6.0

1.3K 76 3
                                    

Haykıracaksın ama isyan etmeyeceksin.
Ağlayacaksın ama belli etmeyeceksin.
Onsuz kalacaksın belki; ama asla
vazgeçmeyeceksin.

Can Yücel

Birkaç adım ötedeki bankta oturan Jungkook'u gördüğümde oraya doğru ilerlemeye başladım.

Yanına oturdum fakat beni fark etmedi. Kulağında kulaklık takılıydı.

Kulaklığının tekini çıkarıp kendi kulağıma taktım.

Lewis Capaldi - Someone You Loved.

Başını şaşkınca çevirdiğinde önüme dönüp kısık sesle şarkıya eşlik etmeye başladım.

Göz ucuyla ona baktığımda gülümsediğini gördüm.

Önüne döndü ve o da benim gibi şarkıya kısık eşlik etmeye başladı.

Az da olsa duyabiliyordum sesini.

Birkaç dakika sonra şarkı bitmiş ve Jungkook kulaklığını cebine koymuştu.

"Şey," Konuşmasıyla ona döndüm. Yutkundu. "Ben, özür dilerim."

Derin bir nefes alıp önüme döndüm. "Ben de özür dilerim."

Her ne kadar yüzünü göremesemde kaşlarını çattığını hissedebiliyordum.

"Şu Yugyeom olayı için."

"Ah, evet onu da unutmadım. Barışalımda bir, ondan sonra onun hesabını soracağım sana."

Sinirli ve tatlı çıkan sesine karşılık kıkırdadım.

"Ondan önce sen şu Yeri olayını mı anlatsan ne?"

"Umm.. şey,"

"Ney?"

O vücudunu tamamen bana çevirmiş, ve yüzüme bakarken ben inatla ona bakmayı reddediyordum.

"Yugyeom."

Hay amk, bu çocuk niye her yerden süpriz yumurta gibi çıkıyordu?

"Ne olmuş Yugyeom'a?"

Önüne döndü.

"Bana mesaj attı. Senin hâlâ onu sevdiğin gibi bir şeyler zırvaladı. Benimle sadece onu unutmak için çıkıyormuşsun falan. Birkaç tanede fotoğrafınızı falan attı. Fotoğraflarınızı görünce sinirlendim."

Durdu.

Bunun Yeri'yle ne alakası vardı?

"Kafa dağıtmak için bara gittim. Biraz fazla içmişim sanırım. Her neyse, Yeri'de arkadaşlarıyla beraber oradaymış. Beni görünce yanıma gelip benim konuşmaya başladı."

Gözlerimi kapattım. Bunun arkasından "Özür dilerim, kendimde değildim. İstemeden oldu." gibi bir cümle gelmezdi umarım.

Eğer gelirse, önce Jungkook'un sarhoş halinden faydalandığı için Yeri'yi, sonrada içip içip beni aldattığı için Jungkook'u öldürürdüm. Sonra da kendimi. Ve son.

"Beni orda sarhoş bir şekilde bırakmak istememiş ve evine götürmüş."

Niye kendi evine götürmüş??

𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗿𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶ᴿᵒˢᵉᵏᵒᵒᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin