2.BÖLÜM

1.2K 96 12
                                    

Sevimli Çocuklar Sayfası Admini:

Söyleyecek kelimelerim tükendi. Fotoğrafın kendisi konuşuyor zaten. Birbirlerinden hoşlanıyorlar, değil mi? #SoloGui Ohhh, çığlığı basmak istiyorum.

Not: Nong Khim Pattaraporn, bu fotoğrafı bizimle paylaştığın için teşekkürler.

📷Gui'nin gülümseyen bir yüzle çektiği öz çekim. Hemen yanında Solo var. Kameraya bakmıyor çünkü yan tarafına bakmakla meşgul. Neden bu kadar tatlılar bilinmiyor. 📷

 📷

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


2.2 bin beğeni. 733 yorum. 125 paylaşım.

Ray RayRay

Ben neden daha yeni duyuyorum? @ GuiJirayu @SoloSiwarokin

71 Beğeni. 2 Yorum.

"P'Gui...çok mutluyum. Admin paylaşalı bir saat olsa da bir sürü beğeni aldı. Şuna baksana."

Khim'in söyledikleriyle ilgilenmedim. Sadece tezgahın arkasını düzenlemeye odaklanıp herhangi bir tepki vermedim. Adminin paylaştığını fotoğrafta bir sürü yorum olduğunu gördüm.

Sanki bir çift gibi fotoğraf çekinme nedenimiz ise... Dün yaşananlardan dolayıydı.

[Dün]

"Solo, fotoğraf çekinebilir miyiz? Bu kafade çalışan bir arkadaşım çok istedi de." Bana doğru yürüyen çocuğa dönüp sordum. Solo anlayamıyormuş gibi tek kaşını kaldı. Ama sonunda hiçbir şey söylemeden onaylar biçimde kafasını salladı.

"Tabii ki."

Yavaşça ona doğru kamerayı döndürdüm, hafifçe yukarı kaldırdım ve çekmeye hazırlandım. Ama Solo, kameranın lensini eliyle kapatınca fotoğrafı çekemeden kamerayı indirdim.

"P' fotoğrafta sen de olmalısın."

Şaşırmıştım ama düşünmeden kabul ettim. Kamerayı hafifçe yukarı kaldırıp açıyı değiştirdim. İkimiz de erkek olduğumuz için omuzlarımız birbirine değiyordu. Kamera açısının bu kadar rahatsızlık vereceğini hiç bilmezdim. Uygun bir poz ararken, bir anda Solo geri çekilip kolunu omzuma attı ve kameraya baktı.

"Teşekkürler."

Hemen kameradaki çekme düğmesine bastım ve geri çekildim. Daha sonra da her zamanki gibi sessizce yurda doğru yürüdük. Khim'e hiç düşünmeden gönderdiğim fotoğrafın büyük bir sorun çıkaracağının farkında değildim.

[ ]

"Yaaa! P'Gui...P'Gui...P'Gui..."

Bir anda çığlığı duyunca müşteriye döndüm. Hemen özür diledim. Sonra da tezgahın arkasında telefonuna bakıp çığlık atan Khim'e doğru döndüm.

OXYGEN The Series - ออกซิเจนHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin