Capitolul 2

456 23 2
                                    

-Ma scuzati e mama trebuie sa raspund. Si se ridica de la masa si iese din cafenea,iar Matias o urmeaza. Dupa doua minute Amy inchide telefonul,se intoarce si:

-Matias!? tipa. M-ai speriat !

-Aa..nu asta mi-a fost intentia. Se scuza el scarpinandu-se in cap. Totul e in ordine ?

-Da..doar mama,m-a sunat sa-mi spuna ca are ceva treaba cu mine.

-Pai..asta inseamna ca pleci ? O privea fix in ochi. Doamne avea niste ochi albastri atat de limpezi,isi vedea reflectia in ei. Matias a inceput sa se aproprie putin cate putin,dar Amy a luat-o la fuga in cafenea,si-a luat luat geanta si in timp ce ieseam le-a spus tuturor ca trebuie sa plece.

-Si noi plecam.Ne vedemmaine! Pa-pa . le spun Anne si Amber baietilor,ridicandu-se in graba.

                                                                                     ***

-Amber,ce s-a intamplat cu Amy ? A plecat asa deodata. O intreaba Anne.

-Nu stiu,ai vazut si tu ca Matias a iesit dupa ea,poate s-au certat.

-Amber,nu sunt impreuna! Se cunosc de nici 24 de ore si in plus stii ca Amy nu vrea sa se aventureze in relatii,cel putin nu acum.

-Da..ai dreptate.Vom vorbi cu eamaine,nu cred ca ii va face bine sa mergem acum la ea,trebuie sa se gandeasca..ea stie cel mai bine.

Si fetele au pornim spre casele lor. Maine avea sa fie o zi grea pentru Amy,mai ales ca va trebui sa vorbeasca cu Matias,de care incepe sa se indragosteasca, iar in prezenta lui pur si simplu nu mai e Amy! Ne-ne Amy,nu faci cum trebuie.

                                                                    ***

-Frate,ce a fost cu Amy? Il intreaba Matt pe Matias in drumul de intoarcere spre casa.

-Chiar a plecat asa..brusc..intervine Mike.

-Am vrut sa o sarut. Raspunde sincer Matias. Nici lui nu ii vedea a crede ce tocmai spusese. EL baiatul care nu tine la fete, sunt aventuri, ii place din prima zi de cand o cunoaste o fata. Sentimentele lui erau incurcate.  Ii placea de Amy, dar totusi nu vroia sa o raneasca …ea nu vroia sa fie doar o aventura si nu stia aproape nimic despre ea. Insa adora felul in care il privea,la cafenea Matias ii studiase toate gesturile lui Amy si isi imprimase fiecare zambet al ei,fiecare privire..se indragostea de ea,nu se putea minti singur.

La jumatatea drumului baietii s-au despratit.

Ca in fiecare dimineata Anne se trezeste cu minute bune dupa sunarea ceasului.Se pregateste sa intre la dus cand incepe sa ii sune telefonul. Ecranul telefonului afisa un numar total necunoscut ei,timida raspunde.

-Alo?

-Buna dimineata !! se aude o voce vioaie din partea cealalta. O voce ce i se parea cunoscuta,dar totusi nu stia a cui este.

-La telefon e ..? intreaba nesigura.

-Mike! Si l-a auzirea numelui un zambet i se infiripa pe fata.

-A..buna dimineata si tie ! Nu cred ca trebuie sa mai intreb de unde ai numarul meu..

- De la Matt,care il are de la Amber si si-a dat seama ca zambeste.

-Ahaa..deci ..?

-Putem merge impreuna azi la scoala ?

-Sigur ! spune voioasa. Ca niciodata Anne in 20 de minute era aranjata si gata de plecare. Isi ia geanta si se aseaza la geam in sufragerie pentru a-l astepta pe Mike. Se pare ca Mike nu s-a lasat asteptat asa Anne iese voiasa din casa indreptandu-se spre el.

Triplu AUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum