Bir Fayton ve Ani Bir Üç Yıl 🎈

24 2 0
                                    

Bugünü uyandığın  herhangi bir gün olarak düşün  uyanıyorsun   ve  günün  ne getireceğini  bilmiyorsun değil  mi ve o an şunu  düşün , belkide bunu   yaşamışsındırda  .
Çok  istediğin  şeyler  üst  üste  geliyor  ve sen  içlerinden  birini seçmek  zorundasın  ve o seçtiğin şey  senin  bütün  hayatına mal olacak     ve o an sorduklarında    hangisini  seçeceksin diye sen  hiçbir  seçim yapamıyorsun .
Çünkü  hâlâ  olanların  şokunu bile atlatammamışsın  ve o an  düşünüp duruyorsun neden bugün .

Hakkaten neden  her şey  o gün  oluyor. Bu çok  ilginç  değil  mi  sencede . Belkide o anlar bir dönüm noktasıdır  ve sen   ya birini seçer    diğerlerini  hiçe  sayarsın yada hepsinin de ortak bir yanını  bulursun ve  kendin için  en iyisini yaparsın .
İşte böyle  anlarda    keşke  geleceği  görebilseydim dersin kendi kendine...
Düşün  sene sen  o halde bir bankta oturuyorsun ve  önünde bir  faytonlu geçiyor  ve  seni  üç  yıl sonrasına  götürecek  o   fayton  sonra    biniyorsun ona ve  sen hiç  fark etmeden o üç yıl sonrasına  gidiyorsun  ve bunu fark ettiğin  an  delirdiğini düşünüyorsun  çünkü  ne olduğunu  anlamıyorsun   ve o an şunu  fark ediyorsun aslında  o fayton  seni üç  yıl  sonrası  götürmüş  ve  eğer  iyi bir seçim  yapmasan ne olacağını  gösteriyor . Ama fayton    seni bıraktıktan  sonra  kayboldu ve sen bir an üç yıl sonrasındasın   ve geçmişe  dönüp   düzeltmeyi ne kadar da  istiyorsun   bunu fark ettiğinde  her şey  için  çok  geç oldu. Sonra tekrar    banka gidip  oturuyorsun   ve düşünüyorsun  . O an tekrar fayton çıkageliyor   ve sen  onu sorguluyorsun ama o faytona biniyorsun indiğinde  yaşadığın  o gündesin  ve  ilk iş  olarak    o seçimlerden en iyisini seçiyorsun kendin için  ve    bunun görmene o  fayton    sayesinde oldu  ne tuhaf  dimi.

"Fakat      burda   faytonlar yok  ve  bindimizde bizi üç yıl sonrasına  da götürmüyor o yüzden  seçimimizi iyi yapmalıyız  unutmayın."

Karışık  SayfalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin