Am Publicat Cantecul!!!

66 7 5
                                    

Atunci intra pe usa TXT.
S:-TXT!
Eu:-fuck!
S:-sti candva va trebuii sa îi agreezi.
Eu:-dar pur si simplu nu imi plac. Cred ca sunt niste prefăcuți.
S:-hai taci!
Se îndreaptă spre masa noastră.
Eu:-nuuuu! Eu ma mut la alta masa!
S:-tu stai aici!
Eu:-nu stau! Vrei sa scot ceva pe gura? Bine!
S:-mai bine te muți.
Eu:-nu lasa!
Soobin:-buna! Felicitări!
Noi:-mulțumim!
Yeonjun:-nu neam mai vazut! Sa facem cunoștință.
Eu:-ma numesc Andreea Yasmina, am 21 de ani, sunt din Romania si eu sunt compozitoarea.
Ei:-ne pare bine de cunostiinta.
Eu:-si mie!
S:-ma numesc Sorina am 20 de ani, sunt din România și eu sunt coregrafa.
Ei:-ne pare bine!
S:-si mie!
Yeonjun:-ma numesc Choi Yeonjun, am 20 de ani, sunt din Budang-gu si sunt cântăreț.
Noi:-ne pare bine de cunoștință.
Kai:-ma numesc Huening Kai, am 17 ani, sunt din Honolulu si sunt cântăreț.
Noi:-ne pare bine de cunoștință.
Kai:-si mie!
Beomgyu:-ma numesc Choi Beom-gyu am 19 ani, sunt din Buk-gu si sunt cântăreț.
Noi:-ne pare bine de cunoștință.
Beomgyu:-la fel!
Taehyun:-ma numesc Kang Tae Hyun, am 18 ani, sunt din Daechi-dong si sunt cântăreț.
Noi:-ne pare bine de cunoștință.
Taehyun:-si mie!
Soobin:-ma numesc Choi Soobin, am 19 ani, Sangonk si sunt cântăreț.
Noi:-ne pare bine de cunoștință.
Soobin :-si mie!
Atunci vin si cei de la BTS.
Eu:-cu permisiunea voastra plec. Ei:-sigur!
Eu:-buna Jk!
Jk:-ohoo, buna! Cum e petrecerea?
Eu:-bine! Buna băieți.
Ei:-buna!
Jin:-nu stati cu noi?
Eu:-am vrea dar managerul ne-a pus cu TXT.
Jin:-aaaaaaa.
Eu:-imi pare rau trebuie sa plec!
Jk:-nu-i nimic! Pa! Si ma pupa o e obraji.
Tae:-saulto pe Sorina!
Ei:-si din partea noastră!
Eu:-ok! Am plecat!
Eu:-Sorina te saluta băieții.
S:-ok!
Taehyun:-care vi se pare cel mai drăguț dintre noi?
Eu:-pai... Soobin.
Soobin:-aww, mersi!
S:-iar la mine Yeonjun! Te adorrrr!
Yeonjun :-ihiiii.
X:-buna ziua doamnelor si domnilor! Bine ati venit la petrecerea noastra de astăzi! Dupa cum am facut in fiecare an la fiecare angajat nou am dat o petrecere, si astazi facem una noua pentru alte doua angajate noi! Felicitări!
Restul:-*aplaude* *bravo* *fluiete*
Noi:-mulțumim!
X:-dar astazi vom publica si cantecul nou pe care l-au facut fetele. Le felicitam si le multumim si lor pentru ca au fost acolo sa îi ajute pe băieți, dar si băieților pentru ca au dansat si au cantat extraordinar iar de fiecare data fac o treaba buna!
Restul:-*bravo!* *aplaude*
Noi:-multumim!
X:-sa vedem pentru prima data ce treaba au facut baietii si fetele! Uitati videoclipul.

Noi :-super!
X:-iar acum dansul

Noi:-uimitor!
X:-sa chemam băieții.
Rm:-care vorbeste?
Jhope:-eu no vreau!
Jimin:-io da!
Rm:-nici io!
Yoongi:-nup.
Jin:-nici io.
Tae:-eu da!
Jk:-si eu!
Rm:-atunci voi!
X:-felicitări!
Bts:-multumim!
X:-o sa va pun câteva întrebări si apoi vorbiți. Credeti ca se vor descurca fetele?
Rm:-eu cred ca da dar sa speram ca ne descurcam si noi!
X:-ok... Credeti ca este reusit?
Yoongi:-mie unul mi se pare printre cele mai bune!
X:-intradevar melodia este foarte buna!
Tae:-buna! Sper ca va distrați. Intai as vrea sa spun ca aceasta melodie e foarte buna si ca si noi dar si ele am muncit din greu! Le mulțumesc personal Fetelor, le felicit si le urez succes în continuare.
Jimin:-deci sunt uimit de cat de talentate sunt fetele. Imi place foarte mult melodia consider ca e una reușită iar noi speram sa va placa si voua si sa ne duca spre culmile succesului.
Jk:-eu nu am cuvinte! Este perfect! Fetele au fost prietenoase si sau comportat cu noi foarte frumos! Coregrafia este frumoasa, cantecul la fel, colegele noastre sunt si ele frumoase! Bravo fetelor.
X:-cuvinte frumoase! Sa vina fetele. Buna fetelor!
Noi:-buna!
X:-vreau sa stiu care e compozitorul si care coregraful.
S:-eu sunt coregraful iar ea e compozitorul.
X:-sau descurcat baietii? Au prins repede?
Eu:-sunt specialisiti! Se adaptează foarte usor si da sau descurcat de minune!
X:-dupa cum vad descrierea pe care au facuto baietii este adevărata!
Noi:-multumim!
X:-am inteles ca sunteți Army. Daca da care este preferatul vostru din trupa si care este cantecul preferat.
S:-pai din BTS cel mai mult il îndrăgesc pe Taehyung iar melodiile mele preferate sunt Fake Love si Fire.
Eu:-preferatul meu din trupa este Jungkook si melodiia preferata este Silver Spoon Baepsae si We are bulletproof : the eternal.
X:-melodii bune! Eu leam ascultat si miau placut foarte mult! Vas ruga sa spuneți cate ceva.
S:-pai as vrea sa incep prin a le multumi tuturor celor ce sunt aici pentru o zi importanta zic eu. Dar, in special, vreau sa ii Mulțumesc managerului pentru ca nea dat sansa sa lucram aici si sa demonstram ca si fetele pot face coregrafii frumoase si melodii frumoase, dar si baietilor deoarece neau primit cu bratele deschise si au fost foarte prietenosi. Eu va promit tuturor ca o sa dau tot ce pot ca coregrafiile sa iasa Bine, numele companiei sa fie purtat si auzit in toata lumea, sa fiti multumiti toti si baietii de la BTS sa ajunga si mai sus.
X:-frumos!
Eu:-si eu as vrea sa ii Mulțumesc managerului pentru ca nea lasat sa ne cunoaștem idolii, cel putin eu pentru asta ii sunt cel mai recunoscătoare dar si pentru faptul ca nea lasat sa ne angajam aici. Nu stiu cat voi putea dar cat voi fi compozitoarea o sa incerc sa fac totul asa cum trebuie. Am uitat sa le multumesc baietilor BTS pentru ca sunt niste oameni extraordinari si kookie imi cer scz pentru faza cu chitara! Si eu, la fel ca prietena mea, cat timp voi fi compozitoarea o sa incerc sa fac melodiile astfel incat sa va ajunga la inima, sa treceti prin toate starile, sa ii multumesc pe toti, ca melodia sa rasune in toata lumea si sa se gandeasca cat efort am depus toti si sa spuna BTS! Vreau ca numele acestei companii dar si al celor din BTS sa rasune in toata lumea, si in rai, si in iad, si la cer si la stele dar si la celelalte planete. Bucurativa in continuare de petrecere si de piesa, va multumim ca ne sustineti si fie sa ajungem toti acolo unde ne dorim.
X:-foarte frumos! Fetelor va multumesc inca odata si va rog sa luati loc. Bun... A venit timpul pentru numaratoarea inversa dupa care vom posta deodata ambele videoclipuri.
All:-10...9... 8...7...6...5...4...3...2...1...
X:-AM POSTAT CANTECUL!!!!
All:-*chestii din alea ceva gen felicitări si aplaude ce piesa frumoasa chestii dastea*
X:-va rog sa petreceti in continuare dupa care vom avea si câteva momente artistice.










HEY DRAGILOR!STIU CA NAM POSTAT IERI ASA CUM AM ZIS DAR MI SA FACUT SOMN SI MAM CULCAT. IN SCHIMB AM REVENIT CU UN CAPITOL MAI LUNG! VA PUPII ARDEIUTI SI VA IUBESC FOAAAAAAARTE MULT. PUPIIII BTS SI VA IUBESC FOOAAAAAAARTE MULT. PUPI PENTRU TOTI SI BYEEEEEEEE.

pa ROMÂNIA ! buna COREEA! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum