De meisjes maakte de zakken. Caro had in haar zak(en die van Vince) het doosje met de ringen ingestoken. "Heb je alles Caro?" Vroeg Camille. "Ja." "Oké kom." Caro, Maria, Nona gingen naar buiten. Camille wou net ook naar buiten gaan toen Merel haar tegen hield. "Wat is er Merel?" "Ik wil je iets zeggen." "Zeg maar!" "Dus daarnet zei ik toch omg." "Ja. Maar waarom?" "Ik heb dus deze foto gezien! Maar Caro mag die echt nooit zien! Anders loopt het niet goed tussen Caro en Vince!" Merel liet de foto zien. Op de foto stonden Vince&Lise. "Die mag Caro nooit zien!" "Dat zei ik toch!" "Lossen we dit later op? De andere staan te wachten." Merel&Camille gingen naar de andere. De andere stonden buiten al te wachten op Camille&Merel. "We zijn er!" "Da's goed hè!" Caro pakte Vince zijn hand vast. En Camille pakte Scott zijn hand vast. Zo liepen ze naar het strand. Onderweg was Caro druk aan het praten met Yemi&Maria. En Camille was druk aan het praten met Merel en Nona. Ze waren aangekomen op het strand. Er was niet veel volk. Ze vonden een perfect plekje voor hun. Caro en Camille lagen naast elkaar. Vince lag naast Caro, naast Vince lag Yemi, en daarnaast Maria. Naast Camille lag Scott, en daarnaast Nona&Merel. Scott, Vince, Yemi, Maria, Nona en Merel waren in de zee aan het spelen met een bal. "Ga je het nu geven Caro?" "Hoe?" "Ik weet niet." "Ik ook niet." C&C lachte. "Ik heb een idee!" "Ah?" "Ik ga nu bij de andere en ik vraag aan Vince of hij even naar jou wilt komen, en dan geef jij het!" "Ja! Doe dat maar." "Oké.. dan ga ik het nu doen." Camille ging bij de andere. "Hey Camille!" "Hey! Vince? Wil je even naar Caro gaan?" "Ja!" Vince ging naar Caro. "Waar is Caro?" Vroeg Maria. "Caro ligt, zit, rolt of staat daar ergens." Zei Camille. "HAHA!" Iedereen lachte. "Vlinder?" "Ah Vince.. je bent er!" "Waarom moest ik komen?" Vroeg Vince terwijl hij op zijn handdoek naast Caro ging zitten. "Ik wil je iets geven.." Caro pakte het doosje tevoorschijn. "Wat is dat?" "Doe maar open!" "Twee ringen? Is dat voor mij?" Caro knikte. "Maar vlinder.. dat is mega.." Caro maakte zijn zin af: "lief! Ik weet het! En nu ga je waarschijnlijk zeggen dat ik het beste ben dat jou ooit is overkomen?!" "Nee.." "Ow.." "Jij bent het allerbeste dat mij ooit is overkomen!" Zei Vince en hij kuste Caro. Caro pakte de ring met haar naam en deed die rond Vince zijn vinger. En ze pakte daarna de ring met Vince zijn naam in en deed die rond haar eigen vinger. "Vlinder? Waarom staat jou naam erin?" "Ik heb er één met jou naam in, en jij met de mijne. En dat verbind ons voor eeuwig!" "Vlinder kom hier!" En Vince kuste Caro terug. Na de kus legde Caro haar neer om te zonnen. Vince wist niet wat hij moest doen, maar hij wou Caro niet alleen laten liggen. Dus hij legde zich erbij. Toen Caro zag dat Vince ook ging liggen, pakte ze zijn hand vast...
JE LEEST
Nieuw Begin Voor Iedereen
Teen FictionKLAAR Eerste verhaal! Laat zeker weten wat je ervan vind! Begint meteen na het einde van seizoen 2 Hoogste # Varo: 2 Likeme: 1