6. Vianoce

274 16 0
                                    


Harry si zložil veci a vyskočil na posteľ. ,,Celkom pohodlná" vzápätí začal rozmýšľať čo by sa na tej posteli dalo robiť. No pomyslel si že to musí byť nechutné v predstave že potom v tej posteli má niekto spať. ,,Tak čo, páči sa ti tu?" ,,Áno, až na ten hnilobný zápach Snapovho dychu." Pri tejto vete sa Draco pousmial a zvrtol sa po točitých schodoch rovno do klubovne. 

Harry úplne zabudol na to že dnes sú Vianoce a je už okolo piatej večer kedy by sa mal začať chystať.  Keď boli nachystaní zastali pred východom do klubovne. ,,Veselé Vianoce." zaželal Draco a smelo vykročil do Veľkej siene na obrovskú hostinu. Harry ho následoval a keď videl že nikto nie je poblíž strčil Draca do veľkého strieborného brnenia. Draco spadol a kovové brnenie sa rozutekalo na všetky strany ktoré začali ihneď cvengať o kamennú podlahu.

Harry nevedel potlačiť smiech a tak sa začal rehotať. Smiech ho prešiel až keď mu Draco povedal: ,,Za toto ťa budem musieť po večeri potrestať. Neboj bude sa ti to páčiť." Harry si potiahol golier na habite a preglgol. Vošli do Veľkej siene. Všetky stoly boli preč a zostal tam už iba jeden. Dumbledore sedel pri učiteľskom stole a zrejme čakal kým prídu aj študenti z bystrohlavu a bifľomoru ktorí zostali na Rokforte. Harry sa usadil oproti Dracovi. Bolo mu jedno čo si o tom kto myslí.

Keď sa všetci usadili a Dumbledore preniesol svoj úprimný prednes všetci sa začali ládovať jedlom až im z kešky vypadávalo. Harry sa snažil jesť čo najpomalšie. Keď dojedol tak sa pomaly postavil a malými krokmi odpochodoval preč.

Keď sa vrátil do klubovne Draco na neho už čakal skoro nahý vo veľkom kresle zahalený čiernou plachtou. ,,Chceš to?" ,,Áno" zastonal Harry. Draco chytil Harryho za ruku a násilne ho viedol do ich izby.  Sotil Harryho na postel a začal ho vyzliekať. Otočil ho do mačacej pózy a on sám si začal vyzliekať nohavice. Následne Harrymu prikázal aby si strčil do úst jeho penis. Keď už bol klzký a stál mu začal pomaly krúžiť okolo Harryho análu. Harryho to vzrušilo až skoro nedýchal. Draco začal jemne prirážať. Zrazu išiel rýchlejšie a rýchlejšie až dosiahol orgazmu.

,,Ako sa ti to páčilo?" začal sa utierať od ejakulátu. ,,Úžasné" vyhŕkol zo seba Harry.

DRARRYWhere stories live. Discover now