goda

1.5K 25 1
                                    

ting! notification whatsapp aku masuk.

"hey, teman i pegi library lagi harini boleh?" - sofia

"yea sure. jam?" - adrian

"pukul 1 i sampai" - sofia

"are u sure? haha okay then" - adrian

"hmm nak pakai baju apa eh?" sewaktu aku memilih baju, mama ku mengetuk pintu bilik.

"ian, ni barang pos laju kamu sampai" kata puan rositah, mama ku.

"alright mama, thanks" kata ku ringkas.

"ma, ian nak pegi library nanti. boleh tak?" tanyaku sebelum mama turun ke bawah. aku tau mama kasi punya tapi mesti bagitau la. anak yang baik hehe.

"dengan sofia ye? mama busy, kamu pergi sendiri lah. jangan bawa jauh sangat kereta tu" kata mama. aku tersenyum gembira. aku suka bawa kereta mama. nissan almera. bersih, wangi, selesa, tinted. heaven!

"okay mama, loveyouu!" kataku pada mama yg sudah menuruni anak tangga.

aku cepat2 cari phone tadi. nak ajak sofia naik kereta sama2. rumah dia dgn aku tak jauh sangat. alang2 aku lalu rumahnya untuk ke library. hehe..

"u pergi library naik apa?" - ian

"grab, why?" - sofia

"nanti pukul 1245 i pick u up, dah sampai i call" - ian

"oh okay" - sofia

......................

"mama, ian gerak dulu" kataku pada mama yang berada di dapur. kelihatan mama bergerak ke arah ku. aku confused.

"papa beri kamu ni" kata mama ku sambil menghulurkan rm50. aku tersenyum. memang papa suka bagi duit setiap kali aku keluar, walaupun keluar untuk belajar sahaja.

"wah wangi2, cantik2 ni macam nak dating" sambung mama bila aku menyambut wang tadi. memang aku sejenis yg tak suka wangi2 . tapi disebabkan barang pos laju aku iaitu perfume dah sampai, aku pakai je lah. bukan apa, aku tau tu bau favourite sofia.

...................

"im here" - ian

"okay wait" - sofia

kelihatan sofia keluar dari rumahnya. macam biasa dia akan bawa beg tepi untuk meletak segala buku2 nya. perlahan2 dia membuka pintu kereta. muka nya terkejut.

"is this ur car?" tanya sebaik sahaja duduk di sebelah ku.

"no lah, my mama's car" jawab ku sambil menukar gear.

sepanjang perjalanan kami hanya berbual kosong. hal peribadi selalu kami cerita melalui chat sahaja. malu kot. tiba2, dia memegang tanganku yg berada di handle gear. aku melihat tangannya dan senyum. dia mengalihkan tangannya tidak lama kemudian. aku mengambil kembali tgnnya dan meletakkan di handle gear kembali.

"i told u, once u pegang tangan i, never let it go" kataku lembut.

................

aku parking kereta. tak banyak kereta harini, baguslah. kami berdua belum keluar dari kereta sebab sofia mahu mengatur tudungnya. dia membuka tudung nya pertama kali dihadapanku. kereta aku ni fully tinted, tu yg dia berani.

tanpa dia sedar aku sudah mendekati lehernya. perlahan2 aku mencium batang lehernya sambil tangan meraba pahanya. bau nya yang wangi membuat aku lost control.

"adrian, emh, what is this" katanya sambil menahan dari mendesah. aku tidak menjawab tapi mendekatkan tangan ku pada alatnya. dan akhirnya tanganku berada di alat sulitnya. aku menggesel perlahan.

"ahh ian" sofia cuba menghentikan pergerakan tanganku. aku menjilat batang lehernya dan menggigit lembut. dia mendongakkan lagi kepalanya. tangannya menggerakkan tangan aku. aku tersenyum menang. memang tak sia2 aku beli perfume tu.

setelah lima minit, aku menghentikan kelakuan ku. dia terus memakai tudung nya. aku hanya memerhati nya. tidak lama kemudian, tangan nya berada pada celah kangkang ku. aku yg free hair dan memakai topi memudahkan kan nya untuk mencium leher aku.

"emm, this smell, i like it" katanya sebelum bermain dgn alat ku. aku hanya membiarkan sofia 'membalas dendam'.

beberapa minit kemudian aku menghentikan pergerakan nya.

"nak belajar ke nak sambung" kataku.

"hehehe. belajar2" jawab sofia. comel sahaja mukanya. aku sebenarnya dah ada boyfriend. sofia je tak tau. sebab boyfriend aku jauh. dan aku jenis silent relay.

'maafkan aku sofia, tapi aku dah jatuh cinta kat kau. dan aku akan goda kau' - ian

unexpected soulmateWhere stories live. Discover now