Dupa ce mi-a dat drumul din imbratisare a urmat sa plec. Mi-am dat seama ca baietii de la TXT nu sunt asa cum credeam eu.
Am ajuns acasa si il vedeam pe kookie cum pune multe trolare jos in sufragerie.
Eu:-mama nu mi-am dat seama ca avem atatea lucruri.
Jk:-stai ca astea 5 sunt doar cu hainele tale. Mai am un rucsac tot cu hainele tale. Mai am tot 5 cu ale mele 1 cu pantofii mei si 1 cu ai tai.
Eu:-te ajut?
Jk:-nu stai acolo.
Dupa ce a adus toate hainele le-am pus in portbagaj si am pornit cu masinile. Dupa ce am ajuns ne-am instalat si acum trebuia doar sa cumparam mancare si locuinta noastra era gata. Cand ne-am intors de la cumparaturi le-am dat cate un morcov lui Kookie si lui Deea.
Eu:-Jungkook.
Jk:-ce?
Eu:-vreau si caine si pisica.
Jk:-da facem crescatorie?
Eu:-te roooooooooooog!
Jk:-of bine...hai sa ne uitam pe niste modele.
Din toate rasele cel mai mult ne-au placut Labradorul Retriver si Cane Corso. Am decis sa luam doi caini si sa renuntam la pisica asa ca labradorul era al meu si cane corso al lui Jk.
Jk:-dam comanda sau mergem noi?
Eu:-dam comanda. Dar ce ciudat suna dam comanda de doi caini.
Jk:-dap!...
*peste o ora*
Au venit si noi membrii ai familiei. Am vrut deja caini adulti. Al meu era femela si al lui Jk mascul.
Cei doi caini arata asa.
Cainele meuCainele lui Jk
Eu:-am repetat destul nu mai pot! Peste o ora le trimit videovlipurile.
Jk:-bine bine!
*peste o ora*
Acum am sa le trimit videoclipurile pentru auditii. Am zis sa imi incerc norocul. Cine știe poate reușesc.
Eu:-dar nu stiu ce sa dansez. Stiu ca de la baieti voi dar la fete Mamamoo sau Blackpink.
Jk:-eu zic mamamoo sau blackpink.
Eu:-ma ajuti super mult...
Pana la urma am dansat de la BTS asa
Si de la mamamoo
Jk:-ai dansat perfect! Sigur o sa te ia!
Eu:-mersi!
*din perspectiva Sorinei*
Eu am decis sa dansez de la TXT si Sunmi.
Yeonjun:-eu iti zic sa dansezi Cat and dog.
Eu:-si eu vreau Crown.
Yeonjun:-dar de ce nu faci ca mine?
Eu:-ca nu vreau!
Yeonjun:-da lasa ca faci ca mine! Eu:-ba nu!
Yeonjun:-ba da!
Eu:-ba taci ca fac ce vreau nu ce vrei tu.
Yeonjun:-off! Bine... Dar de la Sunmi eu aleg.
Eu:-bine!
Yeonjun:-hai ca pornesc.
Pana la final asa a iesit
Si de la Sunmi
Yeonjun:-gata leam trimis.
Sorina:-voiam si eu sa ma uit!
Yeonjun:-le ai in galerie cap sec...
Sorina:-a da! *
Acum asteptam cu nerabdare sa treacă o săptămână deoarece doar atunci vor anunța castigatorul.
*12:00*
Tocmai ce ne pusesem sa dormim si o notificare apare.
Eu:-,, s-au înregistrat 10.456 de candidați azi." si asta doar azi! Stai sa vezi ca mai sunt si alea doua zile.
Jk:-hai ma lasa! Sunt sigur ca veti intra.
Eu:-ok am incredere in tine.
Jk:-hai aici.
Imi face semn sa ma pun cu capul pe pieptul lui. Mam pus si am adormit imediat.HEY DRAGIILOR STIU CA ACEST CAPITOL ESTE SCURT DAR NU AM MAI POSTAT DE MULT TIMP SI EU ZIC CA TOT E CEVA. O SA INCERC SA POSTEZ MAI DES. PUPICII