Deel 30

298 1 0
                                    

C&V lachte en praten nog wat. Bij Titin
Normaal had Vince afgesproken om met iedereen (behalve Caro) naar Titin te komen, maar aangezien Vince bij Caro in de Ardennen zit. Gaat iedereen naar Titin maar zonder Caro en Vince. Titin was de alles aan het klaar zetten. *Ding Dong* Titin ging naar de deur en deed hem open. "Hallokes!" Ze herkende de stem uit de duizende. "Dag Yemi en Maria!" De deur was net dicht toen de bel al terug ging. Deze keer waren het Camille en Scott. En daarna kwamen Merel en Nona. Ze zijn allemaal aan het bespreken toen Yemi plots dit zegt: "Misschien kan Kyona ook komen!" Iedereen keek hem vragen aan. "Kyona?! Zij is toch weg?" Vroeg Merel. "Ik heb onlangs met haar afgesproken. En Caro mist haar echt, dat heeft ze al een paar keer gezegd. En het zou echt super zijn moest ze ook komen!" "Super idee pannenkoek! Nodig haar maar uit!" Yemi zette haar op de gastenlijst. "Oké even herhalen.. Camille en Merel maken de uitnodigingen. Yemi, Scott, Maria en Nona zorgen voor de versieringen. En ik voor de hapjes en drankjes! En Vince kan Caro afleiden." "Super!" "We moeten alles wel aan Vince laten weten." Zei Camille. "Ik stuur het wel." Zei Scott en hij pakte zijn gsm. Hij stuurde alles door naar Vince:(swipe).
Nadat Scott naar Vince had gestuurd zei hij: "Alles is in orde! Vince gaat Caro afleiden!" "Oké!" Iedereen was bezig met de uitnodigingen of de versieringen. "Ik en Merel gaan naar huis. Dan kunnen we al beginnen aan de uitnodigingen!" "Oké! Komen we woensdag nog eens samen?" "Ja! Tot dan!" En Merel en Camille waren weg. De andere waren nog bezig over de versieringen. Na een klein uurtje
Ze waren klaar en morgen gingen Nona&Maria de versieringen kopen. Nu ging iedereen naar huis. Titin ruimde de chips en drankjes op.
Bij Camille&Merel
Ze waren volop bezig met de schets van de uitnodigingen. Merel was met de letters bezig en Camille met de tekeningen. Ze gebruikte vooral de kleuren groen en blauw. Merel was super goed in van die speciale letters te maken. En Camille maakte Caro.
Na anderhalf uur
De twee waren klaar met de eerste uitnodiging. Ze waren trots. "Wauw Merel.. het ziet er super uit!" "Echt mega mooi! Sturen we een foto naar iedereen?" "Ja! Goed plan!" Merel pakte haar gsm en trok een foto. Ze stuurde die naar Yemi, Maria, Nona en Scott. Ze kregen elke keer dezelfde reactie: 'Waauuw..! Goed gewerkt!'. Ze waren er zelf ook trots op. (Swipe voor de uitnodiging.) Camille stak de uitnodiging in een schuif en Merel vertrok naar huis. Morgen (dinsdag) kwam Merel terug en dan zouden ze de uitnodiging kopiëren. Nu ging Camille op haar bed liggen en ze zat op haar gsm...

Nieuw Begin Voor IedereenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu