Acasă

93 6 7
                                    

Ei:-ce?!
Eu:-da ce?!
Jk:-o iubire nu mai fi asa inocenta.
Eu:-cum adică?
Jk:-of frumoasa mea...
Si se indrepta sa ma sărute
Eu:-eu cred ca plec acasă! Pa!
Am iesit repede si am fugit.
*In masina*
S:-voi chiar erati?
Jk:-nu Sorina am glumit!
S:-pai se pare ca gluma asta e mai esuata decat cariera ta!
Rm:-dar de ce a reacționat asa?
S:-in trecut a mai fost cu cineva... Sia batut joc de ea... Il chema Andrew.El era mai mare decat ea cu 5 ani. Ea avea 15 ani el 20.Stateau împreuna... Ea venise de la magazin. Cand a intrat in camera la ei la prins facand chestia aia cu o alta fata... Si partea cea mai trista e ca nu a iubito niciodată si ca a fost inselata de 4 ori iar ea stia doar de aia. A aflat dupaia dupa ce ia marturisit tot iar acum îi e putin frica sa se indragosteasca sau sa fie plăcută.
Jk:-ce terminat sunt! Bagamias in mine de nenorocit ce sunt.
Jimin:-offf... Sper ca e bine*
Am mers acasa grabinduma.
Mam dus in camera mea si mam ghemuit langa ușa.
Eu:-de ce eu? Eu de ce nu pot fi placuta cu adevarat de cineva? Daca ar fi fost adevarata treaba cu Jungkook.
Miam adunat gandurile si am decis ca nu o sa mai fiu fata care sa fie abordata usor.
Am coborât la bucătarie
Eu:-nimic de mancare... Trebuie sa merg la magazin.
Miam luat portofelul si am mers la magazin
Dupa aceea mam pus pe canapea. Mii de ganduri imi treceau prin cap.
*Ceilalți*
Coboram din masina.
Jhope:-si acum ce facem?
Yoongi:-nuh... Nici nu cred ca o sa vina maine.
Jimin:-eu cred ca o sa îi treaca! Mai vorbesti si tu cu ea azi.
S:-mda... O sa incerc. Apropo datimi numerele voastre.
Jin:-uite aici sunt toate. Ai și numarul managerului.
S:-ok ms!
Jk:-sa ii spui ca imi cer scz!
S:-bine! Pa!
Ei:-pa! Si pleaca acasă.*
Asteptam sa vina Sorina sa facem ceva. Nici nu stiu daca ar trebui sa fiu suparata pe Jungkook, adica pana la urma imi place de el si mias fi dorit sa fie adevărat dar mi-a adus aminte de Andrew si poate a facut doar o gluma, ma ranit putin si nu imi plac astfel de băieti. Dar el e diferit. Mam dus in sufragerie si am aprins televizorul.
Eu:-nimic interesant...
Aud o bataie in ușa.
Eu:-IMEDIAT!
Deschid usa si o vad pe Sorina.
Eu:-oo... Te asteptam. Haide!
S:-am mai luat niste chestii de la magazin.Am luat niste ciocolata alba ca stiu ca iti place, niste legume, fructe si de ce mai era nevoie.
Eu:-sti ca azi era frigiderul gol?
S:-da... Am luat chestii ca sa nu mai fie gol.
Eu:-ia deschidel!
S:-tu! Ai mers la maga! Miai luat Teddy! Ai luat salată! Si tort de legume! Yaaaa mersi!
Eu:-cpl... Si nu mai trebuia sa iei ciocolata alba am luat deja 6.
S:-asta e... Uite vreau sa vorbim putin despre ce sa intamplat azi.
Eu:-hai zi.
S:-a aflat Jk despre Andrew.
Eu:-si?
S:-a zis ca îi pare rau...
Eu:-ok... Nuh ce sa zic.
S:-trebuie sa înveți sa iubești din nou. Doar din cauza lui nu o mai faci tu? Pe bune?
Eu:-da! Pentru ca a fost un nenorocit.
S:-dar Jk nu!
Eu:-Si? Sti ceva lasama am nevoie sa stau singura. Si plec in camera mea...




HEY DRAGILOR ACEASTA POVESTE. ESTE DE 600 DE CUVINTE. ĂMMMM... VREAU SA VA ZIC CA AM VORBIT CU UN PSHIOLOG SA MA AJUTE SA TREC PESTE FRICA MEA DE TUNETE. CE VREAU SA SPUN ESTE CA NU TREBUIE SA VA FIE RUȘINE! ESTE UN BUN SFATUITOR SI EU MA SIMT MAI LIBERA! IN COMENTARII IMI PUTETI SPUNE ORICE! O SA VA RASPUND. PANA LA CELALALT CAPITOL.... PUPICIIIIIIII! SARANGHE(NUH DACA AM SCRIS CORECT)

pa ROMÂNIA ! buna COREEA! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum