5. SPOLOČNÁ IZBA

256 16 1
                                    


Keď sa Harry dozvedel od Dumbledora správu že bude musieť zostať v slizolinských spálňach pomyslel si že to môže byť zábava ale zároveň sa cítil trápne pretože vedel že Dumbledore vedel presne o čo ide.

Takže Harrymu nezostávalo nič iné ako sa presťahovať na pár dní do Dracovho teplého hniezda. Harry vedel ako slizolinské fakulty vyzerajú, keď bol v druhom ročníku spolu s Ronom vypili nápoj všehodžúsu a premenili sa na Crabba a Goyla. Trochu sa strachoval o to čo sa stane, ale vedel že to bude zaujímavé.

Harry si vzal všetky veci ktoré mal a prišiel do podzemia pred vchod slizolinskej fakulty ako mu povedal Dumbledore. ,,Harry, prišiel si," Dumbledore povedal zamysleným hlasom, ,,takže, tu budeš prebývať," a vstúpili do temnej miestnosti kde jediným svetlom bol blkotajúci oheň.

Draco už stál opretý o kozub a hľadel doň. ,,Ja už sa o to postarám," preriekol sa Draco s nadržaným hlasom. ,,Dobre dobre. Cíť sa tu ako doma. Ja už pôjdem." Dumbledore odišiel s úškrnom v tvári. ,,Poď za mnou. Zavediem ťa do spální a tam si môžeš zložiť veci. Inak viem že to bolo odo mňa asi hlúpe, no vieš, to čo som urobil. Takže som sa ti chcel ospravedlniť, iba aby si vedel. ,,Nemusíš sa už viac ospravedlňovať, čo sa stalo to sa stalo."

Vošli do izby v ktorej bolo päť postelí, skoro ako v chrabromilských spálňach až na tú vec že nad posteľami sa hompáľali baldachýny zelenej farby. ,,Ja spím tu," ukázal prstom na jednu z postelí celkom na kraji, ,,môžeš si vybrať kde budeš spať, ak by si veľmi chcel tak aj so mnou, ale nenútim ťa," z Dracovho rozprávania cítil Harry motýliky v bruchu, ale neráčil si to priznať. Harry chvíľu rozmýšlal a napokon si zabral posteľ hneď vedľa Draca.

DRARRYWhere stories live. Discover now