🌠2. Bölüm🌠

109 9 18
                                    

Bölüm Şarkısı: Maroon - 5 Memories

____________________

Ali'den

Uyandığımda göğsümün üstünde bir ağırlık hissettim. Yaprak bana koala gibi yapışarak uyumuştu. Onu uyandırmadan yavaşça yataktan kalktım. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Sonra odadan çıktım. Gökhan'ın odasına girdim. Merve ile küstükleri için bugün kızlar beraber uyumuştu. Gökhan'ın üstünde sadece boxer'ı vardı.

Ali: Gökhan olum kalk hadi. Yaprak falan gelseydi seni bu halde görseydi ne olucaktı. Yada kızlardan biri. Neyse kalk bak. Okul'a gitmemiz gerekiyor.

Diyerek odadan çıktı. Aşağı inip mutfağa girdi. O sırada kızlar kahvaltı hazırlamaya başlamışlardı.

Yazar'dan

Ali: Günaydın
Ece: Sana da.
İrem: Sana da.
Merve: Günaydın.
Yaprak: Sana da sevgilim.

Ali: (Yaprak'ın beline sarılarak) Kolay gelsin bebeğim.

Yaprak: Teşekkürler. (Yaprak'ın yanakları kızarmıştı.)

Ali: Sen utandın mı yoksa.
Yaprak: Yoo utanmadım.

Ece: Hadi masaya geçin. Ben çayları koyarım.

Herkes masaya geçer. Bu sırada Gökhan, Oğuz ve Sinan'da gelmiş masaya oturmuşlardır.

Oğuz: Yaprak başkan be. Bana bir sevgili bulsana.

Yaprak: Nasıl birşey olsun pizzakuşum.

Oğuz: Pislik ve pizza sever menü. Yanına da eğlenceli bir kişilik.

İrem: Sevgili böyle seçilmez. Hoşlanır aşık olursun önce.

İrem hâliyle sinirlenmişti. Oğuz amacına ulaşmış pis pis sırıtıyordu.

İrem: Ne gülüyorsun be. Önce sinir edip sonra gülemezsiniz Oğuz Bey. Tam bir âdisiniz.

Oğuz: Estağfurullah İrem Hanım görevimiz.

Ali: Bırakın tartışmayı, hadi kalkın da masayı toplayalım.

O, G, S: Bizde mi

Ali: Evet sizde. Bu evin işlerini zaten kızlar yapıyor. Bir kere yardım etseniz elinize mi yapışır.

O, G, S: Peki tamam.

Herkes eline birşey alıp mutfağa taşır. Mutfağı toplamayı bitirmişlerdir. Üstlerini değiştirip aşağıya inerler. Herkes çıkar ve okula giderler.

Okul'da

Yaprak'tan

Tam sınıfa girecekken birine çarptım.

X: Beni unuttun mu amazon?

Yaprak: Barış, senin burada ne işin var?

Barış: Önce ben sordum.

Yaprak: Maalesef hayır. Senin burada ne işin var onu söyle.

Barış: Babaannemin ısrarı üzerine bu okuma transfer oldum. Buradan beraber mezun olucaz.

Yaprak: Yoo ben çeteyle mezun olucam dimi kuşlarım.

Çete: Evet başkan.

O sırada Ali Yaprak'ın elini tutar. Hadi sevgilim gidelim. Bu Barış beni sinir ediyor.

Barış: Hayırlı olsun sevgili olmuşsunuz.

Yaprak: Sanane be İster sevgilisi olurum, ister karısı. Bu se ilgilendirir mi?

SIRADAN / AlYap 🍒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin