rasanya dah setengah jam kot kami berciuman. tukar position pun dah 3-4 kali. aku memandang tepat mata sofia. mata yg paling cantik aku pernah lihat.
"why baby?" tanya nya. dia mengusap lembut pipi aku. mata dia kuyu, menandakan dia masih dalam mood horny. hehe
"im sleepy" jawabku. mana taknya, aku tidur pukul 3 pagi, bangun pukul 8. tu pun dok tebangun2 je.
"meh, tidur kat dada sayang" pelawa nya. aku pun cepat2 la baring di dadanya. emm selesa. dah dekat2 nak terlelap, datang idea nakal aku.
"sayang" panggil ku dgn suara lembut.
"ye baby" sahutnya.
"baby kalau nak tidur, mesti menyusu dulu" kataku lalu senyum senget. menampakkan kenakalan aku.dia senyum. mukanya merah2. segan la kot.
"baby nak menyusu apa" tanyanya.
"badan. susu bdn ayang" jawabku. dia menoleh tepi lalu menutup muka. tidak lama kemudian dia menarik bajunya ke atas. aku agak terkejut sebab niatku bergurau sahaja. tapi takpela, rezeki jgn ditolak."nah, susulah" katanya. aku membuka cangkuk bra nya perlahan2. kemudian aku menatap boobs nya. puting pink nya sudah mengeras. besar pulak tu. wow. memang menggoda.
aku mencium perlahan2 puting susunya yg kanan. kemudian aku menjilat lembut puting itu. sofia mendesah perlahan. aku meletakkan tgn ku di boobs kirinya. perlahan2 aku meramas. semakin kuat dia mendesah. aku mula menghisap. semakin lama semakin kuat. sofia bermain dengan rambut ku. matanya terpejam menandakan dia menikmati layanan ku.
sofia pov
aku membuka sedikit mata. jelas kelihatan ian sedang menghisap boobs aku mcm akan mengeluarkan susu. tangannya menggentel puting susu aku dgn lembut. memang jelas terpampang pada mukanya yg suka meramas serta menyonyot boobs aku yg besar ni.
pussy aku sudah mula tekemut2. menandakan horny aku memang dah angkat. should i tell her? tapi aku tak pernah mengizinkan sesiapa menyentuh alat sulit ku tanpa berlapik. apatah lagi fingering. takut pun ada. haish
YOU ARE READING
unexpected soulmate
Romantizmtak pandai buat sgt yg ni. cuma baca la sendiri. kebanyakkan "aku" ialah adrian (ad-ri-yen) . baca atas risiko sendiri. terima kasih kerana sudi membaca