İki hafta sonra
"Sencede fazla uzamadı mı bu olay?"
Elimdeki çikolataları teker teker kızlara verdim ve yerime oturdum.
"Fazla uzadı, evet." diyerek Jisoo'yu onayladım.
"E o zaman?"
"Sürünmesini görmek hoşuma gidiyor." Çikolatamdan bir ısırık aldım.
Lisa söylediğim şey ile göz devirdi. "İki haftadır sürünüyor zaten. Yetmez mi bu kadar?"
Ben de bu sırada telefonumu elime almış instagramda geziniyordum. Ve, karşıma Yeri'nin attığı post çıktı.
yerimise: Bunny🐰 @j.jgguk
❤ 7.291
💬 5.193j.jgguk: ♡
↬ yerimise: ♡+1.032: Tatlı.
+2.821: Sevgili misiniz?
↬ +921: Jungkook Chaeyoung ile sevgili diye biliyorum.+903: 🐰♡🐰
yu_gyeom: Chaeyoung'a ne oldu Jungkookie, ayrıldınız mı? :D
-
Telefonu sinirle koltuğa fırlattım. "Yetmez."
Lisa kaşlarını çatıp fırlattığım telefonu aldı ve bakmaya başladı. "E yuh artık ama."
Ani bir kararla telefonu elime aldım ve yorum yaptım.
yerimise: Bunny🐰 @j.jgguk
❤ 7.291
💬 5.193j.jgguk: ♡
↬ yerimise: ♡roses_are_rosie: Yakışıyorsunuz.
-
Telefonu yeniden koltuğa fırlattım.
"Ne oldu lan?"
Lisa fırlattığım telefonu alarak Jennie'ye uzattı. "Al ve kendin gör."
Jennie telefonu eline alır almaz gözlerini büyülttü. "Şerefsize bak sen. Ayrıca Chaeyoung, yaptığın yorumda gözümden kaçmadı." Elini uzattı. "Çak." Ben de aynı şekilde elimi uzattım ve ellerimiz tokuşturduk.
Mutfaktan gelen Jisoo Jennie'nin elinden telefonu aldı. "Hayırdır ne oluyor?" Jennie gözleriyle elindeki telefonu işaret ettiğinde ekrana bakmaya başladı.
"Yuh. Çüş. Oha. Bu kadarıda fazla. Bu kız yüzünden aranız bozuldu zaten bir de onunla mı buluşmuş?" Koltuğa oturdu ve telefonu bana uzattı. Elinden telefonu aldım ve tamamen kapattım. Yaptığım yorumu görürse eğer -ki o görmese bile arkadaşlarından biri görüp ona söylerdi- mesaj atacaktı ve ben onun mazeretlerini görmek istemiyordum.
"Chaeyoung yanlış ama ben senin yerinde olsam ayrılırdım." Bakışlarımı yerden kaldırdım ve Jennie'ye bakmaya başladım.
Gözlerimin yavaş yavaş dolmaya başladığını hissediyordum. Dudağımı dişledim.
Lisa oturduğu yerden yavaşca kalktı ve yanıma gelerek bana sarıldı. Jisoo ve Jennie'de yanımıza geldi ve küçük bir grup sarılması yaptık.
"Tamam, üzülmek yok. Ayrılırsakda o kaybeder. Bana erkek mi yok?"
"Hah be, işte böyle. Yıkılmak yok." Jennie gülerek konuşmaya başladığında ben de istem dışı gülmüştüm.
Jungkook'u falan boşverinde, Jennie'nin gülüşü çok güzel değil mi sizcede?
☆
Bozalım bakalım... aralarını.
😈
Vay be, 50. bölümdeyiz farkında mısınız?
Sevgili oldukları zaman bitirmeyi düşünüyordum ben aslında ama 50. bölüme kadar uzadı.
Yeri'yle bir derdim yok bu arada yanlış anlamayın dhjsjs.
Sadece aklıma Jungkook'la shiplenen ilk kişi olarak Yeri geldi.
O yüzden.
Neyse, good night.🖐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗿𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶ᴿᵒˢᵉᵏᵒᵒᵏ
Fanfiction𝙟.𝙟𝙜𝙜𝙪𝙠: 𝖳𝖺𝗇𝗋ı𝖼̧𝖺 𝗈𝗅𝗆𝖺 𝗂𝗁𝗍𝗂𝗆𝖺𝗅𝗂𝗇 𝗏𝖺𝗋 𝗆ı? 𝖡𝖾𝗇𝗂𝗆 𝗍𝖺𝗇𝗋ı𝖼̧𝖺𝗆. [Okumayın derim ama yinede siz bilirsiniz :)]