~!Sunny den !~
Yanağıma yediğim ve sayamadığım tokatlarım ardı arkası kesilmiyodu.
"BANA PARA LAZIM , SÜRTÜK GİBİ GİYİNİP GEZMEN İÇİN ŞEYLER DEĞİL " dedi saçlarıma doladı ellerini. "SANA ADAM OL DİYORUZ SÜRTÜK ÇIKACAKSIN HE . GİT KAPIDA İTLER İLE YAT SÜRTÜK"
Babamdan bunları duymak canımı yakıyodu. ' SÜRTÜK ' neden böyle diyosun öz kızına . Sırf çalışıp sana para getiremiyorum diye yapıyorsun.
Kızının , başkalarının gözünde prensesini hayallerini istemiyosun.
Saçımı tutuğu ellerini tutuyodum.
"Yalvarırım bırak " dedim aciz sesimle.
"BUNDAN SONRA BİR DAHA BU EVE GELME "Kapıyı açıp dışarı attı. Üstümde siyah yırtık pantolon ve siyah yarım kol tişörtle . Ayakkabısız , aç beş parasız.
Kapıyı kapatı, tereddüt etmeden . Annem yoktu. Ben doğarken ölmüştü , ve babam annemin ölümü sorumlusu olarak beni gösteriyodu.
Beni hiç sevmemişti, anneanneme bırakmıştı beni . Anneannem ölünce de geri babamın yanına gönderildim.
Derin nefesler alıp vermeye çalıştım. Napa bilirdim . Gecenin bi yarısı tek başıma sokakta .
En iyisi şirketti , biz stajyerlere ayrılan dans odası olurdu. Sonuçta orda koltuk vardı. Biri sorarsa...pratik aynen bu olur.
Çıplak ayaklarımla ilerledim. Sokak aralarından dua ederek geçtim. Bi ayyaşa denk gelirsem nah gibi kalırdım.
Sonunda şirkete vardım , güvenlik abi beni tanıdı için kapıyı otomatikten açtı.
Hızla içeri girip merdivenlerden çıktım. Pratik odasına girdim . Koltuğa uzandım. Gözlerimi kapattım , biraz daldım ki.
"Sunny! " bu Bayan Min in sesiydi.
Hemen doğruldum. Ayağa kalktım.
"E..efendim ba..bayan M.min "
"Sen napıyorsun bi saatte "
"Ş..şey be..be..ben praktik y..yapmak için gelmiştim. Siz bayan Min"Hızla bana yaklaştı ve sarıldı . Dolmuş gözlerim benden haberiz bir iki yaş bıraktı.
"Gördüm Sun gördüm "
"Siz nasıl "
"Biraz tesadüf ama iyi bi tesadüf "
"Ben şey" diye bildim."Gel gidelim " dedi kolumdan tutu.
"Bayan Min gerek yok ben şu koltukta-"
"Yürü velet hadi , tanrım ne kadar acımasız bi adam seni ayakkabılarını bile vermedi mi ?" dedi .Kolumdan çekiştire çekiştire çıktık . Şirketin önündeki siyah arabaya bindik.
Bir kaç dk sonra iki katlı şirin bi evin önüne geldik. Arabayı durdurunca ikimizde indik.
Bayan Min çantasından anahtar çıkarttı.
"Evde telkmi yaşıyorsunuz Bayan Min?"
"Hayır , senin gibi bi ev arkadaşım daha var "
"Ev arkadaşı ?"
"Görürsün gel bakalım "İçeri girdik , içerden tv sesi geliyodu. Tam eve girecekken ayaklarımın pis oldu oldu geldi aklıma .
"Şey Bayan Min , ayaklarım pis "
"Gel birşey olmaz "Bayan Min in arkasından gittim. Salon oldunu tahmin ettiğim yere gitti. Arkasından gittim ve içeri girdim.
Bi çocuk yaklaşık 17 yaşlarında felan her halde . Ayaklarını sehpaya uzatmış tv izliyo.
"Heung kai ! Ben sana kaçkere dicem ayaklarını sehpaya uzatma diye !"
"Pardon Bayan Min , bu kim "
"Bu sizden sonra çıkış yapcak olan kız gurubunun üyesi "
"Meraba , ben Heung Kai "
"Meraba bende Sunny ama Sun da iye bilirsin ""Evet ben üstümü değiştirip geliyorum , sanada birşeyler getiririm Sun sen Kai ile anlaş "
Bayan Min gitti. Kai yanını pat patladı.
"Gelsen Sun "
"Şey üstüm kirli oturmasam daha iyi olur "
"Saçmalama gel otur "Oturdum.
"Koreli değilsin nerelisin ? "
"Ben aramızda kalsın ama Türküm ama dedem koreye gelince babamda burda büyümüş ve korede türk olan annemi bulmuş "
"Gerçek adın mı Sunny "
"Hayır "
"Peki ne "
"Bunu sana söyleyemem "
"Bende yarı koreliyim "
"Melezsin yani "
"Aynen , bu arda guruptaki konumun ne Sun "
"Rep vokal lider "
"Vay baya yetenekliyim desene sen şuna "
"Hayır değilim "
"Annen baban nerde hala kore deler mi?"
"Babam evet ama annem..onu hiç görmedim . Beni doğururken ölmüş "
"Şşş ağlama "Sıkıca bana sarıldı , bir yanda da saçlarımı okşadı. Bu benim için Cennetti . Kimse saçımı okşamamiştı.
" Baya anlaşmışsınız bakıyorum" dedi salona giren Bayan Min
Uzattığı picamayi aldım.
"Kai , Sun ' a bundan sonra ona ayıt olan odayı göster odasını göster ve yanıma gel "
"Peki Bayan Min , hadi gel Sun "Elimdeki picamayi iki elimle daha sıkı tutum. Kai'nin arkasından gittim.
Merdivenlerden çıktık , düz ve dar koridordan ilerledik. Beyaz kapılı bi kapının önünde durduk. Kapıyı açtı.
"Burası senin odan "
"Tamam sağol "
"Bak hemen karşındaki benim odam şu kapıda Bayan Min in odası "
"Sağol "
"İyi geceler güzellik "
"İyi geceler Kai "Kai odadan çıkınca üstümü gitdim , koskoca çift kişilik yatağa girdim.
______---------_____---- «__» ^ __^
İlk flachback imiz ve biraz olsun anlamışsınızdır Sunny ve Heung kai nin nerden arkadaş olduklarını.
Evet diyer bölümde de menejerlerimiz geliyorrrrr...
Bakalım nolucak ve kitap önerisi de yapıyım @lmlmlm747474 kitabı Euparia ( doğrumu yazdım emin değilim ) okuyun .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon JUNGKOOK/ Menejer
Teen Fiction" Evet kızlar bayan Min gittiği için yeni menejeriniz geldi " " Kim bu yeni menejer Bang PD " dedim . " Eski BinHit gurubu BTS üyesi Jeon Jungkook" " NE ?! "