevini felan söyledi . Gerisini sonra anlatsam olurmu "
"Peki'"Hemen terstan çıktım. Asansöre bindim. Telefonunu çıkarttım. Ve Jae rehpere girip Jae yazan yere bastım.
İlk çalışta açtı.
"Efendim bitanem "
"Sizin eve geliyorum ,kosucaz "
"Peki "Telefonu kapatım ve cebime koydum. Asansör durdu indim. Hızla indim bin hit binasından çıktım.
Hızlı adımlar ile ilerledim. Güvenliğin yanında bisiklet zincirleme yerine gidip bisikletimi aldım.
Kapıya kadar elimle sürükledim .
"Bayan Kim boyle gitmeyin maskesiz "
Onu duymamazlıktan gelip bisikletime bindim . Ve hızla sürmeye başladım.
-_______
Cat5 gurubunun yurdunun önünde durdum ( cat5 hangi gurubun oldu şirkete sizce ) .
Kapıyı çaldım , hemen açıldı . Karşıma nerdeyse yarı çıplak bi Jae çıktı bu kız cidden midesiz .
(BU ARADA JAE )
"Hoşgeldin bitanem "
"Hiç hoş bulmadım Jae "İçeri geçtik , koltuğa oturdum.
"Ne alırsın "
"Hiç bisey sadece konusucam "
"Peki "Karşımdaki koltuğa oturdu .
"Neden yaptın Jae "
"Neyi Sun "
"Bana Sun deme , sadece samimi olduklarım bana Sun der ve sen Jae sen bende bi hiç sin artık ""Biz liseden veri yakiniz "
"Lisede sen bana öyle birşey yaptın ki bizim knklimiz bouldu ""Ben seni seviyorum Sunny "
"Ben sevmiyorum ben bi kızım ve sende kızın olmaz jae kabulden bunu"
"Yapamam çok seviyorum "
"Bunu için dimi lez haberleri ""Hayır yemin ederim ben birşey yapmadım "
"Sana inanmıyorum Jae "
Öfke ile kalıp yurttan çıktım . Kapının önüne öylece bıraktığım bisikleti aldım.Hastaneye gitmeye karar verdim.
_________Hastaneye geldim , maskem olmadı için kabak gibi Sunny oldugum ortadaydı .
"* çığlık * KİM SUNNY DEĞİLDİ O"
"SUNNY hayran ım sana "Hızla hastaneye girdim. Merdivenleren çıktım. Yoğun bakım odasına geldim. Ama odada Bayan Min yoktu.
Ordan geçen hemşireyi durdurdum .
"Bu odadaki Min Soo-ha nerde acaba ?"
"A..aaa siz Sunny "
"Evet oyum lütfen burdaki hasta nerde "
"Normal odaya alındı ""Hangi oda "
"Sizi götüreyim "Arkasından ilerledim , merdinelerden indik ve bi odanin önünde durduk .
"Bura "
"Sağol " dedim.Kapıyı tıklatım ve içeri girdim.
NE ?! Jungkook un burda ne işi var.
= Sizce Jungkook Bayan Min ' in odasında ne işi vardı?
=Lezbiyen haberini Jae çıkarmadı işe kim çıkarttı?
=Sizce neler olcak bir sonraki bölümde ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon JUNGKOOK/ Menejer
Teen Fiction" Evet kızlar bayan Min gittiği için yeni menejeriniz geldi " " Kim bu yeni menejer Bang PD " dedim . " Eski BinHit gurubu BTS üyesi Jeon Jungkook" " NE ?! "