...

137 9 5
                                    

"Amirim sorgu için şüphelinin yakınlarını çağırdık. 5 kişi amirim."

"Tamam Chen sağol. Sorgu odasına tek tek alalım birazdan geliyorum."

Sehun ilk defa olmasa da çocukların asla isteyerek suç işlediğini düşünmüyordu. Sonuç itibariyle bu suç dosyasında çok önemli biri daha olduğunu düşünüyordu.

Sorgu odasının önüne gelince içeri izleme odasına girdi.

"İlk sorgu yapacağımız kişi jeon jonkook'un sevgilisi kim taehyung amirim."

"tamam içeri giriyorum."

Ne kadar gergin bir ortam olsa da suçsuz biri için bile olmak istemeyeceği derecede soğuk bir sorgu odası. Sehun ne kadar alışık olsa da ne zaman girse istemeden bir ürperti yada bir üşüdüğünü hissedip kollarını kollarına birleştirir.

"evet bay kim iki kişiyi bir arada mı götürüyordunuz?"

"saçmalamakta üstünüze yok gerçekten. Ama sizin işiniz de zor gerçekten suçsuzları suçlu  gibi gösterip içeri atıyorsunuz sonrada suçsuzların yeni cinayet işlemesini korkuyla izliyor ve bekliyoruz....." (bu bizim ne yazık ki adalet sistemimiz tanıdık gelmiştir zaten pufff...)

" bay kim lütfen düzgün konuşun adalet sistemimiz gayet güzel sinirinizden ne dediğinizi bilmiyorsunuz. Pekala tamam olay olurken oradaydınız dikkatinizi çeken bir şey yada kişi var mıydı?"

"Sevgilimin sinir problemi var. O sabah da ilaç içememişti.Yani demek istediğim her gün geçmişte yaşadığı bir travma yüzünden her gün 2 tane ilaç içmesi gerekiyor. Sabah da ilacının bir tanesi bitmişti. Sadece ilacının 1 tanesini içip dışarı eczanelere baktık, ama ya ellerinde yoktu yada sipariş ettik yarın için ama işte bu günü sakin atlatsak asla bu olaylar olmayacaktı biliyorum sevgilim çok iyi *hıck * çok sakin birisi asla böyle ..... davranmazdı ..."

" Geçmişte ne yaşamıştı acaba bu kadar sinir krizi geçirip birini öldürecek kadar bay kim?"

" *hıck* farkındayım  anlamıyorsunuz ama o annesini kaybetmiş hem yetim hemde öksüz yaşadı bugüne kadar. ne kadar babası yaşasa da ayak bağı olmaktan başka bir işe yaramadı. *hıck* ohhhhh . Annesini kaybedeli neredeyse 10. yılımıza gireceğiz. Sevgilim o gün okuldan gelmiş annesine seslenmiş, ses gelmeyince de odalara bakmak istemiş. Mutfağa girip bir mektup bulmuş ne kadar çok sevdiğini anlat sanırım çünkü ne *hıck* -ne zaman anlatmak istese kriz geçiriyor.... komşular gelmiş işte ambulans falan derken 2 yıl psikolojik destek almaya başladı. *hıck* ne kadar şuan yaşadığımız olay yüzünden cinayet.... işlemiş olsa da kazara olan ve istemeyerek yaptığı çok bariz *hıck* "

"Pardon ama birini öldürüyorsun ama yanlışlıkla o zaman bende sizi yanlışlıkla öldüreyim burda hm bay kim?"

Sehun emliyet de ne kadar popüler olmuşsa bunun sebebi suçlu suçsuz kim varsa ne kadar kişi varsa üzerine gitmesi suçsuzsa bile o psikolojiye girmesini istemesi. Ne kadar işe yaradığı bütün emliyetin diline dolandığına göre işe yarıyor.

"*hıck* bende sizin gibi polis okumak istiyorum yani neden üstüme ve böyle suçlu gibi gösterdiğinizi anlıyorum sizde işinizi yapıyorsunuz ama o SUÇSUZ ne deseniz de yapsanız da bilinçsiz bir şekilde yaptı sevgilim..."

"peki bay kim... sevgilinizin...yani bay jeon jonkook'un nefet aldığı yada sürekli ölmesini istediği hesap sorduğu birileri var mıydı?"

Ne kadar sıkılmış ve bıkmış bir şekilde, ağlamaklı olsa da sevgilisi ile evlenmesine az kala bu olayın patlak vermesi ve yapmış oldukları kurulu düzenini bozabilecek kişi yada kişileri düşünmeye başlamış aynı zamanda söylemişti.

Amirim-SebaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin