*Şimdiden iyi okurlar* *Ceren* 'Her şey bitiyordu sanki biz,ben ve ikimiz biliyordum demek istemesem de biliyordum bir şeyler olduğunu çünkü ben böyle hoş bir mutluluğu haketmiyordum. Her şeyin bu kadar güzel ve sakin,huzurlu olması çok acayipti zaten peki neden neden bana bu kadar iyi davranıyordu Nedim ah Nedim belki de öyle değildir başka bir şeydir...diye kendimi avutmaya çalışıyordum pek bir işe yaramıyordu gerçi ama yine de iyi hissettiriyordu...Hem hiç bir şey bilmeden böyle üzülmemeliyim. Hem nereden belli ablamın doğru söylediği ama o ablam değil mi insanların dediği gibi Cemre temiz kızdır yalan söylemez neden Ceren'den başka herkes doğru ve temizdir değil mi? git gide paranoya bağlıyordum sinirden delirmek üzereydim ki Nedim içeriye girdi Nasılsın?diye sordu iyiyim sen dedim soğuk bir tavırla.Soğuk olduğumu görünce bana ne olduğunu sordu;Ne oldu sana soğuksun bana karşı sanki ne olduğunu söyle lütfen? Biraz çekinsem de gerçekleri duymak istiyordum sert bir şekilde;amacın ne?yani bana karşı amacını soruyorum biz ikimiz daha bize ne olduğunu bilmiyoruz ve sen bana benim yaptıklarıma karşı nasıl bu kadar...anlamıyorum işte anlat gerçeği ve kurtul...
Bana öylece baktı ve gitti sadece gitti eğer bana olan duyguları gerçek olsa bir cevap vermez miydi verirdi öyle değil mi?büyü bozulmuştu sanki mutluluğumuz bozuldu evet bunu hissedebiliyordum...her şeyin bitişini...bizim yarım kalmamızı belki de hatta bittiğimizi...Hayatımda hiç sevilmedim ilk defa bu kadar gerçek ve içten sevilmişken bunu kaybedemezdim beni gerçekten seven tek insanı kaybettim bunun acısı bir başka oluyormuş hayat çok acı neydimm ne oldum resmen. Nerede olduğunu bilmiyordum,onu tanımıyordum bile en sevdiğim insanı tanıyamıyordum bu hepsinden daha daha farklıydı belki de bu bir fırsattır hayat öyle değil mi zaten en yersiz anda sana umut ve şans vermez mi? dışarı çıktım habersiz ilk olarak her zaman gittiği sahile baktım derken biri vardı banka oturmuş sessiz biri evet evet,Nedimdi bu yanına gittim ilk dakikalar konuşmadık sadece birbirimize baktık,biz değil gözlerimiz konuşuyordu adeta.
Gözlerin konuştuğu dil her yerde aynıdır. Kapalı gözler, ruhu seyretmenin en güzel şeklidir. Bizim ruhumuz, kalbimiz aynıydı ki bize bu yetiyordu. Ve birden ben yine sessizliği bozdum; özür dilerim, sana inanamadım özellikle de kendime ... Nedim konuşmaya başladı ; inanmak mı? sen bana güvenmedim bir süre konuşmasak iyi olur. Gidemedim peşinden söyleyemedim ona olan sevgimi korktum ...Ne diyebilirdim ki ... onu kaybetmiştim ve elimden bir şey gelmiyordu ... hayatın bu kadar acımasız olduğu tekrar anladım.Diyemedim ki sana değil sevilebiliceğime inanmadım diye...
Peşinden eve geldim konuşmak için bana;sakın sakın şuan değil diye öfkeyle bağırdı sustum öylece sustum cevap vermeye hakkım yoktu bunu biliyordum her sabah yürüyüşe çıkıp düşünüyordum onu beni ikimizi ve anladım ki bizim bir adımız yoktu biz sadece bizdik,ikimizdik bizi biz yapan da buydu.Aslında bizi de bu yüzden seviyor olabilirdim biz farklıydık sadece biz olmamız bizi çok özel yapıyordu ve ben bunu kaybedemezdim ve Nedimi.Ve bu arada köşkte mutsuz olan tek biz değildik, Cemre ve Cenk'in boşanma haberleri köşkü inletiyordu resmen aylardır bu haberi bekleyen ben artık umurumda değildi ama beni endişelendiren tek bir şey vardı; Cemre Cenk'ten boşanacağı zaman ki boşanırsa Nedime sırnaşmasından korkuyorum belki de amacı buydu Nedim ile aramızı bozup...neyse...düşündükçe sinir oluyorum benim kocamdan uzak dursun da başka bir şey istemiyorum peki ya Nedim unuttu mu Cemre'yi kafamı kurcalıyordu bu.,
'Kafamda o kadar çok cevapsız soru vardı ki. Nedimin yanına gitmek istiyordum bir odanın penceresinden bakayım dedim ki bakmaz olaydım Nedim ile Cemre yuh ama yuh üstelik gülüştüler ama bu kadarı da fazlaydı aşağıya inip yanlarına yaklaştım Cemre Nedime,Ee aranız nasıl Ceren ile diye sordu Nedim;Bilmiyorum...aslında her şey bitmelidir... ben o sözü dediği an bittim bir rüyaydı sanki o kadar güzel bir rüyaydı ki inanmak istedim belki de ve anlıyorum ki ''bir umuda inanmak umut etmekten daha aptalca'' anladım bitti bu sefer bitmelidir onu bu kadar severken neden neden ? sevilmek o kadar güzeldi ki kısa süreliğine de teşekkürler....
Gittim sadece gittim bir banka oturdum yarım saat bekledim onu ... delirdim bu sefer delirdim ... ve o evet o geldi Nedim; Neden dedi ben bana yaptıklarına rağmen aşığım dedi. olanlardan ikimizden değil bu kavgalardan evet ben Cemreyi seviyordum ya da belki de öyle sandım ama ben Ceren bak ben ... devam edemedi kalktı ve gidiyordu ... korkmadım ben cesur değildim belki ama biliyordum ben Aşıktım ona aşıktım ve aşk korkuyu yener bunu biliyorum, tüm benliğimle bağırarak; KORKTUM, BENDEN İKİMİZDEN SENİ İNCİTMEKTEN.BEN BEN DEĞİLİM BAK HİÇ KİMSE BENİ SEVMEDİ ANNEM, ABLAM ETRAFIMDAKİLER AMA ... SEN SEVDİN VE BUNDAN KORKTUM.O KADAR GÜZELDİ Kİ O GÜNLER,SEN VE BİZ..KORKTUM YA DA BİLMİYORUM...İŞTE HİÇ BİR ŞEY BİLMEK İSTEMİYORUM TEK ŞEY HARİÇ,SEN HARİÇ BİLMİYORUM AMA BİLDİĞİM TEK BİR ŞEY VARSA O DA SANA AŞIK OLDUĞUM GİBİDİR ... AFFET ...AFFET (YAĞMUR YAĞMAYA BAŞLAR, NEDİM GELİR;)
Aşığım sana aşık der. ( Cerene sarılır)*Ceren*
'Her şey harika idi.Aşık olduğum adam ve bana aşık olan kişi yanımda onu kaybedemem,kaybetmeyeceğim'.
önemli : arkadaşlar bu hikayenin izlenmesi 60 ,oy sayısı da 10'u geçtikten sonra yeni hikayeyi yayınlayacağım hikayeyi paylaşıp ve oy verip destek olursanız çok sevinirim teşekkürler şimdiden okuduğunuz için sağolun.
BÖLÜM SONU
DEVAM EDECEK .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü ve İyi
RomanceKötü ve İyi mi? Gerçek olabilir miydi? Nefretin adı aşk olur muydu? *************************************** Her imkansız gibi kavuşamayabilirlerdi ama çok güzellerdi, ama onlar birbirlerine çoktan aşık olmuşlardı,bütün kötülüklere rağmen...