Ma Cerut In Căsătorie!!

63 5 3
                                    

(va rog sa dati drumul La muzica cand va cere in căsătorie)
Tati era imbracat asa

(va rog sa dati drumul La muzica cand va cere in căsătorie) Tati era imbracat asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Si cu parul in sus.
T:-buna!
Eu/S:-buna tati!
Restul:-buna ziua domnule!
M:-cand il veti chema pe Jungkook?
Eu:-abia dupa ce vine toata lumea.
M:-a ok!
Telefonul meu vibra in geanta.
Eu:-ma suna! Ce fac?
Yoongi:-răspundei si spunei ca teai dus cu Kookie la veterinar.
Eu:-el e acasa!
Yoongi:-atunci... Am iesit toti in mall.
Eu:-buna idee.
*convorbire telefonica *
Eu:-buna iubire!
Jk:-bunaaaaaa! Unde sunteti?
Eu:-suntem in mall.
Jk:-a ok vin si eu!
Eu:-NU! adica... Oricum venim acasa intr-o ora!
Jk:-ok! Abia aștept sa imi vezi tatuajele.
Eu:-si eu! Trebuie sa inchid paa!
Jk:-paa!*
Eu:-mama ce greu a fost!
*peste o ora*
A venit toata lumea. Am stat la usa si iam intampinat. Ei mau salutat si au spus ca suntem un cuplu frumos.
Mam dus la un microfon.
Eu:-buna! Sper ca va simțiți bine! Dupa cum stiti Jk nu stie de aceasta petrecere deoarece e o surpriza. Il voi suna acum si vreau sa faceti liniste.
Restul:-ok!
*Convorbire telefonica*
Eu:-buna!
Jk:-buna!
Eu:-ce faci?
Jk:-m bine tu?
Eu:-la fel! Teas ruga sa te imbraci elegant si sa vi la Royal Party.
Jk:-ma ceri? Ah ce drăguț!
Eu:-nu prostule! Am facut pana acolo si e Rainism aici.
Jk:-iaaaaa idolul meu! Ok gata vin. Paa!
Eu:-paa! *
Eu:-deci dupa cum ati auzit vine asa ca atunci cand opreste va rog sa va ascundeti si sa pastrati linistea. Pana atunci muzica digei.
*peste 30 de min*
In sfarsit a venit si Jk.
Eu:-ascundetiva!
Muzica era oprita, luminile stinse, oameni erau ascunsi si pastrau linistea.
*din perspectiva lui Jk*
Am venit la Royal Party. Era masina Yasminei, a Sorinei si a baietilor dar nu înțeleg de ce au venit cu atatea. Ma uit la rotile fiecarei masini dar nicio pana.
Decid sa intru in locatie. Poate sunt acolo. Intru si deschid usa dupa care o inchid apoi... Luminile se aprind si vad foarte multa lume. *
Noi:-SURPRIZA!
Jk da sa iasa din cladire. Probabil a ramas uimit. Eu il intorc cu fata spre ceilalti razand si tinandul in brate. El inca plangea.
Jk:-yaaaaaa... Mati facut sa plang. Deci sa înțeleg ca asta e surpriza ta de aniversarea noastră?
Eu:-yap!
Jk:-,, nenorocita" mica! Faci dita mai baiatu sa planga.
Eu:-hai mă in fata. Avem invitati speciali. Cladirea era plina de baloane! Era un local de evenimente. Unde mancam si dansam tot odata.
Jk era imbracat așa

