3

39 3 1
                                    

Sabah olduğunda hızlıca lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.Saat 09:00 gibiydi.Hep beraber kahvaltı yapmak için aşağı indim.Mary teyze ve Jonathan da biziimle beraberdi.Bugün gideceklerdi.Mary teyze Alma LeFay Peregrine kim?Tanıyor musun?diye sordum.O sırada Veronica bana bir bakış attı.''Hayır,tanımıyorum o nereden çıktı?''Hiç aklıma geldi sordum,dedim.Kahvaltımız bittiğinde odama çıktım valizimi ve çantamı alıp aşağı indim.Annemle,babamla,teyzelerim ve eniştelerim ile vedalaştık ve arabaya bindik.

HOŞÇAKAL PEMBROKESHİRE

Telefonumu çıkardım ve Alma LeFay Peregrine yazdım.Ama hiçbir şey çıkmadı.Pencere kenarında oturuyordum ve yanımda Betty vardı oda Veronica ile telefondan birbirlerine bir şey gösteriyorlardı.Kafamı pencereye yasladım ve düşüncelere daldım.

Kafamı pencereye yasladım ve düşüncelere daldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Varmıştık.Cairnholm'a gelmiştik.5 dk sonra eve varmıştık.Mary teyzenin kocası vefat etmişti.Evde sadece kendisi ve oğlu kalıyordu.Bir tane misafir odaları vardı.Üçümüzün de o odaya sığabileceğimizi söyledim,daha fazla ısrar etmedi.Yarın burayı dolaşmamız gerekiyor,dedim.''Bana uyar''dedi Betty.''Öyleyse ben de varım.''dedi Veronica.Betty'nin telefonu çaldı.Konuşmak için dışarı çıktı.Veronica yanına gitarını getirmişti,onu çalmaya başladı.O sırada benim de telefonum çaldı.En yakın arkadaşım Kevin arıyordu.

-Alo,Cheryl neredesin?Evde yoktun.

Ben kuzenlerim ile Cairnholm'a geldim.

-Cairnholm mu?Şimdi nereden çıktı?

Şey,çok önemli değil.Aslında kafa dağıtmak için.

-Tamam o zaman ne zaman geri dönüyorsunuz?

Bir haftaya falan oradayız.

-Tamam görüşürüz

Görüşürüz.

Ve telefonu kapattım.Yemek için mutfağa gittik.Yemek bittikten sonra odamıza gittim ve o fotoğrafa bakmaya devam ettim.Veronica buradaydı ve yine gitar çalıyordu.Betty de günlüğüne eklemeler yapıyordu.Bir anda üstüme yorgunluk çöktüğünü hissettim.Kızlara iyi geceler diledim.Kafamı yastığa koyar koymaz uyudum.

Nasıl olsa yarın yaşanılacak çok şey vardı...

THE PECULİAR GİRLSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin