Την επόμενη ημέρα... οι ανησυχίες του Αναστάση ήταν οι πρώτες που ξύπνησαν. Άρχιζαν να τον βασανίζουν και να του δημιουργούν, λίγο πριν ξυπνήσει, αρνητικά όνειρα. Ήταν τα αποτελέσματα από όλα όσα δεν είχε κάνει στη ζωή του. Θα τα λέγαμε «απωθημένα» γιατί ήθελε, απλά δεν είχε όση δύναμη του χρειαζόταν, για να τα πραγματοποιήσει. Μαζί με τις ανησυχίες του ξύπνησε και ο αδερφός του...
- Ξύπνα, του είπε κάπως άγρια ο αδερφός του.
- Μμ..., αποκρίθηκε ο Αναστάσης.
- Ξύπνα...σου λέω.
- Μμ, κοιμάμαι...
- Ξύπνα Τάσο, ξύπνα!
- Εντάξει το είπες, ξύπνησα! Τι έγινε; Ήρθε ο Ερντογάν;
- Ναι ναι σε περιμένει στο σαλόνι, του είπε ειρωνικά ο μικρός του αδερφός.
- Αα σε ένα λεπτό έρχομαι. Άι πες τι θες και άσε τις εξυπνάδες Στεφανάκο, του είπε μισοκοιμισμένα ο Αναστάσης.
- Έχεις μάθημα σε λίγο. Για δες την ώρα! 12:00 πήγε!
- Ωχ αμάν. Θα με πνίξει ο Τρεχαγυρευόπουλος! Σηκώνομαι άντε φύγε!
- Καλά ναι, μόνο αυτό λες, του είπε και αποχώρησε από το δωμάτιο.Ο Τρεχαγυρευόπουλος δίδασκε άλγεβρα και γεωμετρία στον Αναστάση. Ήταν θα μπορούσαμε να πούμε πολύ απαιτητικός και καλός, στο αντικείμενό του, καθηγητής. Άλλο που ο ήρωάς μας δε συμπαθούσε τα θετικά μαθήματα και είχε στρέψει το κεφάλι του προς τα θεωρητικά. Δεν ισχύει πως δεν του άρεσαν αλλά τον αγκάλιαζαν περισσότερο τα ιστορικά γεγονότα παρά οι αριθμητικές πράξεις. Σε 10 λεπτά άρχιζε το μάθημα και στο μυαλό του Αναστάση επικρατούσε μία σύγχυση.
- Έχουμε και λέμε... Μολύβια, Ο.Κ.! Στυλό μπλε και κόκκινο Ο.Κ.! Χάρακα, Ο.Κ.! Τετράδιο άλγεβρας Ο.Κ.! Α4 φύλλα χαρτιού Ο.Κ.! Ξύστρα, σβήστρα, νερό Ο.Κ.! Διαδικτυακή πλατφόρμα Ο.Κ.! Ουφ, ξέχασα κάτι, νομίζω τα έχω όλα! Λοιπόν μπαίνω και ο θεός βοηθός.
(Μπαίνει στην κλήση και αμέσως... ακούγεται η φωνή του καθηγητή του).
- Καλησπέρα Σταύρο, πώς είσαι;
- Κύριε Τρεχαγυρευόπουλε Αναστάση με λένε όχι Σταύρο. ΑΝΑΣΤΑΣΗ! Ένα χρόνο τώρα έτσι με λέτε, του είπε παραπονεμένα!
- Αα Αναστάση, ναι ναι τώρα θυμάμαι. Πώς είσαι, καλημέρα.
- Ναι καλημέρα. Άντε μην αρχίσω τώρα, είπε από μέσα του παίρνοντας μια βαθιά ανάσα.
- Πάμε αρχίζουμε, είπε ο καθηγητής.
- Σας είχα στείλει στην διαδικτυακή τάξη κάτι pdf με 310 ασκήσεις, τις κάνατε;~Νεκρική σιγή έζωσε την κλήση.~
- Καλά δεν πειράζει πάμε θα τις λύσουμε τώρα όσες μπορούμε. Σταύρο πες μας την 2 από το Θέμα Β.
- Κύριε σας είπα επανειλημμένως πως με λένε ΑΝΑΣΤΑΣΗ, όχι Σταύρο. Και δεν έχω ιδέα από τριώνυμα και τέτοια. Δε ρωτάτε κανέναν άλλον;
- Αναστάση ναι, όχι εσύ θέλω να μου απαντήσεις. Έλα της θεωρητικής δεν είσαι; Με βάση την λογική θέλω, έλα απλή είναι. Το Α το Β ή το Γ επιλέγεις;
- Το Α επιλέγω. Αλλά δεν ξέρω.
- Πολύ σωστά Σταύρο, θα μας το δικαιολογήσει ο Ηρακλής!
- Σου είπα πως με λένε...., σταμάτησε και δεν το τράβηξε παραπάνω ο Αναστάσης, δαγκώνοντας τα χείλη του ξεφυσώντας.
YOU ARE READING
Μετά την καραντίνα
Teen FictionΣτην πανδημία του covid-19 γνωστός ως κορωνοϊός λίγοι άνθρωποι έχουν την δύναμη να χαμογελάσουν και να μείνουν περισσότερο θετικοί και αισιόδοξοι. Ανάμεσά τους και ένας νέος. Μέσα από την καραντίνα ονειρεύεται και προετοιμάζει τους ανθρώπους του αλλ...