 Jk era imbracat așa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu:-bun... Incepem cu... Rain!
Jk:-nu cred! Domnule Rain vreau sa va spun ca cantecul dumneavoastră Bad Boy e foarte foarte foarte frumos.
Rain:-mersi Jk! Si la mulți ani!
Noi:-multumim!
Eu:-aici e G-dragon.
Jk:-omg! G-dragon! Omule esti baiasul unui alt baias adica efectiv te ador!! Putem te rog te rog sa facem o poza? Plsssssssss!
G:-ok!
Jk:-mss!
Eu:-si aici cred ca cei mai importanti... Familia ta!
Jk:-frate... Mama... Ce bine ca ati venit. Credeam ca sunteti in America! Cum?
Hyun:-Yasmina nea sunat si a spus ca e ceva special asa ca noi am venit in data.
Jk:-yaaaa Mulțumesc ca ati venit. Mama:-orice pentru pichinezul meu!
*peste treizeci de minute*
Jk urca pe scena. Dubios... Incepe si melodia Perfect de la Ed Sheeran.
Jk:-as vrea sa vi pe scena Yasmina.
Eu:-ce naiba se întâmplă?
Jimin:-e momentul!
Eu:-e momentul sa ce?
Jimin:-nimic dute.
Ma duc pe scena alături de Jk.
Jk:-vino!
Un tip apare cu doua plicuri.
Jk:-mai ti minte cand tiam spus sa scri pe o foaie ce simti pentru mine?
Eu:-ăm da si presimt ca o sa plang.
Jk:-ce coincidenta si eu cred ca o sa plang. Mai intai o sa iau eu plicul meu in care ai scris ce simti pentru mine. Bun... O sa încep,, Dragul meu Jungkook. Iepurasul meu! Am ajuns sa te iubesc atat de mult cat nu am iubit pe nimeni. Nimic nu e mai important decat tine și fericirea ta. Vreau sa iti spun ca orice sar intampla eu o sa fiu alaturi de tine si nici moartea nu va reuși sa ne desparta. Ultimele cuvinte pe care as vrea sa le spun sunt Te iubesc Jungkook! Sa nu ma uiti niciodată! Chiar daca vei fi cu alta nu ma voi supara, ci voi fi bucuroasa daca tu esti bucuros. Lucrurile care mau cucerit sunt zâmbetul tau de iepuras, privirea ta, corpul tau, cum arati, bunătatea ta, personalitatea ta si comportamentul tau de copil, tot Jungkook! Pentru ca tu esti singurul rege al inimi mele. Daca ar fi sa spun cat te iubesc ar fi cat Dumnezeu, cât tot ce exista, cat poate durea eternitatea si infinitul. Langa tine mam redescoperit si tu esti barbatul langa care as vrea sa traiesc si sa imi petrec viata indiferent de ce se va întâmpla. Te iubesc Jungkook" aaa ce drăguț! Mam abținut cat am putut sa nu plang dar nu am reușit.
Eu:-acum vin eu sa citesc ce ai scris tu?
Jk:-da!
Eu:-ok!,, draga mea iepuroaica. Dupa cum sti eu sunt iepurasul tau si tu esti iepurasa mea. Vreau sa incep prin a iti spune ca esti totul pentru mine. Chiar daca ceea ce o sa zic eu nu o sa fie atat de sentimental sau cum teai asteptat tu nu o sa te superi pentru ca de fiecare data când gresesc ma ierți. Te iubesc! Te iubesc cum nimeni nu a mai facuto vreodata. Noi suntem perfecti. Dealungul anilor am cautat sa găsesc femeia potrivita dar nu am gasito. Pana ai aparut tu, femeia visurilor mele. Raza mea de soare eu imi doresc sa ne unim destinele si sa ne petrecem fericiti viata. Poate o sa facem si niste mini iepurasi. Te iubesc. Tu esti ziua iar eu sunt noaptea. Pupici de la iepurasul tau! Numai al tau." e atat de frumos... Nici eu nu am putut sa nu plang. Jk:-am emotii mari pentru ce va urma. Ca acest moment sa fie unic cu adevărat...
Sa pus intrun genunchi.
Eu:-nu se poate... Si am început sa plâng.
Jk:-iepuraso vrei sa ma faci cel mai fericit barbat si sa fii sotia mea? Si pe langa sa facem si niste Juniori.
Eu:-nuuuuu se poate! Daaaaaaa!
Am spus da si, imediat, ce mia pus inelul a urmat un sarut plin de iubire. In acele clipe am realizat ca miam unit destinul cu Jk : baiatul pe care il plac.












HEY DRAGIILOR! ACESTA E UN CAPITOL PLIN DE EMOTIE DUPA PAREREA MEA PENTRU CA ERA SA PLANG EU ^o^! VA PUP SI VA IUBESC ARDEIUTILOOOOR!!

pa ROMÂNIA ! buna COREEA! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum