..*FİNAL*..

131 7 12
                                    

4 ay sonra

O kadar zaman geçti ki artık çok duygusuz ve ölü gibiyim. Yani mutlu gözükmeyi çoktan bıraktım.

Sehun hala komada bir gün uyanır diye gün saymayı da bırakacağım diye korkuyorum farkındayım delirmeme az kaldı ne güzel demi hehehehehe ah kimi kandırıyorum...

Koskoca 4 ay boyunca ne mi yaptım anlatayım.

1.Hafta

Kendimi odama kapatıp sehun ile geçirdiğimiz anıları düşünüp ağladım evet 1 hafta boyunca

2.Hafta

Biraz kendime gelmem gerektiğini fark ettim ama evde odamdan dışarı çıkıp bir kere bile banyo yapamadığımı fark edip kendime gelmeye çalışıyorum işte...

1. Ay

Isime geri dinmeye karar verdim.. en azından iş yaparken olanlari unuturum sanıp vakit öldürüyorum... sanırım kendimi kandırmaktan bir BOKA YAPAMIYOR.

2.Ay

Müdürden izin alıp tatil yaptim ne kadar mi 1 hafta kadar o bile çok geldi...
Chanyeol sağolsun yanımda çok durdu duygusal anlamda en çok yardımcı olan kişi hakkını yiyemem.

3.Ay
Artık o kadar bunalmış ve hayata küsme noktasına geldim ki hastaneden ayrılmayı bir kere düşünmedim bu güne kadar...
Uyanır diye çok bekledim ama doktorlar uyanmazsa solunum cihazını çıkartıp cenaze işlerine başlamamı söylüyorlar. Sehun kalk ve söyle uyandım de SAÇMALIYORLAR YA UYANACAKSIN

4.Ay

Sanırım psikolog ile görüşmeye başlayalı çok olmadı. Kendimi suçladığını söylüyorlar bana hah benim suçum olabilir mi acaba... Yani değil dimi sehun kafayı YİYECEM BURDA UYAN ARTIK BE ..

GÜNÜMÜZ

Hastaneye gitmek için hazırlanırken daha bir özenle hazırlandım neden mi çünkü bugün içinde bir his var... bilmiyorum için huzur dolu... psikolog ile konuşuyor ve rahatlama yöntemlerinin alakası yok.. kalbim söylüyor sehun uyanacak evet hazırlanmam lazım...

Hastane kapısından içeri ilk defa yüzüm gülerek girdigim için şaşırmış olan danışman mi ah takmayın alışık da benim asık ve ruhsuz suratımı görmeye büyük bir ihtimalle delirdigimi falan düşünüyor su an sallayın...

Odaya girip sevdiğime baktım evet bazen insanların değerini kaybedince anlayan bencil birer varlıklarız...

Yatağın yanına gelip elini tutum sevgilimin ah söylemedim dimi sevgiliyiz ah şist uyanacak ve evlenme teklifi edeceğim daha bir dakkika gözümden yaş aktı rimelim akacak ah... evet süslendim demiştim güzel gözükmem gerekiyordu...Sehun çok yakıştırırdı erkek olamam rağmen..

Yüzümde  hissettiğim el ile kendime geldim büyük ihtimalle yine uymuş ve hemşirelerden biri gelip YINE eve yine kalmamı  ve eve gitmemi söyleyecekti ama Sehun uyanmadan bir yere gitmeye niyetim yoktu uyuma numarasi yapmamda dışında salınca yok bence..

"Ne de güzel oyuncusun öyle Baekhyun hmmm.."

1 dk nE

"Sehun sen misin çünkü sinir hastası ettin beni ve rüyamda bazen uyandığını görüp ağlayarak uyanmaktan bıktım.."

Kendimi bir çift kol arasında bulup sehunun kokusunu içine çekerek uyandım hayır ya uyandı dimi bir dakika....
"Ya Sehun *ağlıyor* uyandın mı"

"Ha yok azrail kapıda bekliyordu 1-2dk beklemelerini istedim ne sandın özel müşterileriyim-"

Dudaklarını öperken özlem ve şevhet ile sarıldı.

"Seni ne kadar özledim haberin var mı! 4.5 ay SEHUN koskoca 4.5 AY!"

"Sanki komaya kalan herkes bilerek uyanmıyor be arkadaş şu haline bak.. özledin  mi beni ha ben seni çok özledim ama vay be 4.5 ay ve en uzun uyuma rekoru bende heh kai heh 24 saat demişti BENDE rek-"

Yine dudaklarından öperek susturmak zoruda kaldım ama 2 3 sn sürdü
"Susar mısın azıcık bay uykucu!"

"Bir şey sorabilir miyim? 2. Öpüşün beni ve ilk öpücüğümü sana verdiğimi düşünürsek benimle evlenmek zorundasın byun Baekhyun"

Gülümseyerek de olsa bu sefer de bir kere daha öptüm sonra bir kere daha bir kere daha Ne var be özledim...

"Evet bence de sevgilim..."

1 ay sonra

"Byun Baekhyun cabuk buraya gel bak bu kravatı takacaksın!çabuk dedim"

Ya anne bir sal ya bari su an ya

"Baekhyun GEL BURAYA!"

Kyungsoo kolumdan tutup beni anneme iterken ölümcül bakışlarımı atıp anneme yöneldim..

"Anne takmayalım lütfen sünnetlik çocuklara benziyorum YA!"
Ah arkamada soo'nun ve eşi kainin kahkası sinirimi bozsa da nE yaparsınız işte...

2 yıl sonra

Baekhyun ve Sehun evlenmiş ve tao adında bir çocuk evlat edinmiş bebek bakamayacak kadar kendilerinden emin oldukları için 15 yaşında tao ergeni ile vakit kaybetmeden yeni bir ev yeni bir beyaz sayfa açmışlardır.

Ve hayatlarının geri kalanının mutlu,üzgün,stresli bir şekilde omuz omuza vererek aşarlar...

Bitti ya la buraya kadar okuyan, yorum yapıp destek olan herkese teşekkürler ponciklerim muah

Amirim-SebaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin