*ceren*
Gözlerimi açtığım da kendimi hissedemiyordum,sanki eksiktim.İçimi koparmışlar gibiydim, anlamamıştım yani anlamak istemiyordum onu düşünmek istemiyordum böyle olmamalıydı, o gitmemeliydi beni sevecek , gerçekten sevecek olan; bebeğim gitmemeliydi,onu benden almamalıydılar ancak aldılar.Şimdi ne olacaktı ?
Kendimi ilk defa böyle çaresiz hissediyordum böyle eksik ben yokmuşum gibi... Sonra kapı açıldı annemlermiş ve Nedim, evet Nedim onu suçlu görüyordum eğer o dna testini değiştirmeseydi belki de bunlar hiç olmazdı bebeğimi ölmezdi,babaannesi torununu öldürmezdi belki evet o öldürmüştü biliyordum işte biliyordum.
Nedim bana bakıyordu acıyarak bakıyordu belki de benden alacağı intikam buydu. Ama eğer intikamı budur sa böyle olmamalıydı o bedeli ben ödeyecektim,ben hakkettim o bedeli günahsız,masum bebeğim değil. Aklıma koymuştum,çıkacaktım bu odadan çıkıp öldürecektim bebeğimin katilini.Ve Nedim odadan çıktı. Annemler kantine gitmişti,babannem uyuyakalmıştı; Ben de sessizce çıktım odadan... Gittim,vardım o iğrenç benim için artık zindandan başka bir şey olamayacak köşke. Şeniz'in odasına doğru gittim kapıyı kilitledim.
Ve direk boğazına yapıştım yapıştım ama o Nedim geldi o Nedim. Götürdü oradan beni su içirdi pek konuşmadık bir kaç gün konuşamadık.
*nedim*
Doğrusunu söylemek gerekirse ben de kendimi kötü hissediyordum sonuçta benim de bunda payım vardı ''dna testi'' pişman değilim desem yalan olur açıkçası.Tüm köşk halkı bizden bir haber bekliyordu 'boşanma haberi'' başta Cemre hem beni yanında istiyor hem de Cenkle birlikte o kadar mutlu ki Cenkle geziyor Cenk'e kapılmış bu beni Cemreden soğutmaya yetmişti Cemre çok farklıydı. Galiba Cenkle geze geze ona benzemişti normal tabii.
Ama ben, benim içimde bir burukluk vardı sanki nedense Cerenden boşanmak istemiyordum bu nedendi ah bir bilsem; bana ne oluyordu böyle,belki de suçluluk duygusundandır düşünüyordum ve işte tüm köşkle konuşma vakti geldi yemek zamanı toplandık haberi söylemek için. Ceren'in ne duyacağı umrunda değildi sanki o kadar çaresizdi ki.
Ve ben galiba tam tersini;içimden geleni söyleyecektim çünkü benim Cerene ve o bebeğe bir borcum vardı; İntikam borcu. Herkes boşanma haberi beklerken ben boşanmama haberi verince herkes şoka girdi. En başta da Cemre ve Ceren....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü ve İyi
RomanceKötü ve İyi mi? Gerçek olabilir miydi? Nefretin adı aşk olur muydu? *************************************** Her imkansız gibi kavuşamayabilirlerdi ama çok güzellerdi, ama onlar birbirlerine çoktan aşık olmuşlardı,bütün kötülüklere rağmen...