..

167 17 7
                                    

Sevemek bir ömür sevişmek bir dakika

Merkezde bir sürü cinayet olayı olmasından dolayı sürekli morg kısmına uğruyor, sürekli Baekhyun ile karşılaşıyorum.
Hayır bir de sürekli kahve alamaya gidiyor karşılaşıyoruz okey de evimiz bile aynı binada be.

Tamam seviniyorum çünkü sürekli görüyorum falan konuşuyoruz ah pardon lafımı bozuyorum müdürüm çağırıyor.

"Buyrun müdürüm."

" Sehun seoul national üniversitesinde bir cinayet yaşanmış. Dosya sende olayı araştır. Ünlü  bir üniversite olduğu için bu olay yüzünden popülerliğini kaybetmek istemiyor okul müdürü hadi koçum göreyim seni."

"Peki müdürüm. " odadan çıktığım gibi ekibi toplayıp olay yerine geldik.

"Chen olay nasıl olmuş anlatır mısın?"

" Peki amirim olay şu ki: okula bir kavga olmuş sanırım darp gören öğrenci velisini çağırmış şikayet gerekçesi ile olay büyüyünce sanırım öğrencilerden biri kentindeki pıcaklardan birini alıp velinin kalbine saplamış veli oracıkta can vermiş amirim."

" Tamam Chen teşekkür ederim. Yani olay anımdır öfke ile olmuş olsa bile kalbe uygulanması ilginç kılıyor. Yani o anın heycan ile sanırım ben karın bölgesi yada bel altına yapardım. Çok saçma olayı yapan kişinin adı nedir?"

"Jeon joonkook efendim."
( kusura bakmayın :) taekook yapsam mi acaba sjsjsj)

"Hm anlıyorum. Cinayet işleyen kişi ile bir görüşme yaparız ama ilk önce bir tanıklar ile görüşelim. Kaç kişi var tanıdık yada olay ile alakalı Chen?"

"Efendim ölen kişini  oğlu ile konuştum. Adı da min yoongi. Olay jeon joonkook'un gay olması sanırım. Aralarında çıkan tartışmada ikisi kavga etmiş ve onu tehtit etmiş o yüzden min yoongi babası ile gelip uzaklaştırma alması için müdüre uğramışlar amirim gerisi cinayet."

Alışık olduğum için pek tepki vermedim açıkçası. "Kameralar ne durumda peki belki ölen kişi mi ilk önce saldırmış yoksa junkook mu genç olduğu için genç yaşta hapishanede geçirmesini istemem."

"Evet amirim ilk önce veli saldırmış sonra junkook kendini savunmuş ama pıcağı kim orda ya koyduğunu araştırıyoruz amirim ."

"Peki merkeze geçelim." (biliyordum bir gün arka sokakların bir işe yarayacağını yes )

Adli tıpa giriş yaptık.Yara çok derin olsa da bakmamız gerekiyor. 

" Evet baekhyun cinayet bilerek işlenmiş yada sağlanmış. vaka üstünde dikkatini çeken bir şey var mı ?"  

" aslına bakarsanız ne kadar 1 kişi yapmış gibi gözüksede 2 kişinin parmak izi var cesetde. Demem o ki cinayeti birinin üstüne atılmış."

hmmm layıp vakit kaybedemezdim.

" Chen soru odasını hazırlat."

" Peki amirim."

telsiz sesini duymam ile tekrar baekhyun'a döndüm önündeki cesete döndü.

"Cinayet neden işlenmiş biliyor musun baekhyun?"

"Dosyaları okuyorum sehun merak etme." 

" Çocuğun yönelimi yüzünden nerelere gelmiş olay değil mi?"

" sehun işim var tek senin vakalarına bakmıyorum lütfen çıkar mısın?"

"Emrin olur bakalım. Bir gün seninle düzgün bir şekilde konuşsak şaşarım zaten neyse iyi işler."

"Sana da."

Her gün böyle bana nefretini kusuyor resmen. Ben onu hala unutamazken onun bana soğuk ve nefret edici konuşması bu odun kalbimi kırıyor be. Bu odun kalp kırılacaksa sen kır be güzelim...(tamam fazla kro oldu sanırım)   

neyse diğer olaylarda diğer bölüme aksın ehhe 

evet bak hala şu lanet yıldıza basmadın AWEEEEEEEEEEE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

evet bak hala şu lanet yıldıza basmadın AWEEEEEEEEEEE

NEYSE GİDİP KAİSOO BÖLÜM YAZMAM LAZIM HANİ WATTPAD Lİ OLANLI XJKAKCJKÇLJKNNSA AS 

Amirim-SebaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin