bitti derken

533 20 4
                                    


*Nedim*

Aradan bir hafta geçmişti çok mutluyduk her şey o kadar huzurlu ve sakindi gerçek olduğuna inanamıyorduk...Ama mutluluğumuz ve aşkımız her şeyi yeniyordu...

Günlerden bir gün Ceren ile köşkün bahçesinde oturuyorduk, güneşli bir havaydı bu havayı kaçırmayalım dedikte,demez olaydık...Cemre ile Cenk boşanmamaya karar vermişler açıkçası içim burkulmadı değil.(İçimden;neden böyle oldum,bana ne desem de neyse...bitti gitti bana ne...)    Yanımıza geldiler ve direk bu haberi verdiler Ceren direkt bana baktı ve alaycı bir tavırla Cenk ile Cemreye; Ahaha,ee ne yapalım yani? göbek mi atalım...Ve ardından Cemre;ee siz dedi Cenk şöyle ekledi,siz de maşallah aranızdan su sızmıyor yok mu bir boşanma haberi?aa Nedim bir intikamda mı almayacak mısın*diyerek gitti...Cemre birden anlayamadığım şekilde bana baktı.Sonuçta bu intikam planı yüzünden beni bırakıp kuzenime koştu.

Gittiklerinde bir ofladım ve Ceren; Noldu Nedim eski aşkına mı üzüldün? kuzeninden boşanmıyor diye dedi gitti.                                                                                                                                                'OF CEREN OF HER ŞEYİ  NE KADAR DA ABARTMAYI SEVİYOR BU KIZ'                                                      Şirkette işlerim vardı,diye şirkete gittim. 

*Ceren* 

Sinirlendim bu sefer gerçekten sinirlendim olamaz resmen üzüldü ya ne olacak şimdi...Yani bu Cemrede neymiş anlamıyorum ki...ya acaba ben mi abartıyorumdur yuh be yuh iki cümle ne hale getirdi bizi. Ama ben n'apabilirim ki  sonuçta Cemre ile Nedim ya kafası karışıksa...neyse daha fazla düşünmemeliyim bunları...derken aklıma Nedimi ziyarete gitmek geldi aklımdan hem gönlünü de almış olurum bayağı sert tepki vermiştim sonuçta saçmalamıştım..

                      '30 dakika sonra'

Şirkete vardığımda Nedim'in odasına doğru gittiğimde içerden Cemrenin sesi geliyordu benimle ilgili konuştuklarına emindim,odaya doğru yaklaştım Cemre;Nedim bu böyle olmaz Ceren ne yapacaksın Nedim Cemreye;saçmalama git artık ben onu seviyorum Cemre odadan çıktı ve ben Nedimin yanına bile gitmedim geri döndüm böyle olmalıydı konuştuklarından hiç birşey anlamamıştım eve gittim. Düşünceler  beynimi kemiriyordu çok kötüydüm. Bu Cemre böyle durmayacaktı belli,en iyisi gidip konuşmak.Aradım ve konuşmamız gerektiğini söyledim.

                                             '20 dakika sonra'  

Eve yakınlarda bir kafede oturduk ve o benim halimi sormak yerine;Nedim ile aramızı sordu,şuna bak ya bir de iyilik meleğiyim diye ortalarda dolanıyor en çok buna sinir oluyordum.   Ben cevap olarak;Merak etme ablacım bizim aramız çok iyi ama bir de aramızdaki böcekleri çıkarırsak daha iyi olacak dememle suratı bozuldu ,anladı tabii ve şöyle;kimmiş o böcekler ne oldu ki?yoksa aranızı mı bozuyor dedi. Off daha fazla rol yapamayacaktım;bak abla kocamdan uzak dur,ki ayrıca seninde bir  kocan var değil mi Cenk git onunla ilgilen,bak yoksa aranız bozulur dememle birlikte Cemre;Ne diyorsun Ceren sen?anlamıyorum benim Nedim ile ne alakam var ? ben; Aa yine salağa yatacaksın her zaman ki gibi anlaşıldı,bak konuşmalarınızı duydum yeter düş yakamızdan biz kocacığım ile çok mutluyuz git artık git. ve gitti kafeden. 

Nedim aradı ve beni yemeğe çıkaracağını,hazırlanmamı söylemişti e ben de gidip hazırlandım. 

                            '25 dakika sonra'          

Nedim beni çok güzel bir yere getirmişti,mumlar ışıklar benim için ilk defa böyle şeyler yapılıyordu ve o kişi beni çok seviyordu,yemek yedik sonra oradan çıktık sahilde dolaştık müzik dinledik , her şey muhteşemdi ee ne de olsa aşık olduğum insan yanımda. 

                                              'Yarın sabah'


Hayatımda ki her şey çok güzeldi,yaşadıklarım gerçekten bir rüya gibiydi bu günler ve biz gerçek olamayacak gibiydi gerçi asıl sorunda buydu,gerçek olamayacak kadar... Evet Nedim ile çok mutluyduk,beni seviyordu ama geçmişteki ona yaptıklarım her ne kadar bunları aşmış olsak da o unutmadı biliyorum unutulacak gibi değildi,benim pişman olmam geçmişi silmeyecekti,ama birbirimizi seviyorduk benim tek dayanağım buydu...Nedim beni aradı ve akşam sahile gelmemi ,konuşmamız gerektiğini söyledi önemli bir konu hakkında konuşacağımızı biliyordum,sahile çağırmıştı çünkü.Orası bizim için özel bir yerdi belki de bu yüzdendir.Artık hiç bir şey düşünmüyordum,sadece ben ve o ikimiz. Ve hava kararmaya başladı hazırlandım ve sahile doğru yola koyuldum,ve işte orada beni bekliyordu Nedim bana el sallıyordu.Bekleyemedim ve hızlıca yanına gittim.                                                                                                                                               Sarıldık,ve sonra söze başladı;

Umarım iyisindir,ben pek iyi değilim her şey o kadar güzel ki ama biz değiliz,her şey çok ani oldu    Ben; Ne diyorsun Nedim ne oldu anlamıyorum...yani şimdi bu nedir

Nedim;ben yapamayacağım olmadı hoş çakal kendine çok iyi bak...dedi ve gitti 

Peşinden bağırdım durmadı...

                                                                                                                                                                                                     dünyam başıma yıkıldı her şey bitti derken  çok mutluyuz derken bitti beni sevmemişti istediği buydu...

                                                     devam edecek....


Kötü ve İyi  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin