salam sejahtera ♥(✿ฺ'∀'✿ฺ)ノ

332 5 6
                                    

Assalamualaikum semua!

Tak sangka, kan? Akhirnya saya berani juga nak publish crite ni ヽ(*⌒∇⌒*)ノ

Siapa pembaca buku saya 'vampire and nisya' kat sini? Kalau ada kat sini juga thx tau sebab sanggup tunggu v&n dan check buku baru ni. Walaupun dh lama tak bagi update (saya tahu saya ni teruks habis sebab buat mcm tu kat readers saya o(╥﹏╥)o) sambil korang tunggu update v&n tu bolehlah baca ni pulak. Kalau tak kena dengan taste korang bolehlah baca buku AmArjuna , AnnSelasih , ShaIera__ dan yg lain2nya (yg tak saya sebut tu, sorry!) check jer dlm profile saya mesti ada.

Cerita diorang best giler! Serious!

Dan untuk new readers! Hi korang!

Welcome to my second book!

Harap2 korang suka dengan cerita ni. Kalau suka, tak salahkan jemput baca v&n? Insyallah, dua2 memuaskan hati anda. Give support guys! Cerite tu kinda dead but saya akan cuba sedaya upaya kerah otak saya untuk sambung bab seterusnya. Just enjoy the ride here.

Last but not least, cerita ni terinspirasi dari cerita psiko yg saya baca dan semuanya adalah dari otak saya sendiri (walaupun tak berapa nak berfungsi wkwkwkwkwkw) jadi kalau ada yg sama ke apa ke..... Jangan marah dulu sebab itu hanyalah kebetulan semata. Chill~

Warnings ⚠

• cerita ni ada unsur2 'kejahatan' dan 'kekejaman' tahap yg otak author mampu capai (seperti penculikan, buli, rogol, kata2 kesat dan sebagainya, jadi yg masih 'bawah umur' sila undur diri dari buku ini. Yg degil tu author tak tanggung tau! Dah warning awal2)

• logik buku ni ke laut.

•penulisan tidak kena dan pelik kerana author buku ni dh lama tinggalkan sekolah dan sudah lupa beberapa pelajaran yg diajarkan cikgunya (jangan ditiru sifat ni! Author dh tua! Dah nak masuk 19 pon jadi tak hairanlah banyak lupa wkwkwkwkw)

Saya akan post bab 1 lepas ni!

Tu je thankiu ヽ(*≧ω≦)ノ

Comment,
Vote,
Share,
Give advise
And enjoy!

Encik psychoWhere stories live. Discover now