Jk dan
"Kıza bunu yapamasın Jungkook "
"Onu istiyorum hyung anlamıyosun ""Gerçekleri öğrendinde nolcak Jungkook düşün"
"Onuda o zaman düşünürüm Jimin""Yaptığın saçalık"
"DEĞİL TAE ANLAMIYOSUN. "
"Kızı şizofren yapamazsın, bi kıza istem dişi dokunamazsın""DOKUNURUM O BENİM!!! "
"SEN İYİTCE KENDİNİ DELİRTİN JUNGKOOK . BEN GIDIYORUM " dedi Tae .Ceketini aldı ve çıktı. Odada Yoongi hyung ve Jimin kalmıştı.
"Bak Jungkook aşk dediğin bu değil "
"Beni istemicek hyung, biliyorum "Derin bi nefes aldım.
"Ben yatıyorum iyi geceler "
"İyi geceler "Odama çıktım. En mutlu oldum yere . Her yerde Sunny nin resimleri vardı.
Seviyorum, hemde çok.Onu ilk stajerlik sıralarında gördüm. Bayan Min in evinde kalıyodu. Çünkü babasından dayak yiyodu.
Yatağa uzandım ve o günü düşündüm.
~ Bts nin dağlış yeni kız gurubunun stajerli lik yılları ~
Jk dan
Herzaman ki gibi dans pratini yapıyorduk. Ve molaya karar verdik.
Koşeye oturdumuz sırada kapı açıldı.Bayan Min ve yaninda güzel bi kız vardı. Kız açık kumral saçlı, iri gözlü ki karamel rengi oldı belli oluyo. Balık etli uzun boyluydu kız.
Ve o an ilk görüşte oldu olan. Nerden bile bilirdim ki.
İlgi > hoşlanıya > sevgiye > aşka
Döüşceni."Baylar bu Sunny, yeni kız gurubunun 3 üyesi . Diyer kızlar gelicek ama benim işim var Sun' ı size emanet ediyorum "
"Peki Bayan Min, biz sayip çıkarız Sunny' e " dedi Namjoon hyung .
Bayan Min çıktı. Sunny ayakta bekliyodu.
"Gelsene Sunny şöyle " Jin eli ile yanını pişpişladı.
Kız çekine çekine oturdu. Yanına Tae oturmaya niyetleniyodu ki çektim ve kendim oturdum.
"Meraba ben Jungkook "
"Hepinizi tanıyorum, RM , V , Jin ,Jungkook , Jimin , Suga ve biansım
J-hope.""Gerçekten ben miyim biansın "
"Evet"Tamam KISKANDIM . Neden ben değil o ya .
"Konunun ne? "
" Rep,vokal dans ama liderlikte düşünüyoruz ""İdalıyız bakıyorum " dedi RM hyung
"Evet idalıyım "
"En sevdimiz şarkın? En sevdiğin dansımız? En sevgin solo şarkımız? En se- ""Sakin ol Jimin "
"Pardon Jin Hyung merak ettim ""En sevdiğim şarkınız idol hmm başka varmı bilmiyorum . En sevdiğim sololar jimin/ lie ve j-hope/ mama . En sevdiğim dansınız idol unki her halde "
"Peki peki neden gözlerin bu kadar büyük . Saçın doğaş mı ? "
"Jimin bi kızı rahat bırak "
"Açılın gençler yeni üyemizi görmem lazım " Bu So-young tı.Açıldımızda So-young , Sunny e baka kaldı.
" OMG! Melek düşmüş lan buraya"
"Salak salak konuşma So- OHA! Keşke erkek olsaydım " dedi Roseanna."😂😂😂😂😂😂" kahkalara boğuldu herkez.
~Şimdi Jk dan ~
Yatağımın yanındaki komidine uzanıp çekmeceyi açıp içindeki zarfı aldım. Açtım .
İçinde Sunny nin çıplak fotoları vardı. Fotoraflara baktıkça bana ayit olmasını daha çok istedim .
Onu hissetmek istiyodum . Bunu yapacaktım da . Japonya konser dönüşü yeni eve taşınacaktık.
Ve ben iyi bi plan yapmıştım. Hemde kusursuz bi plan. Onun ve benim odam aynı katta diyerlwrininki alt katta olacaktı.
Böylece işlerim daha kolay olcaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon JUNGKOOK/ Menejer
Teen Fiction" Evet kızlar bayan Min gittiği için yeni menejeriniz geldi " " Kim bu yeni menejer Bang PD " dedim . " Eski BinHit gurubu BTS üyesi Jeon Jungkook" " NE ?! "