7. PRICHYTENÍ

257 13 2
                                    

,,Čo to bolo," vykríkol Draco keď počul ako niekto vošiel do klubovne a zrýchleným krokom kráča točitými schodmi. ,,Ako je to možné?" Harry vstal a začal sa obliekať tak rýchlo, ako len vládal. V tom do izby vtrhol Snape a za ním stál rovno Lucius Malfoy. ,,Dobrý deň, nevyzerá to tak ako to naozaj je,"  Harry polooblečený a naďalej stál vedľa zababušeného Draca v teplej perine.

,,Ja som to vedel, poď Draco ideme," Dracov otec prikázal a Draco sa ihneď postavil ako by bol pod nejakov kliatbov, ,,že sa nehambíš Potter. Čo si s ním chcel robiť? Predpokladám že Draco nebol jediný. Poď Draco," Draco sa obliekol a už bežal za svojím oteckom miesto toho aby sa zastal Harryho. Snape počkal kým bude Lucius  a Draco preč a povedal Harrymu: ,,Musím Draca chrániť, lebo za to zaplatím životom, a ty tiež." Snape odkráčal a Harry sa zase cítil previnilo ale zároveň nevedel čo tým Snape myslel.

Nasledujúci deň, sa na neho usmievali iba darčeky spod Vianočného stromčeka od Hermiony, Rona, Hagrida a pani Weasleyovej. K Hermioninému darčeku bol pribalený aj list.

Harry,

dúfam to čo písali v Dennom prorokovi nie je pravda. 

Preto že viem že ty neodoberáš Denného proroka tak ti 

posielam vytrhnutú stranu z článku o tebe.

Veselé Vianoce

Hermiona

Stranu poslanú s Hermioniným darčekom Harry ani nechcel vidieť pretože zrejme je Skeeterka všade. Začal opatrne čítať aj keď vedel že to nie je nič dobré.

HARRY POTTER A JEHO ZÁĽUBY

Harry Potter, chlapec ktorý prežil vyhľadáva iné záľuby ako ostatní, píše Rita Skeeterová. Harry Potter je iní. Nelíši sa iba tým že má jazvu na čele v tvare blesku ale malý nevinný Harry rád...

Harry pokrčil stránku a hodil ju do krbu. Vedel o čo ide a nechcel sa tým už dnes zaoberať. Prišiel na raňajky kde na neho všetci pozerali vystrašeným výrazom. ,,Hej Potter, chýba ti Malfoy, ten už sa nevráti."

DRARRYWhere stories live. Discover now