Harry
נאנחתי ונתתי לגשם לטפטף על בגדי. היה גשם חם, כך שזה הרגיש נחמד. ההתזות הקטנות של הטיפות הכניסו אותי בעדינות לסוג של טראנס עצוב. עצמתי את עיניי ונתתי לזה לשטוף אותי.
"היי הארי. מה- מה אתה עושה?" לואי שאל כשהלך לעברי עם מטרייה.
משכתי בכתפיי. "הגשם פשוט מרגיש נחמד."
הוא הרים את מבטו אל השמיים וסגר את המטריה שלו. נותן לעצמו להסחט גם כן. עמדנו, נראים מוזר כמו גיהינום, מחוץ לבית של לואי בגשם שוטף.
לפעמים היינו זקוקים לרגעי דממה כמו זה. הגשם והחום שנספגו בנו רק עם נוכחותם. כי רק שהוא לצידי זה גרם לי להרגיש בסדר.
אבל לפעמים השקט כאב, כשאין כלום חוץ מהשקט העמום שמזכיר לנו הכל.
"היי." אמרתי ופניתי אליו, שערותי נוטפות פני.
"כן?"
הצמדתי את ידיי, נתתי למים למלא אותן ושפכתי אותן בפניו.
הוא צחק והצמיד את ידיו גם. "לך תזדיין!"
הוא רדף אחרי בחצר האחורית שלו עם דלי מים. צחקתי כשהוא הדביק אותי, אבל נפל. התגלגלנו על הדשא וצחקנו.
"אנחנו מגעילים." אמרתי, בין הצחקוקים. "אתה מגעיל. אני נהדר." הוא אמר והתיישב עלי. הוא נישק אותי, סחוט מהגשם, מתוק כמו רוח הקיץ. כרכתי את זרועותיי סביב מותניו, מקרב אותו אליי.
"אנחנו צריכים להיכנס פנימה- אמא שלך תהרוג אותנו." אמרתי, חסר נשימה.
"היי, יורד גשם, נכון?"
"ובכן, כן."
"אנחנו חייבים לרקוד. נו באמת. לרקוד בגשם?"
חייכתי. "אוקיי. אבל אין לנו שום מוזיקה."
"אחי. הגשם הוא מוסיקה. הקול שלך הוא מוזיקה. נו באמת."
אז קמנו, מכוסים בקצוות עשב וקצת בוץ, ספוגים בגשם, נראים כמו אידיוטים. אחזתי בו ורקדנו. בהתחלה באיטיות, אבל אחר כך השתוללנו. עושים גלגלונים ורואים מי יכול לעשות את זה יותר טוב יותר.
וכשנכנסנו, ג'והאנה התחרפנה, גרמה לנו להתקלח ונתנה לנו שוקו חם. ואני חייב להודות, אף על פי שמדובר במקלחת קיץ, התגלגלות בגשם גרמה לנו להתקרר קצת.
הגשם הארוך והחום שלו גרמו לי להרגיש בבית. השיער שלו היה בלגן, ואני כירבלתי את פניי קרוב אליו. היה לו ריח של האוקיאנוס וגשם. חייכתי.
אני כן מתגעגע למה שהשארתי מאחור, אבל זה פיצה על זה. הוא היה שווה הכל. והייתי מתחרט על כל מה שקרה אי פעם, אבל זה היה שווה את זה. ואני לא הייתי מוכר את זה בעד כלום. חייכתי בבוז וקצת חרטה מרירה, נרדמתי והאזנתי לטיפות הגשם.
༄︎
כמו שאתם רואים, אני מעלה פרקים מהר כדי לסיים את הספר.
זה בגלל שאני כבר ממש מחכה להתחיל לפרסם את הספר החדש שלי, שאני אישית ממש אוהבת,
קוראים לו "Louis And The Tramp",
ואני ממש מקווה שתאהבו אותו.
בכל אופן- הספר יתחיל להתפרסם כשאסיים את הספר הזה ואת הספר השני שלי (שנשארו לי בו שני פרקים לפרסם.)
כשיעלה כאן הפרק האחרון, תוכלו למצוא את הספר החדש שלי בפרופיל, ויכול להיות שגם אתחיל בנוסף לכך לתרגם עוד ספר של לארי, אז תתכוננו:)
YOU ARE READING
Blue » LS
Romance[הושלם] עצמתי את עיניי והרגשתי אושר. וזו הייתה רק ההתחלה. פאנפיק מתורגם @starryid תחילת פרסום: 22.3.20 סיום פרסום: 5.5.20