Deel 9

313 3 0
                                    

Caro ging kijken in de kasten(je weet maar nooit) en Camille ging kijken onder de bedden. Niemand te vinden. Blijkbaar stonden Scott&Vince achter de deur te luisteren. Ze wouden hun schatjes laten schrikken. "En iemand gevonden?" Hoorde ze Caro zeggen. "Nee.. Niemand.." "Waar zouden ze nu toch.." Caro wees naar de deur. Caro zag Scott zijn voet. "Camille! Kijk daar!" Zei Caro net stil genoeg zodat Vince&Scott het niet hoorde. Camille lachte en fluisterde: "Zullen wij ze laten verschieten?" "Ja!" "We verstoppen ons achter de deur! En als ze binnen komen roepen we boe! Oké?" "Ja goed plan!" Caro&Camille gingen achter de deur staan. Scott keek nog eens.. Maar hij zag niemand. "Bro... Ze zijn weg!" "Hoe weg? Ze zijn toch niet naar buiten gekomen?!" "Ik weet het.. Maar er is niemand in de kamer!" "Gaan we kijken?" "Ja.. best wel!" Scott&Vince gingen in de kamer. "Drie... twee... één.. BOE!!!!" Vince&Scott schrokken. "Daar zijn jullie!" "Waar dacht je dat wij zaten? We gaan toch niet uit het raam klimmen he!" Zei Camille. Caro lachte. "Is het grappig vlinder?" "Ja.." Caro lachte harder. Vince, Camille&Scott keken elkaar raar aan. Ondertussen was Caro al uitgelachen. Ze was ook al de kamer uit gegaan. "Waar gaat die naartoe?" "Ik zou het niet weten." Zei Camille die ondertussen ook de kamer uit was gegaan. "Rare meisjes zeg!" "Zullen we ook naar beneden gaan?" "Ja.. is goed!" Vince&Scott gingen naar beneden. Ze zagen Caro&Camille op de grond zitten. "Wel? Geen stoelen meer?" "Huh? Wat?!" "Jullie zitten op de grond! En niet in de zetel." "Ah dat.. we wouden eens voelen hoe hard de grond was!" "Ja?" Vince&Scott gingen in de zetel zitten. Daarna ging Camille naast Scott zitten, en Caro ging niet naast Vince zitten. Maar ze ging op zijn schoot zitten. "Euhm.. Caro?" "Wat?" Caro lachte. "Het is precies lachdag voor Caro!" "HAHAHA!!" Caro lachte nog meer. Iedereen trok een raar gezicht, buiten Camille. Die was ook aan het lachen. "Oké.. wat is hier aan de hand?" Vroeg Maria. "Er is niks aan de hand!" "Zeker? Je lacht niet zomaar hè!?" "Dat weet ik ook wel." "Waarom lachen jullie dan?" "Ik weet het niet! Ik heb dat vaak." "Wat heb je vaak?" "Zo momenten dat ik ineens moet lachen. En ik erna dan denk waarom ik aan het lachen was." "Maar waarom lacht Camille dan?" "Dat moet je maar aan haar vragen hè! Ik kan dat toch niet weten!" "Camille?" "Sorry.. Maar ik moet lachen door Caro!" Camille lachte nog eens. "O..M..G!" Riep Merel ineens, ze zat op haar gsm te kijken. "Wat is er Merel?" "Huh?" "Je zei o..m..g. En we willen weten waarom?" "Ah.. euhm.. niks." "Oké?" Caro zat nog steeds op Vince zijn schoot. Vince pakte Caro stevig vast, en hij gaf een kus in haar nek. "#Cute!" "Haha Nona!" "Wat? Jullie twee zijn toch cute! Of niet?" "Het zal wel zeker." "Gaan we ons nog klaarmaken voor naar het strand te gaan?" Vroeg Yemi. "Ja.. best wel!" Iedereen ging zich klaarmaken...

Nieuw Begin Voor IedereenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu