11.sınıf...

67 22 22
                                    

Merhaba . Ben polis kızı burçak  17 yaşındayım (güzel yemek yaparım benim yaşımda çocu olanlara duyrulur  .şaka şaka)
Evet babam polis annemse ev hanımı evin tek çocuyum demeyi çok isterdim ama malessef ben yetmemişim gibi annemler batuyu yapmış böyle şirin bir ailem var kardeşim 5 yaşında  .
izmirde yaşıyoruz ve ben izmire bayılıyorum . Normal lisede okuyorum ukalayım , deliyim ve galiba en saçma insan türüyüm .

Buğün 11.sınıfa geçtim 11:Bdeyim ve okulun ilk günü .
Annem sanki okulun meraklısıymışım gibi beni erkenden kaldırdı okulda sadece uyukladığımı öğrenirseler kesin beni okuldan alırlar .
Fazla hayalim yok sadece babam gibi polis olmak istiyorum ve olucam .
Okulda pek adım kulanılmaz genelde polis kızı derler ve bu benim hoşuma gitmiyor değil havama hava katıyor işte .
Şu an kardeşim batuyla yarı uykulu halimizle okulun yolundayız .
Batu " abla senin sevğilin neden yok ."
Oha ne öğretiyorla bu yeni nesilere ya ayıp ayıp.
Ben" batu sen sevğilinin ne demek olduğunu nerden biliyorsun bakıyim?"
Batu" kim bilmez abla ya benim bile sevğilim var "
bu çocuk bu aralar harbiden kafayı bulmuş , bu yaşta çapkınlık yapıyor bu büyüyünce vay halimize .
Ben "  batu çok ayıp sus vallah birdaha böyle şeyler söylersen seni babaya söylerim tamammı"
Batu" tamam abla "
Batuyu okuluna bırakıp bende okuluma yol aldım , okulun bahçesine gelince herkesler okulun  bahcesindeydi tanıdığım arkadaşlara selam verip okula girdim haydi gelde sabah sabah üçüncü kata çık söve söve üçünçü kata çıktım .
Ben " ahhh anam ağladı "
Abartmıyorum ama çiden bu merdivenler çokk uzun .

Sınıfa girince kankamı gördüm canım kankam ben size kankamı tanıtmadım değilmi  pardon .

Sude orta okuldan arkadaşım tek ve son arkadaşım tabi , sarı saçlı ha bu arada harbi sarışın çakma değil  tontiş kankam bayada güzel kızdır sude okul ünüformasında fazla beli olmasada taş gibidir kankam .

Sudenin yanına gidince
Ben " günaydın kanka "
Sude" kızım nerde kaldın ya "
insan bir günaydın der be zalımın kızı .
Ben " batuyu okula bıraktım "
Sude " ee nasıl gitti yaz tatili "
Ben " sence .berbat  "
Sude " niyeki "
Ben " bizim evden tatil diye çıkıp gitiğmiz yer anneannemler "
Sude " hahaha deme ya iyi nasihat aldın mı ? bari"
Ben" boş yapma ya "

Sudeyle ayrı sıralarda oturuyorduk gıcık havva hoca
yerlerimizi katiyen deyiştirmemizi istedi malessef bizde bu sistemin kurbanıyız .
Zaten sudiş tam arkamda .
Sude çantasından birşeyler çıkarmaya başladı.
Bu arada sude hayvan gibi tıkınır ve bende ona bu lakabı taktım
      - panda-
iyi lakap demi .hahahh
Didomu o allah bunu yemesine asla müsade etmem .
Hızlıca sudenin elinden didoyu alıp hızlıca koştum .eğer onu biraz tanıyorsam bu dido için savaşırdı .

Dank . Çarptım  ve yere yapıştım
Kafamı kaldırıp kime çarptığıma baktım dıt dıt tanımıyorum
Galiba yeni öğrenci ama da yakışıklıymış ha hemen kendimi toparlayıp
Ben " önüne baksana ya hayvan "
Benim bu sözlerim le çocuk sırıtmaya başladı .
Ben " ne gülüyorsun sen çabuk özürdile "
Çocuk " benmi dilicem senden asıl sen benden dile ahırmî burası koşturuyorsun "
Ağzım açık çocu dinliyordum
Kendime gelince
Ben " du et şuan işim var yoksa seni fena benzetmiştim "
Çocuk " tabi tabi "
Hayvan ya bu hayvan
Hala hala akılısı beni bulmaz delisi peşimden ayrîlmaz .
Sudenin sesi gelince çocuğa göz devirip koşmaya başladım . üst kata 12.sınıfların yanından hızlıca koşup terasa çıktım kapının arkadan kolu olmadı için açılmıyordu ayamı yarım bıraktığım kapıya koydum ve didomu afiyetle yedim kankamın elerine salîk çöpünüde elime sıkıştırıp sınıfa gittim öğretmenler zili çalmîştî ama bizim safoz inğilizceci daha gelmemişti .
Evet benim bu şom ağzımla hoca içeri girdi .
Sudede arkadan öcünü alıyordu saclarımı yoldu ya bu yeloz .
Hoca içeri girince günaydın nasılsınız faslını geçip oturduk .
Hoca yaz tatilinde ne yaptığmızı sordu  duvar kenarından başlayıp herkese teker teker sormay başladı tabi bu arada yalanlar havada uçuşuyordu .
Yok neymiş ders çalıştık ,kitap okuduk , test çözdük falan filan işte tabi benim inanmadığım gibi hocada inanmadı ama iyi rol yapıyor beli etirmedi .
Sıra ortanca sıradayken kapı çaldı .
Dan dan dan. (hahah )
Müdüre hanım evet müdürümüz kız ve para hastası .
Müdüre hanım ve koridorda çarpışdım çocuk yuh yani bu sınıftamı inşallah yanıma oturmaz vallah dalarım
Sınıfa bakıp boş yer aradım
Allah kahretsinki yok bir benim yanım boş offfff yanlızlık güzeldi ya ne uğraştırıyorsunuz beni bu kalaslarla .
Müdüre çırtlak sesiyle " pamir sen burçan yanına geç "deyip beni gösterdi .

Pamir ne ya ağa pamir vampir olaydı en azından o daha uyumlu belki vampirdir kimse anlamasın diye pamir koymuşlar .(ehehehe)

Pamir gelip yanıma oturdu öküz.
Çok gıcık birine benziyor

Müdüremizde gidince

Hoca " kendini tanıtırmısın "
Hocanın konuşmasını ardından pamir ayağı kalkıp kendini tanıtmaya başladı.
Pamir " ben pamir taşkıran . Almanyadan  geliyorum , basketbolcuyum "
Ehehe egoya gel tavan yapmış resmen .
Pamir bey yerine oturunca bana gözdevirdi .
Sorunlu gerçekten sorunlu bu çocuk .
Pamir fisildamaya  başladı .
Pamir " tenefüste bir yere kaybolma bana okulu gezdireceksin "

Ben " hala hala banane be git kendin gez"
Deyip atar yaptım ne sanıyor bu çocuk kendini .
Pamir " unutmaki bana bir özür borçlusun küçükhanım "
Pamir bana küçük hanım deyince kan beynime sıçradı
Aya kalkıp pencereden dışarı bakar gibi yapıp pamirin ayağına bastım ohh canımada deyisin .
Pamir sızlanmaya başladı
Pamir " kızım çeksene ayağını canımı yakıyorsun "
Ben " beter ol inşallah "
Pamir " tamam ben senden özür dilicem "
Ben " dile "
Pamir " özür dilerim "
Ben onu duymamazlıktan gelip
Ben " efendim duyamadım "
Pamir " duysan şaşardım "
Ben " ne dedin sen ! "
Pamir " özürdilerim tamam oldumu eğonu tatmin etinmi "
Ayağımı pamirin ayağından çekip oturdum .
Ben " hahh şöyle efendi ol "
Pamir " ne deyişiksin ya "
Artık gerçekten daha fazla bu öküzle uğraşa miyacam .

Cebimden telefonu çıkartıp sessize aldım ve instağrama baktım sıkılınca ordan çıkıp whatsapa baktım .
    
     ♡  Panda ♡ çevrimiçi .
              Yazıyor...
Panda " kızım kim o çocuk ?"

Ben " vallah kızım ben nufustan değilim "

Yazıyor...

Panda " salak . Çok yakışıklı değilmi ya "

Ben " değil "

Panda " tam ya boş yapma çocu kesiyorum ben "

Ben "😛"

Panda çevrimiçi .
  Yazıyor...
Panda " 😘"

Sudeyle yazıştıktan sonra bende pamiri incelemeye başladım
Yani yakışıklı , karizmatik ,e daha ne olsun yani bizede allah sahibine bağışlasın demek düşer ...

İlk gün yüzünden dersler işlenmedi buda beni dünyanın en mutlu insanı yapmış oldu

Ders bitişi ...

Ben " hadi gidelim daha batuyu alıcaz "
Sude " kızım şuraya baksana "
Sudenin gösterdi yere bakınca
Okulun sürtü pamirle öpüşüyordu .
Ben " allah senin belanı versin mine hemende yavşa . Bari bir iki gün geçeydi öyle "
Sude " reziler işte neyapcaz "
O iki salama çayını boş verip batuyu almay gittik .
Batunun okulunu önüne gelince batu koşup sudeye sarıldı batu sudeyi çok seviyor . Bende onları kıskanmış gibi yapıp dudak büktüm .

Ben " ama siz öyle yaparsanız ben çok kıskanıyım "
Batu " tamam abla sende gel "
Hepbirlikte sarıldık .

Batuyla ben sudeyi eve bırakıp bizde eve geçtik .
Ben direk üzerimi deyiştirip televizyonun karşısına geçtim çünki survivor vardı . Ve ben bayılırdım survivor izlemeye ...

Eheheh bu kitaba yeni başladım .baktım herkes iki kitabı bir arada yazıyor dedim herkes yapığına göre sende yaparsın yb istiyorsanîz sadece beyenip yorum yapacaksınız bu kadar ... bb güzel insanlar ♡♡

polis kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin