Reyyan
Odamda bugün olanları düşününce Mert' in ne kadar sinirli olduğunu hatırladım. Konağa girdiğimizde esip gürlemişti. Acaba geçmiş miydi siniri? Gidip baksa mıydım yoksa sonra mı gitseydim? Ben düşüncelerimle boğuşurken Yaren manyağı geldi. Sırıtıyordu deli.
Yaren: Kızım o kahve döktüğün adam çok yakışıklıydı ya.
Reyyan: Kahveyi ben dök-me-dim.(Sinirle Yaren'e bakar.) Hem ne saçmalıyosun Yaren ya? Senin sevgilin yok muydu?
Yaren: Var ben senin için demiştim.(Sinsice sırıtır.)
Reyyan: Saçmalama Yaren!
Yaren: Tamam be! Sana şaka da yapılmıyor. Yalnız Mert nasıl yapıştırdı ama suratına, gerçi hakketti o zübbe.
Reyyan: De mi ya. İçimin yağları eridi o yapıştırınca. (Bir an kendime geldim.) Offf Yaren ya neler konuşturuyorsun bana hem nasıl becerdin sen konudan konuya geçmeyi?
Yaren: Of be Reyyan iki dedikodu yaptırmadın he şurda. Adam çok yakışıklıydı diyorum sana.
Bi anda odaya Azat girer.
Azat: Kimmiş o yakışıklı olan?
Boşboğazlık edip en olmıcak adama cevap verdim .
Reyyan: Aman kim olacak işte üstüne kahve dökülmesine sebep olduğum, Mert'in de ona yumruk attığı adam.
Azat: Vay be bizim ufaklık büyüdü de ablasına sahip çıkıyor he mi?
Yaren: Hem de ne sahip çıkma abi adam Reyyan'a diklenince çaktı yumruğu.
Azat: O it Reyyan'a sarkıntılık mı etti? Gebertirim lan ben onu.(Sinirle Reyyan'a bakar.)
Reyyan: Azat saçmalama ne sarkması sadece üstümü temizle dedi hem zaten Mert haddini bilirdi ona.
Azat : Vay şerefsiz. Mert nerde?
Reyyan: Off bilmiyorum bende onun yanına gidecektim ama sinirli diye gidemedim.
Azat: Tamam sen dur ben gidip bakarım hem neymiş şu işin aslı astarı öğrenirim.
Azat tam çıkacakken birden arkasına döndü.
Azat:Ha bu arada eğer bir daha böyle bir şey olursa ilk benim haberim olacak ve sizde benden habersiz bu konaktan çıkmıcaksınız!
Yaren asker selamı verir gibi yaptı.
Yaren: Emredersiniz komutanım. Odanıza kahve de gönderelim mi?
Azat: Yok benim odama değil Mert'in odasına gönderin iki kahve.
Gülerek dışarıya çıktı.
Yaren: Allahım ya rabbim ya bir de emir veriyor.(Şaşırmış bir şekilde bakar.)
Reyyan: Ya Yaren sen niye Azat'ı gaza getiriyorsun şimdi gidip o adamı bulsa onu bir güzel dövse nolur?
Yaren: Valla çok güzel olur.(Sırıtarak Reyyan'a bakar)
Hemen bir çimdik attım Yaren'e
Reyyan : Ya hem suçlu olup hemde güçlü mü olacaz?
Yaren: Kızım sen niye bu adamı savunuyorsun ya?
Reyyan : Ne savunması be ben o adamdan nefret ediyorum kardeşimi ne hale getirdi.
____________________
Azat Mert' in odasına gider. Kapıyı tıklatır.
Azat: Geliyorum kuzen.
Mert: Gel abi gel.(Sıkıntılı bi şekilde Azat'a bakar.)
Azat: Noldu ya ne bu hal ?
Mert: Sorma abi işte yumruk yumruğa giriştik herifin biriyle.
Azat: Oğlum beni niye çağırmadın ben yardım ederdim sana.
Mert: Abi ne diyorsun Allah aşkına ya. Hem çağıracak vaktim bile yoktu o herifin ablama diklendiğini görünce dayanamadım indirdim bir tane.
Azat: Aferin lan. Tam bana yakışır şekilde yapmışsın. Eee ne de olsa ustan benim. Reyyan'la Yaren'in etrafında birini gördün mü vur yumruğu geç.
İkiside birbirine bakıp gülerler.
Azat: Neyse neyse bu meseleyi fazla uzatmaya gerek yok bak ben şimdi gidiyorum sen de uyu dinlen tamam mı?
Mert: Tamam abi iyi geceler.
Azat: Hadi eyvallah.
Ve odadan çıkar.
____________________
Miran
Restorandan çıkınca direk konağa geldim. E haliyle sinirliydim. Bizim Harun yine aynı yerinde avlunun ortasına oturmuş telefonla oynuyordu. Beni görünce hemen ayağa kalktı.
Harun: Ooooo hoşgeldin ikizim. (Miran'ın üstüne bakar.) Noldu lan naptın da kız kahveyi senin üstüne döktü?
Miran: Ne diyorsun oğlum ne kızı?
Harun: E bi kızla kahve içmişsin sonra kızı sinirlendirmişsin o da üstüne kahve dökmüş.
Miran: Saçmalama lan ben sen miyim kızlarla eğlenecek vaktim olsun.(Sinirle bağırır.)
Harun: Tamam ya ne bağırıyorsun şaka yaptım. Noldu üstüne söyle hadi.
Miran: Dengesiz kızın biri yürürken garsona çarptı o da üstüme kahveyi döktü.
Harun: Yumruğu da mı kız attı?
Miran : Yok kardeşi mi ne ben temizle deyince çarptı yumruğu. Tabi bende ona geçirdim bir tane.
Gönül: Arkadaş ne meraklısınız adam dövmeye ya. Hem bağırıp durmayın oğlum uyuyor.
Harun: Ayyy şükür uyudu mu Romeo beyefendi, sabahtan beri o uyucak diye gıkımızı çıkartamıyoduk.
Miran: Ya Gönül köpeğine oğlum deyip durma gözünü seviyim hem git değiştir şunun ismini ya zaten uyuz oluyorum şu köpeğe.
Gönül: İster kabul et ister etme Miran o köpek benim oğlum adı da Romeo ve sende onun dayısısın.
Harun: Allahım köpeğin bile dayısı olduk ne günlere kaldık ya rabbim.
Gönülle de atıştıktan sonra odama çıktım bugün ki kavga raddemi doldurmuştum daha fazlasına gerek yoktu. Odamda hem üstümü değiştirip hem de kendi kendime söylenmeye başladım. "Dengesiz ya dengesiz. Kız dediğin azıcık kibar olur yavaş yavaş yürür bu tam erkek Fatma." ben kendi kendime söylenirken babaannem geldi.
Azize: Oğlum bugün belli biraz sinirlisin ama seninle konuşmam gereken bir şey var.
Miran: Babaanne bugün çok yoruldum yarın konuşsak.
Azize: Zaten yarınla ilgili oğlum. Biliyorsun yarın Şadoğullarıyla anlaşmamızı imzalıycaz yani yarın ortak olucaz.
Miran: Evet babaanne bir sıkıntı mı oldu?
Azize: Yok yavrum ne olacak bir şey olmadı ama acaba diyorum ki Şadoğulları şirketine Harun yerine sen mi geçsen?Sonuçta bu işin ehli sensin.
Miran: Ben de bu konuyu senle konuşmak istiyordum babaanne ben Harun'la konuştum o anlayışla karşıladı Şadoğlu şirketinde bizim hisselerin başında ben olacam.
Azize: Tamam oğlum gözüm arkada kalmaz artık.
Miran: Kalmasın babaannem kalmasın biz hallederiz her şeyi.
Azize: Tamam oğlum hadi sana da hayırlı geceler.
Miran : Sağolasın babaannem sana da.
Babaannemle de konuştuğuma göre artık uyumama engel bir şey yoktu. Yatağıma geçtim uzandım tam uyuyacaktım ki Harun hergelesi çıktı geldi.
Harun: Ya ikizim acaba yarın bu takımımı giysem yoksa bunu mu?
Miran derin bir of çeker
Miran: Offf Harun offff git yat yarın bakarız bunlara ya!(Sinirle Harun'a bakar.)
Harun : Ya olmaz ben yarın erken kalkacağım o yüzden şimdi soruyorum sana.(Der sinirli bakışlarını umursamadan.)
Miran: Niye yarın erken kalkacaksın sen?
Harun: Yaren'le buluşcaz.
Miran: Yaren kim ya?
Harun: Ya dedim ya ikizim internetten tanıştık diye.
Miran: Haa hatırladım tamam sağdakini giy.
Harun: Sağol ikizim hadi iyi geceler.
Miran: Giderken kapıyı kapat.
Kapıyı yavaşça kapatıp çıktı. Harun çıktıktan sonra yatıp deliksiz bir uyku çektim.
_________________________________________İnşaallah beğenirsiniz :)
Beğenmediğiniz yerleri, yanlışlarımızı ve önerilerinizi bizimle paylaşırsanız çok seviniriz.