Herkese merhaba
Gün geçtikce hikayemin okunma sayısı artıyor ve bu beni çok mutlu ediyor❤️
Yeni bölümü keyifle okumanızı diliyorum
———————————————————-Demir odaya girince Aylann kanepede uyuduğunu gördü. Tam kapıyı kapatacakken hizmetli Ahu kapıyı tıklatdı.
Ahu: Pardon. Ayla hanımın poşetlerini getirdim.
Demir: Ne poşetleri?
Ahu: Bugün alışverişe gitmişlerdi Melis hanımla. Poşetler arabada kalmış onları getirdim.
Demir: Tamam içerdeki giyinme odasına bırak.
Ahu içeri girince kanepede uyuyan Aylayı süzdü. Demir Ahunun Aylaya baktığını gördü. Demir kendi kendine " bu Ahu umarım bi şeylerden şüphelenmez" diye keçirdi içinden. Ahu poşetleri giyinme odasına bırakıp çıktı. Demir önce banyoya girip duş aldı. Duştan çıkıp giyinme odasına gitdi. Üzerine siyah jean pantolon giydi üzerinede beyaz t-shirt. Tam dolabı kapatdı odadan çıkacakken ayağı poşetlere takıldı. İçinden "siktir, kim koydu bunları buraya" diye geçirdi. Yere düşmüş paketleri düzeltmek için aşağı eğildiğinde paketlerin içinde yere düşmüş iç çamaşırlarını, gecelikleri gördü.
Yere düşmüş iç çamaşırlarına baktı.
Ayla uykusundan uyanıp gözlerini açınca havanın karardığını gördü. Demirin odada olduğunu bilmiyordu. Üzerini deyişmek için giyinme odasına girdiğinde Demirin yere eğildiğini ve elinde dantelli iç çamaşırları ve transparan gecelikler gördü.
Ayla: O elindekiler ne? -dedi şaşkınca
Demir bi an tedirgin olmuştu. Eli ayağına dolaşmıştı. Elindekileri hemen poşete tıkdı.
Demir: Şey...Benim ayağım takıldı poşetlerin içindekiler yere düştü. Imm... Şey... ben bakmadım hemen toparladım. Yani merak etme.- dedi ensesini kaşırken.
Ayla: Bana ne senin poşetlerinden.- dedi.
Ayla şaşkındı. "Demir o iç çamaşırlarını napıcak ki?" diye düşündü.
Demir: Onlar senin poşetlerin benim değil.- dedi sert ses tonuyla.
Ayla: İyide onlar benim değil ki.
Demir: Nasıl senin değil? Ahu getirdi. Bugün alışverişe çıkmışsınız bunlarda senin poşetlerin.
Ayla: İyide az önce senin elinde olan şeyleri ben almadım ki?
Demir: Sen almışsın işte. Sen almasan bunların burda ne işi var o zaman?
Ayla gelip poşetleri kurcalamaya başladı. Elbiseler, ayakkabılar evet onun aldıklarıydı ama iç çamaşırı almamışdı ki. Birden poşetin üstündeki Victoria Secret's yazısını görünce kafasına dank etdi. "Melissss" diye mırıldandı.
Demir: Bunlar senin mi değil mi?
Ayla kızardı. Şimdi olanları nasıl anlatacaktı.
Ayla: Evet benimler ama senin o gördüklerini ben almadım. Her halde Melis kendi poşetleriyle karıştırdı.
Demir: Hadi oyalanma akşam yemeğine inelim.
Demir konuyu dağıtmak istiyordu. Çünki az önce gördüyü iç çamaşırın Aylaya ait olduğunu düşünmüştü. Her ne kadar Ayla ile gerçek bi evliliyi olmasada iç çamaşırlarını görünce şaşırmıştı. Çamaşırlarda baya seksiydi:)
Ayla: Sen odadan bi çıkarsan üstümü değiştiricem. -dedi sinirle.
Demir bi şey demeyip kapıyı sertce kapatdı. Ayla üzerini değiştirip yatak odasına gitdi. Demir aşağa inmek için Aylayı bekliyordu. Birlikte odadan çıkıp aşağıya indiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIRÇIN
RomanceAşkı yaşamamış bi kız ve aşkı acıyla hatırlayan bi adam. Hiç ummadıkları bi zamanda aşık olmuşlardı bir birlerine. Hemde onları cayır cayır yakan bi aşk... +18 bölümler içerir!