O Zi

181 9 4
                                    

Hey eu sunt Yasmina. Am 21 de ani. Locuiesc in Coreea de Sud cu cea mai buna prietena a mea Sorina. Ea are 20 de ani. Astazi vreau sa merg sa imi iau un iepure pt ca kookie din BTS seamana cu unul si uite asa am inceput eu sa iubesc iepurii. Eu ascult BTS, BlakPink, Chung Ha, un cantec de la Sunmi si un cantec de la Exo. Prietena mea asculta foarte mulți artisti kpop. TXT este una din trupele pe care eu nui suport. Habar nam de ce.
Am ajuns la magazinul cu animale si eu mam dus la iepuri.
Eu:-nu vrei sa iti iei si tu un animal?
S:-nu mersi imi esti de ajuns tu.
Eu:-daca eu sunt animal ma impusc.
S:-in fine... Dar chiar trebuia sa vin si eu?
Eu:-da! Pt ca altfel ai fi dormit toata ziua ca o vaca(^o^).
S:-baaa! Hai alegeti un iepure.
Toti pareau lafel dar unul mia atras atenția. Avea multa blanita neagra. Cu ochii negrii. Ce sa mai arata fix ca Kookie.
Eu:-pe ăsta îl iau.
S:-bun hai sa plecam.
Eu:-ba da am si eu o întrebare.
S:-ia spune!
Eu:-tie iti place de Tae, Yeonjun sau Soobin?
S:-iti spun mai tarziu da hai acasa!
Am ajuns acasa. Asa arata iepurele meu.

De mult timp Îmi caut un loc de munca

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


De mult timp Îmi caut un loc de munca.Intru pe un site legat de BTS si ma uit așa...Si apare un videoclip.
Eu:-Sorino!
S:-ă?
Eu:-vino!
S:-ce e asa important?
Eu:-uite! 
,, Buna ziua dragi Army! Nu stiu daca stiti dar eu caut de mult timp un coregraf nou si un compozitor nou pentru trupa BTS. Nu mai putem aștepta mult decat pana maine. Va mulțumesc si daca ai talent vino la agenție. "
S:-baa vaco!
Eu:-da viteao.
S:-hai sa mergem noi. Oricum tu Îți căutai un loc de munca.
Eu:-adevărat... Cand mergem?
S:-pai ce zici de mai târziu sau acum?
Eu:-zic de mai tarziu.
S:-eu zic acum ca poate pierdem sansa asta.
Eu:-off... Bine.
Neam imbracat așa
Eu

 Neam imbracat așa Eu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sorina

Apoi mergem la agenție

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi mergem la agenție.
S:-buna ziua! Mai sunt libere locurile de compozitoare si cântăreața?
X:-da!ducetiva in biroul domnului bang ca sa va dea aprobarea si apoi veniti la mine ca sa va dau contractul.
Eu:-ok mulțumim!
X:-la revedere
Am plecat catre biroul directorului.
S:-buna ziua!
D:-buna ziua! Cu ce va pot ajuta? Eu:-am venit pentru a ne angaja aici.
D:-aaa... Pai avand in vedere ca ca cautam un coregraf si un compozitor de mult timp si nici unul nu a fost foarte bun... Va dau aprobarea insa sa nu ma dezamăgiți.
S:-nu o sa va dezamăgim.
Eu:-de cand incepem?
D:-pai chiar de azi!
Eu:-ok multumim muuult.
D:-nu aveti pentru ce.
Iesim si mergem catre doamna care nea intampinat mai devreme.
X:-gata?
S:-da!
X:-atunci felicitari! Aveam contractul deja pregatit decat sa semnati.
Eu:-ok... La revedere!
S:-la revedere!
Mergem prin toată cladirea si in sfârșit gasim sala de dans.
Eu:-o sa avem studiouri separate si tu o sa stai si mai mult timp cu baietii.
S:-asta e... Daca vrei îi aduc la tine dupa ce vorbesc eu cu ei. Dar studioul tau e fata in fata cu al meu.
Eu:-da sa îi aduci!
S:-ok pa!
Eu:-pa!
*Peste o ora*
S:-bun baieti acum haide sa faceti cunostiinta si cu compozitoarea.
Ei:-ok...
Au intrat la mine in studio.
S:-se pare ca canta la chitara.
Yoongi:-care e biasul ei?
S:-Jk.
Jk:-ma duc sa o sperii.
A venit pe la spatele meu si ma speriat.
Jk:-bau!
Eu:-dute drac... Si iam dat cu chitara in cap.
Jk:-auu^o^...
Eu:-Jk? S-scuze nu am vrut... Trezestete tampito iai dat cu chitara in cap biasului tau. O doamne daca afla managerul ma concediaza din prima zi...
Jk:-nu te speria ca nui spune nimeni nimic... Esti asa dulce cand te sperii:-).
Eu:-pfoaiii...Mulțumesc! Te doare?
Jk:-putin...
Jhope:-tiai gasito(^_-).
Jk:-?
Jhope:-mai bine tac nu?
Jk:-asa ziceam si eu.
Yoongi:-deci tu esti compozitoarea. Prezintate.
Eu:-ma numesc Yasmina am 21 de ani iubesc Coreea si iepuri datorita lui, si impreuna cu prietena mea am zis pa ROMÂNIA și bun venit COREEA la 18 ani.
Jin:-si ce cantai?
Eu:-cantecul pe care lam facut pentru voi.
Jimin:-sa auzim si noi!...










O NOUA CARTEEEEE! SCZ DAR ESTE SCOALA ONLINE SI AM SCRIS PUTIN LA AMBELE POVESTI. CHIAR IMI CER SCZ. SPER SA VA PLACA! LOVE YOU SI STAY HOME.

pa ROMÂNIA ! buna COREEA! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum