HARRY's POV:
Dnes sa všetci chystajú domov za rodinou. Takže to budú už 6. Vianoce strávené na Rokforte. Zázrakom z Chrabromilu tu nikto nezostáva. Vlastne na to ani nič nenamietam ale bude mi chýbať Hermiona s Ronom.
ROKFORSKÝ EXPRES:
,, Harry, neboj sa, budeme ti písať, aj keď vieš že nechceme odísť." Mne to pripadalo v pohode ale Hermiona to musela vždy nafukovať. ,,Už teraz mi chýbate." Zamával som im na rozlúčku. No to nie! Uvidel som Draca. Draca Malfoya ako máva svojim šibnutím kamarátom zo slizolinu na rozlúčku. Prišlo mi to zvláštne, pretože Draco by svoj komfort v pohodlí domova neopustil a to ešte v období Vianoc. Vôbec neviem prečo tu je ale musím to zistiť. Veď tu skoro nikto nezostal. Nemal tu vlastne prečo zostávať. ,, Čo Potter aj ty tu zostávaš?" opýtal sa Malfoy s tým svojím úšklebkom v tvári. ,, Vlastne prečo by si niekam chodil, veď ťa nikto nechce." Malfoy mi lezie na nervy už teraz. Ba čo bude robiť tie dva týždne?
***
ROKFORT:
Ani som sa nestihol rozvaliť do kresla a po vyčerpávajúcom rozhovore s Malfoyom prišla slečna McGonagalová. ,, Potter, pôjdete so mnou." A viedla ma, vlastne ani neviem kam ma to vtedy viedla ale ja som sa tomu poddal. Hlavne som dúfal že nemám nejaké problémy, vždy sa niečo nájde za čo by ma mohol nažalovať ten slizniak, Draco.
Keď sme prišli do riaditeľne uvidel som stáť Draca. Hovoril som si že to je nejaký zlý sen, alebo viem predpovedať budúcnosť že ma Draco nažaloval, ale prečo by tu potom stál? ,,Potter v týchto časoch tu nie je nikto iní z chrabromilu ani zo slizolinu," prekvapivo povedala slečna McGonagalová a zadívala sa na nás oboch a bola v rozpakoch. ,,Dúfam, dúfam že sa budete k sebe správať milo a zároveň vás týmto nežiadam o žiadne konflikty." Draco sa už iba pozrel tým svojím znechuteným výrazom a odišiel do slizolinskej klubovne. Napokon som sa aj ja pobral do vyhriateho kresla vedľa krbu v chrabromilskej klubovni, ktorý je za normálnych okolnosti večne obsadený.
CZYTASZ
DRARRY
FanfictionHarry zostáva na Rokforte sám s Dracom, z ktorého sa vyvinie nie úhlavný nepriateľ ale kamarát. Možno aj o niiečo viac ako len kamarát...