Reyyan Şadoğlu: Ben Şadoglu'nun ilk kız torunu Reyyan Şadoğlu. Konakta ki herkes beni sever ben de onları severim. Yurt dışında okudum. Ama değerlerimden asla ödün vermedim. Şu anda kendi şirketimiz de çalışıyorum.
Miran Aslanbey: Ben Aslanbeyler'in torunu Miran Aslanbey. Yurt dışında okuyordum ama okulum bitti ben de yurduma geri döndüm. Şimdi de kendi şirketimizde çalışmaya başlayacağım.
Nasuh Şadoğlu: Ben Şadoğlularının en büyüğü Nasuh Şadoglu. Bu konaktaki herkes benim için çok değerlidir. Çok yaşlandığım için şirketi evlatlarım Hazar ve Cihan'a devrettim. Eşimi seneler önce kaybettim.
Azize Aslanbey: Ben Aslanbeyler'in en büyüğü Azize Aslanbey. Eşimi kaybettiğimden beri Aslanbey şirkerinin sahibiyim. Herkese karşı güler yüzlüyümdür. Konaktaki herkese değer veririm. Şu sıralar en önemli işim torunlarıma bir eş bulmak. :)
Mert Şadoglu: Ben Reyyan ablamın kıskanç kardeşi, konağında en küçüğü Mert Şadoğlu.
Harun Aslanbey: Ben Miran'ın ikizi Harun Aslanbey. Biz birbirimize hem karakter hem de görünüş olarak hiç benzemiyoruz. Şadoğlularının kızı Yaren'e aşığım.
Yaren Şadoğlu: Ben Reyyan'ın kuzeni Şadoğlularının ikinci kız torunu Yaren Şadoğlu. Harun'a çok aşığım.
Gönül Aslanbey: Ben Aslanbeylerin tek kız torunu Miran ve Harun'unda kuzeni Gönül Aslanbey.
Azat Şadoğlu: Ben Şadoğlularının ilk erkek torunu ve Reyyan'ın kıskanç kuzeni Azat Şadoğlu.
Handan Şadoğlu: Ben Yaren ile Azat'ın annesi Cihan'ında eşi Handan Şadoğlu.
Sultan Aslanbey: Ben Gönül'ün annesi Aslanbeylerinde gelini Sultan Aslanbey.
Cihan Şadoğlu: Ben Şadoğlularının yaşayan tek oğlu ve Yaren ile Azat'ın babası Cihan Şadoğlu.
Not: Reyyan'ın annesi ve babası kazada vefat etmiştir. Miran'ın annesi ve babası ise Kars'taki depremde vefat etmiştir. O depremden sonra Aslanbeyler Midyat'a taşınmıştır.