🌠1. Bölüm🌠

156 11 7
                                    

Okulun ilk günü;

Yaprak'tan

Uyandığımda saat 7:30'tu. Kapım tıklandı. Toparlanıp oturdum. Gel diye seslendim. Gelen Ali'ydi.

Ali: Günaydın küçük titan.
Ben: Günaydın Ali.
Ali: Okulun ilk gününden geç kalmayalım.

Dedi ve yanağımdan öpüp odadan çıktı.

Okul formamı giyinip aşağıya indim. Bizimkilere seslendim. Yanıma geldiler. Anahtarı alıp evden çıktım. Diğerleri de çıktıktan sonra kapıyı kilitledim.

(Yaprak'ın anne ve babası geçen yıl Antalya'ya taşındılar. Çetede Yaprak, Ali, Oğuz, Sinan, Gökhan, Ece, Merve ve İrem aynı evde kalma kararı alıp Ali'nin evine taşındılar.)

Beraber yürümeye başladık. Evden çıktığımızdan beri sessizlik hâkimdi. Sessizliği bozan Merve oldu.

Merve: Geçen gün bir elbise aldım yıkılıyor. Ayrıca sade ve şık.
Gökhan: Fotoğrafı vardır sende. Bir göster bakalım nasılmış.

Merve fotoğrafı gösterir.

Gökhan: Aferin benim sevgilime. Bu sefer kısa seçmemiş. Merve bunun üstüne hırka giyersen iyi olur.

Merve: Ama sevgilim senin için en uzununu seçtim daha ne istiyorsun.

Gökhan ciddi bir şekilde

Gökhan: Kolları kapalı ve boyu dizinin altına kadar gelen bir elbise olabilirdi mesela.

Merve: Yuh ama daha neler. Gökhan senin bu kıskançlıklarından da senden de bıktım.

Diyerek önden yürümeye başlar.

Gökhan Merve'ye yetişip elinden tutar.

Gökhan: Bu böyle olmaz. Senin sinirin geçmez ben senin sinirin nasıl geçeceğini biliyorum.

Der ve Merve'nin yanağına bir öpücük kondurur.

Sonra Merve'nin elini tutar.

Gökhan: Özür dilerim sevgilim. Affettin mi?

Merve: Tamam affettim. Napıcam ben seninle Gökhan.

Çete onlardan birkaç adım geride onları izliyordur.

Oğuz: Ooo genç aşıklar. Kıskandım vallahi. Gökhan sevgilim bende istiyorum.

Gökhan: Lan bi sus. Şu anı bozma. Sevgilim var olum benim. Senle uğraşamam.

Ali: Hadi bir sokak kaldı okula. Acele edin de derse geç kalmayalım. Yaprak'ın devamsızlığı zaten sınırda.

Yaprak'tan

Ali'm beni düşünmüştü. Kaç yıllık arkadaşız hatta kardeşiz. Hemen yanlış düşünmemeliyim. Ben onu seviyorum da o beni seviyor mu. Bunu anlamam lâzım.

Sınıfa geldiğimizde zile 15 dakika vardı. Geç kalmamıştık. Ali ile en arka sıraya oturduk. Ben Ali'ye bakıyordum. Elini aldım tuttum. Kısa bir süre sonra Ali'nin omzunda uyuya kaldım.

SIRADAN / AlYap 🍒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin