Yarım Kalmışlar

40 4 0
                                    

Ne  kadar  çok  şeyi  yarım bırakıyoruz  , mesala bir kitaba başlıyoruz  sonra   kitabın  öylesine bir yerde  bırakıp  atıyoruz  bir köşeye    o ana kadar    okuduğumuz bütün  şeyler  bir çırpıda    siliniyor  sanki  .  Sonra bir gün   güzel  anılar  biriktireceginiz arkadaşlarla karşilaşiyorsunuz  ,  başlıyorsunuz      harika  denecek unutulmaz anılar  biriktiriyorsunuz , zor anlarınızda  birbirineze teseli ediyorsunuz . Hata  ayrılıklar noktasına  bile geliyorsunuz bazen ama  yinede   devam etiriyorsunuz .Ama öyle  bir   şey  oluyir ki   bütün  o yaşanmışlığınızı bir kenara fırlatıp  atıveriyor  bir anda . Ve o şey   o  kadar  gerksiz  bir ayrıntı  ki  buna gülmeye bile cesaret edemiyorsunuz . Neden    o kadar  şey  olmuşken bu kadar basit bir şeyden    her şey  bitip bir kenara atılıyor   diye . Ama   o bitiş  ve hak etmediniz    şeyler  sizi o kadar  kırıyor  ki  artık  ne   o anları   hatırlatan kişiyi  görmek  istiyorsun nede   o anıları  . Her şey  yarım  kalmışlıktan ibadet işte  .
Bir sabah   uyandığında  yaptığın  bir resme , besteye  başlaya bilirsin
Veya  yeni  bir  kitaba başlayada bilirsin .
Hata bir kitabın  sonun bitirmek üzeri  bile
Ama  bir sonraki sabah belkide   bunları  hiçbiri  yapmayacaksınız  .
Ve geriye sadece yarım kalmışlıklar  olacak .
Bu yüzden   yaşadıkların   bu kadar  degersiz  kişiler için    haracama    unutma dünyada  çok  fazla insan  var ama  çok  azı  diğer  günün  kıymetini  bilecek  yarım  kalmışlıklara birakıyor ...

Karışık  SayfalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin