Mam dus in studio. Il cautam pe Kookie dar nu il gaseam.
Eu:-Baieti!
Jimin:-ce sa întâmplat?
Eu:-nu imi mai găsesc iepurele.
S:-iti vei lua altul.
Eu:-Dar il iubesc mult.
Jhope:-haideti in studio toți sa il cautam.
Am mers sa il cautam dar nimic. Rm:-nu te speria... Daca vrei il dam disparut.
Eu:-politistii de aici se implica in astfel de cazuri?
Jhope:-da! Ei se implica in orice
S:-cei din Romania nu sunt asa.
V:-aham...
Rm:-deci il dam dispărut?
Eu:-da!
Rm:-ok hai! Am mers la cel mai apropiat sediu de politie.
X:-buna ziua cu ce va pot ajuta?
Eu:-buna ziua iepurele meu a dispărut!
X:-ok! Ămm... Spunetimi cateva lucruri despre el pentru a putea face un apel.
Eu:-este complet negru, cu multa blana, adult, nume kookie iam pus si o zgarta cu numele.
X:-ok... Buna ziua dragi cetateni ai Coreei! Avem o disparitie de iepure, adult, cu multa blanita neagra, pe nume Kookie si are o zgarda la gat. Daca lati vazut sau aveti vreo informație va rugam sa ne contactați. Multumim! Domnisoara imi puteti da si o poza? Pentru a face afise.
Eu:-da uitati!
X:-o sa va anuntam daca apare ceva! Multumim!
Eu:-Eu va mulțumesc! La revedere!
Am plecat inapoi la agenție.
V:-acum ce facem?
Jk:-haideti sa ne odihnim!
S:-ok... Pa!
Ei:-pa!
Am mers acasă.
Eu:-vreau sa fac o plimbare cu motocicleta. Vi?
S:-nu... Ai grija sa nu faci accident.
Eu:-ok!
Miam luat motocicleta din garaj una roz cu gri si am pornit. Chair daca il aveam de putin timp il iubeam.
Mam oprit intr-un parc. Mam asezat pe o banca sivedeam politistii cum lipeau afise. Chiar se implica oamenii ăstia. Apoi am vazut o batranica ce cersea dar era ocolita de oameni.
Eu:-buna ziua doamna! Va e foame?
X:-draga mea! Imi e foame. Mas multumi cu un colt de paine tare.
Eu:-sa nu plecati de aici.
Mam dus la cel mai apropiat magazin si iam luat paine, rosii, castraveti, branza tot ce putea manca.
Eu:-uitati! Patru sacose mari de mancare. Aveti si niste apa si suc.
X:-multumesc domnișoară. Pacat de bunatatea ta ca vei avea mult de suferit.
Eu:-asta e... Nu e prima oara! Ămmm... Stati umpic sa imi sun prietena.
*convorbire telefonica *
Eu:-alo?
S:-da!
Eu:-am gasit o batranica si pare foarte drăguță. O putem aduce la noi?
S:-sa stea la noi de tot?
Eu:-da!
S:-ok!
Eu:-te iubesc pa!
S:-si eu pa!
Eu:-cati ani aveti?
X:-56.
Eu:-si la 56 de ani ati ajuns sa cersiti?
X:-soarta...
Eu:-aveti familie?
X:-nu am... Mau parasit toti.
Eu:-ok... Ridicativa umpic. Bun... Am vorbit cu prietena mea si am decis sa stati la noi acasa. Ce ziceti?
X:-Mulțumesc dar as fi o problema!
Eu:-ba nu! De fapt noi doua stam singure si avem nevoie de o mama in casa.
X:-mama?
Eu:-imi sunteti draga.
X:-ok... Mulțumesc mult pentru tot!
Eu:-nu aveti pentru ce dar va trebui sa stati pe acea motocicleta in spate.
X:-ok.
Eu:-gata? Sa mergem. Am pornit motocicleta si in scurt timp am ajuns acasă.
Eu:-cum va cheamă?
X:-SashaHEY! VA MULȚUMESC PENTRU SUSTINERE SI CA IMI CITITI POVESTILE! VA IUBEEEEEESC! BTS^o^